{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.842 visninger | Oprettet:

Endnu en konkurs. {{forumTopicSubject}}

Konkurs i Skanderborg
Skan-Logistik A/S i Skanderborg begæret konkurs.

Ved dekret af 8. februar har Skifteretten i Horsens taget transportfirmaet Skan-Logistik A/S
Danmarksvej 21 i Skanderborg under konkursbehandling. Det sker efter en begæring, der er modtaget den 26. januar i år.
Kurator er advokat Erik Hollensen, Clemens Advokater A/S, Postboks 623, Århus C.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en konkurs.
  • #1   11. feb 2010 Jeg så godt alle deres biler var sat til salg et eller andet sted... Så regnede da godt nok med de var gået ned.

De har også været hårdt ramt af krisen det sidste års tid. Der bor en i nærheden af mig, som kørte i en rimelig ny Volvo. Han kørte en dag eller 2 om ugen når det gik godt. Hvis det er tilfældet for alle biler, så har det da absolut ikke været sjovt at være vognmand.

• #2   11. feb 2010 Tja det går sgu den gale vej folkens smiley !!

• #4   11. feb 2010 De har vist et eller andet med hinanden at gøre... Men SKANBO (dem med de blå biler) kører stadigvæk så vidt jeg ved.

• #5   11. feb 2010 skanbo har vidst overtaget det meste skan logistik kørte vestas intern før og det gør skan bo nu med samme chaffører på

• #7   11. feb 2010 Jeg tror også de er lidt i "familie" de 2 firmaer... Men om det bare var et søsterselskab ved jeg faktisk ikke

• #8   11. feb 2010 Jeg tror/mener, at det er et søster selskab til Skan Bo

• #10   11. feb 2010 Hyler

Jeg kan ikke huske om SkanBo har været lukket, men jeg ved personkredsen bag har mere end en konkurs på samvittigheden. Elle rnu skal jeg passe på, men indtil for ikke ret mange år siden var det familien Korsbjerg der stod bag SkanBo og de har sandt for dyden lavet deres numre i branchen gennem tiden.

• #12   11. feb 2010 Nu i siger det synes jeg faktisk også at kunne huske de har været nede og vende en enkelt gang... Kan bare ikke huske hvornår det var. Og Morten jeg tror faktisk stadigvæk Korsbjerg står bag

• #13   11. feb 2010 Kan så fortælle jer at de starter op igen, bare i nogle andre farver. Har en onkel der kører for dem....

• #14   11. feb 2010 Pedersen

Ja sidste jeg var i berøring med dem var det Henrik Korsbjerg og den gamle Aksel Korsbjerg var stadig aktiv i forretningen dengang også.

Familien Korsbjerg har en lang forhistorie i branchen.

• #15   11. feb 2010 Skanbo og Skan-Logistik har samme ejer.
    De har et generationsskifte igang og den nye ejer har valgt at samle aktiviteterne i ét firma og har også valgt hvilke biler der forsat skulle blive i drift. De har lige sat 9 biler fra Skan-Logistik (6 Volvo FH og 3 MAN TGA) ved Scanlast (Der ikke har noget direkte med Skanbo at gøre smiley ) i Lund ved Horsens Vest. De har igennem lang tid købt og solgt Skanbo's udtjente biler og der står også en 3-6 biler fra dem derude.

• #16   12. feb 2010 der bor en ikke ret langt fra mig der køre for dem.han har en scania trækker med kran på.

Kommentér på:
Endnu en konkurs.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce