{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.253 visninger | Oprettet:

Møde med politiet her til aften {{forumTopicSubject}}

Her til aften blev jeg stoppet af politiet omkring overhaling højre om.

Historien er så følgende:

Kører ad gamle køgelandevej kører 50 som man må da bilen foran mig bremser hårdt op selvom der ikke er nogen foran ham, jeg bremser også, længere fremme bliver der 2 baner, den forankørende blive ved at kører i midterbanen pga lidt sne, jeg kommer forbi ham og havner hurtig op bag i varevogn som ikke kan få greb op ad barken derfor skifter hurtig vognbane og tager ham inden om da jeg ikke ved om jeg kan nå og bremse, og så ud igen i anden spor. og stopper for rødt. så kører vi og så bliver en ved at blinke med det lange lys endelig tænder han sit ene blå blink og jeg stopper selvfølgelig.

Han får mit kørerkort og siger hvad kl er, og jeg har overtråd færselsloven.

han sætter sig i sin bil med mit kørekort, kommer tilbage efter 5 minutter, og siger jeg ikke ikk behøver siger noget til politiet men om jeg erklære mig skyldig, jeg siger det gør jeg vel får jo intet ud af at sige dig imod. får mit kørekort og han går tilbage og kører sin vej. efter en kort diskurtion om han måde at bremse uhæmmet noget at tænde noget blåblink.

Civil VW touran

Jeg fik ikke noget afvide om hvad bøden bliver.
Jeg fik ikk noget afvide om jeg fik et klip.
Jeg fik ikke noget papir på jeg havde snakket med ham, (i ved hvor der står hvem du snakket med og hvor det var og hvad bøden bliver)

Skal jeg regne med at få denne bøde ?

og har jeg en sag rettens vej hvis det er.

Tages forbehold for stave fejl, og skriv endelig hvis i er i tvivl om hvad jeg mener


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde med politiet her til aften
Kommentér på:
Møde med politiet her til aften

Annonce