{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Møde med politiet! {{forumTopicSubject}}

NEJ! ikke endnu et tudeindlæg om tonede ruder og xenon.


Jeg kommer kørende ind gennem byen i skylinen i dag, og politiet tager lige et "orange" lys for at følge med.
Herefter kører de lige op på siden og jeg smiler til dem, og de griner lidt.
de følger efter mig ind gennem byen og da jeg drejer ned på en sidegade kommer lige de blå blink på. Nåh hva fanden... Jeg finder kortet frem og giver betjenten det. Han kigger lidt på mig og spørger mig om han ikke lige må se motoren... øhhhhhhh jo da! Den er flot siger jeg og åbner. Herefter stikker han hovedet ned og kigger på en af turboerne med orderne "det nogle fine store garrett ladere du har på der" straks sveder jeg som et svin! og for stukket en forklaring om at de originale keramiske ladere ikke var så gode så de blev skiftet!...

Han griner lidt og siger de ikke er fra told og skat, men bare lige ville lure lidt smiley herefter går snakken på biler, effekt, svenske kontra danske regler og syn!..

Efter 10 minutters sludder siger han at han selvfølgelig ikke vil "spilde" mere af min tid, men om de ikke lige kunne få lov at høre den ned af vejen med et blink i øjet!
¨
Op på begrænseren og slip koblingen = spind samt massere lyd!...

Så kører de forbi og vinker smiley


Jeg har stadig et stort smil på !.. THUMBS UP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde med politiet!
  • #2   6. apr 2010 Mr HYDE .

    Ja jeg var på vej hjem ude fra dig af...

    Jeg var helt rystet betjenten havde selv en evo 9 i det svenske rige og tog ture til ringen i tyskland smiley


  • #3   6. apr 2010 - J O H N S O N -


    Hvorfor tog de kortet?


  • #4   6. apr 2010 Fin historie (: og dejligt de ik gravede mere i den motor haha (: men fin nok kommentar om dine turbo'er hehe (: den gir sved på panden ja

  • #5   6. apr 2010 jeg har os været ude for det samme inde i kbh ved bella centeret. jeg kører stille og roligt og leger ligt med mig blow off.. og ser så en bil som ligner en civil politi bil og rigtig nok det var det så jeg fik også lige det blå blink og de stopper mig jeg jeg finder os kortet frem, men han går ikke halvt tilbage tiil deres bil så vender han om og går til bare og siger at de bare gerne lige ville se bilen da de aldrig havde set den bil og de havde set den var højre styret.. okay fint nok tænkte jeg og stiger så ud og vi står os i 15 min og snakker og alt anlæg og alt sådan noget.. de ville ikke engang se ned i motoret selvom jeg sagde den havde 300 hp.. men da jeg så skulle køre ville de os lige set hvad den kunne så de kørte op på siden af mig med blå blink og så gav vi den gas et lille stykke og så smed de horn på og vinkede og kørte så vidre.. de er sku cool nok de pansere hvis man bare er lidt flink smiley

  • #7   7. apr 2010 Hvad er det for noget med de 3 timer ? Og køre seddel ??

  • #9   7. apr 2010 det er 4 timer og gælder hvis det er en "kunde" som kører på et firmas prøveskilte



Kommentér på:
Møde med politiet!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce