{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.412 visninger | Oprettet:

Møde med Politiet imorges! {{forumTopicSubject}}

Blev imorges stoppet og sigtet for at overhale indenom på motorvejen mellem Esbjerg & Kolding.

Historien: Kører på motorvejen, med en ca hastighed på 90-100km/t, der er frit i indersporet dog er der en sort Peugeot 307 der bliver i overhalingssporet på trods af at der er frit i indersporet i flere kilometer.

Efter noget tid blinker jeg med lyset for at indikere at jeg gerne vil overhale hvilket resulterer i blink med bremselyset.

Derefter tager jeg den dumme beslutning at overhale indenom, personen i 307'eren speeder så op og kører pludseligt meget stærkere.

Nå men jeg bliver stoppet af personen i 307'eren som viser sig at være Finn Petersen fra færdsels politiet, jeg spørger ham om han aldrig har hørt om at holde til højre, hvilket han svarer "det skal du slet ikke blande dig i!"

Hmmmm! Så nu får jeg et klip i kørekortet og en bøde, selvom han fremprovokerede situationen lidt og ikke selv overholdt færdselsloven...

Skal jeg rulle om på ryggen og bare tage "skraldet" eller mener i der er noget at gå efter i en evt retssag?

Han ville endvidere knap fortælle hans navn, da jeg spurgte om det..

Ved godt at overhaling indenom er dumt, men er satme egentligt også lidt træt af folk der ikke trækker ind efter endt overhaling og især når Politiet ikke selv skal overholde reglerne... ;-(

Hvad synes i???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde med Politiet imorges!
  • #1   21. dec 2010 Du har desværre ingen sag medmindre i var 2 i bilen. Men det er fandme da noget svineri så jeg syntes da du skal klage til sheriffen

  • #2   21. dec 2010 sikke noget svineri !!!!!!!!!!!

  • #3   21. dec 2010 at du har overhalet indenom kan der ikke gøres så meget ved jo.. så tror ike du vinder noget på at gå i retten.. men der er jo fri proces på så du kan jo prøve ad.. kan jo være retten kan se han har opført sig på en mærkelig måde

  • #4   21. dec 2010 jeg vil fanme ikke finde mig i det.. bare at han svare på den måde osv.. men var det kun dig i bilen er det fanme sværet at modbevise den idiot!!!

  • #5   21. dec 2010 Hiv ham i retten. Hvis han speedede op har du jo ikke kunne overhale ham.
    I retten skal han fremvise beviser, tror jeg ikke han kan i den her situation.


  • #6   21. dec 2010 Jamen er det ikke noget med politiet har kørt rundt og givet bøder til folk som ligger i overhalingsporet?
    Så skal han jo i princippet også have en bøde for at ligge derude i længere tid, og som du skriver har signaleret til ham at han skal trække til højre uden hjælp..

    Kan slet ikke arbejde med de fjolser som ligger derude og leger konger..


  • #7   21. dec 2010 svin han er! det er så flabet når det gør sådan! jeg har prøvet det samme med en PET vogn, hvor de bare nægtede af fjerne sig... jeg blinkede og dyttede, og til sidst blinkede de tilbage med de blå blink, som jeg ik lige havde set, også må man jo vente pænt... men det er virkeli flabet syntes jeg... hvis du havde det på video var der måske noget at brokke sig over...

  • #8   21. dec 2010 Den har du tabt, du har ingen beviser, og han har magten.. tag det som det kommer, og evt ring til hans overordnede idag, og prøv at få en dialog igang med ham, måske han er lydhør over for situationen..

  • #9   21. dec 2010 Han er da en nar, jeg ville melde ham for chikanekørsel.

  • #10   21. dec 2010 Nu må man så heller ikke signalere med det lange lys, at folk skal fjerne sg, så det kan ikke bruges som argument.

    Jeg har oplevet præcis det samme, på Avedøre Havnevej i Hvidovre. En bil der lå fast i yderste bane og satte farten ned. Til sidst overhaler jeg indenom, for ikke at ende i gå tempo. Blev stoppet og fik en bøde.

    Jeg åd bøden, for ligemeget hvad var det min skyld. Orkede ikke at gå i retten, for en bøde på 500,-.


  • #11   21. dec 2010 Hmmm ja er jo godt klar over at jeg ikke har opført mig som en møsnter billist ved at overhale indenom, men på den anden side var det sq også lidt som om han bare ville have mig til at gøre det... GRRRR!

    Er der fri proces? Har nemlig i rent arrigskab nægtet at have overhalet indenom, så vejen er jo egentligt banet.. og han havde ikke video udstyr i bilen..



  • #12   21. dec 2010 Pind.. Hvor er der chikane kørsel`Det er jo teoretisk intet med chikane at gøre, at ligge i ydersporet, så kan det vel næppe antages som chikanekørsel, at han ikke flytter sig? Men at bruge det lange lys, kan derimod bruges som argument for chikanekørsel..

    Så ligemeget hvordan man vender og drejer det, så har man intet at komme efter, men må bide i det sure æble, i en sag som denne.,


  • #13   21. dec 2010 Desuden er det ulovligt at forøge hastigheden når man bliver overhalet, så han har også lige gjort sig skyldig i kapkørsel.


  • #14   21. dec 2010 Du har ingen sag med mindre du har vidner i form af personer i andre biler der har set hele episoden.

  • #15   21. dec 2010 Hvis du benægter at have kørt indenom, så har du gjort første fejl.. For det har du jo og det vil du også blive dømt for, når du tager den i retten.. Men selvom man vedkender sig noget, kan man godt slippe for straf, hvis du har en velbegrundet grund, til at gøre det du gjorde.

  • #16   21. dec 2010 Bøden og klippet er jeg egentligt ligeglad med, har ikke fået en bøde i 8 år, så det går nok..

    Mere princippet i at han "lokkede" mig i fælden og at han ikke selv overholder reglerne som han er ansat til at opretholde...


  • #17   21. dec 2010 **BDOG** _
    Det er vist længe siden du tog kørekort smiley
    Man skal holde til højre på kørebanen.
    Man må ikke bremse unødigt til fare for bagvedkørende, osv.


  • #18   21. dec 2010 det er da fuldstændigt ligemeget om det så var en politi mand og du lige fik en bøde ufortjent
    AlDRIG ALDRIG overhale indenom, så betal du dig bøde du har fortjent den,da du ikke kører efter reglerne


  • #19   21. dec 2010 Kan ikke se hvorfor han skulle gøre det, hvis det ikke var for at fremprovokere situationen...

    Jo mere jeg tænker over det, jo mere tror jeg faktisk ikke at han var på arbejde, lignede mere hans privat bil indeni og måtte jo hverken se politi skilt eller måling eller andet, navn fik jeg først efter jeg 2 gange spurgte insisterende...

    Hmm mon man lige skulle ringe til Politiet og spørge om de kender en Finn Petersen i en sort 307?


  • #20   21. dec 2010 markmus: Så du mener at du bliver bagved en bil der kører i overhalings sporet, selvom der er frit i indersporet uanset hastighed?? Fair nok, ville ønske jeg havde både tiden og tålmodigheden til sådan noget...

  • #21   21. dec 2010 Jeg havde satme ikke betalt end skid hvis jeg hverken måtte se måling eller skilt.

  • #22   21. dec 2010 det har da intet med tålmodighed at gøre, kun sikkerhed,
    Hvad ville du egentlig have gjort hvis han havde trukket ind i dig og du var kørt af vejen.


  • #23   21. dec 2010 markmus så er det jo politiet der laver vognbaneskift, og dermed hans skyld

  • #24   21. dec 2010 Pind.. Jeg kender nu godt færdselsreglerne og ved også godt, at man skal holde til højre.. Men det er ikke det samme, som man kan meldes forvhikanekørsel, for at være i yderbanen. Ikke flere bilfilm til dig..

  • #25   21. dec 2010 btw så HADER jeg de bøsser der ligger i ydersporet nå indersporet er frit, eller i midtersporet for den sags skyld, og det giver faktisk også et klip, ham panseren er da bare en kæmpe nar.

  • #26   21. dec 2010 Og ligemget hvordan man ser på det, så vil denne sag være påstand mod påstand og LUR mig, om man nogensinde får dømt en politimand for chikanekørsel, ved at påstå han har gjort det..

  • #27   21. dec 2010 Bdog hvis du ligger i yder eller midterbane og der er frit i de andre spor er det klip i kortet smiley

  • #28   21. dec 2010 markmus så var det jo pluselig politi mandens skyld vis han kommer tii og ligge på siden af ham og han vælger og trække ind og ramme ham...

  • #29   21. dec 2010 og vis han så skulle ende med og trække ud i ham så betyder jo det så os bare det han ham politi manden der dropper sikkerheden da han ikke kikker sig for.

  • #30   21. dec 2010 § 15. Kørende skal under hensyntagen til anden færdsel og forholdene i øvrigt holde så langt til højre som muligt.

    § 22. Når en foran kørende bliver opmærksom på, at en bagfra kommende vil overhale til venstre, skal den pågældende holde så langt til højre som muligt og må ikke øge hastigheden.

    § 41
    Stk. 3. Kørende må ikke hindre andre kørendes normale kørsel ved uden rimelig grund at køre med overdreven lav hastighed eller pludseligt at bremse.


  • #31   21. dec 2010 BDog> Hvorfor tror du at det hedder et "overhalingsblink"? Og hvorfor tror du det er der? Selvfølgelig må du bruge det lange lys til at indikerer at du gerne vil udenom, hvad fanden er det andet for noget vrøvl....

    Desuden har Pind ret, vi HAR højre kørsel i DK og derfor SKAL man holde så langt til højre på kørebanen som muligt.

    Mht at tage den i retten, så ville jeg ikke gøre det, du ender med at skulle betale sagsomkostningerne med 99% sikkerhed, men jeg ville tage den med hans overordnede som andre ogsåer inde på...


  • #32   21. dec 2010 **BDOG** _
    Læs mit sidste indlæg, og prøv så igen.


  • #33   21. dec 2010 Så du overhovedet hans politiskilt?
    Det kan jo også være en af de andre regelryttere derude, der har behov for at kompensere for deres alt for lille diller.

    Jeg ville gå i retten med det, der er jo en grund til at du overhalede højre om..


  • #34   21. dec 2010 Og så lige en sidste ting, gu er det dumt, men gør det selv hvis der ligger et fjols i yderste eller midterste vognbane og nøler... Så inge moralprædken fra mig...

  • #35   21. dec 2010 Mr. nobody du er ikke den eneste, tror jeg overhalede de første 20 indenom igår aftes, hvorfor FUCK skal de ligge i midtersporet når højrebanen er helt tom!? fatter dem ikke

  • #36   21. dec 2010 Du kan som sådan godt køre rettens vej.. i det han var alene og du var alene samt han ikke kan bevise du overhaler inden om plus du kan fortælle han ikke trækker ind som de er begyndt at dele bøder ud på.. men som sådan skulle den være påstand mod påstand..
    Evt. ring til politiet og høre om de kender denne mand og evt om hvordan reglerne er for bøde uden for arbejdes tid.. for har en ven som blev stoppet hvor betjenten var på vej på arbejde men bare skrev alt ned på et stykke papir og han slap..

    Nu ved jeg ikke om han var i ført tøjet osv om bilen var i udstyr til det.. ?


  • #37   21. dec 2010 Kim og nobody.. Har jeg nogen steder sagt, at man ikke skal holde til højre? Det er jo ikke det samme som chukankørsel..

    Nobody. "Overhalingsblink"?? Nu kan man ikke bare opfinde ord, så man kan bruge det til andet :0) Nu kan det være, at der de sidste 14 år er kommet meget andre regler, omkring brugen af sit fjernlys, men det har nu aldrig været lovligt, at bruge det til at vise man vil overhale. Ligeledes heller ikke horn. Så det ved jeg sku ikke hvor du har fra. Faktisk har det eneste lovlige altid været, at blinke til venstre med sit blinklys.


  • #38   21. dec 2010 Betjenten kan ikke bevise en skid, men hvis du skal tage bøden, så skal betjenten også forklare hvad han lavede i venstre bane, på en tom vej.

  • #39   21. dec 2010 Nu skal vi lige have noget p ådet rene her:

    Var det en politibil eller en skabssheriff der bare lige skulle hævde sig på vej hjem fra job, eller var det den tredje som bare LEGER han er betjent...? Så du blå blink, slikkepind og IDskilt på betjenten?


  • #40   21. dec 2010 Har ikke overhalet indenom, siden min egen episode med politiet. .Jeg skal sku ikke nyde noget mere :0)

  • #41   21. dec 2010 hvis det var en civil vogn så burde der da være en masse video kamera i den og der burde være film af hændelsen og der er dit bevis

  • #42   21. dec 2010 Bdog mener du da det er chikanekørsel at overhale en bil indenom ?

  • #43   21. dec 2010 Der står faktisk at du kan give tegn til overhaling ved at blinke til venstre eller give kort signal med fjernlygter..


    Og ja, jeg havde gået i retten med det.


  • #44   21. dec 2010 KIm.. Nej?? Hvor læser du måske det?

    Pind ville have, at man skulle melde politimanden for chikanekørsel.. Det var sådan set det diskussionen gik på. Og det er jeg overbevist om, man INTET får ud af.


  • #45   21. dec 2010 Det hjælper ikke en skid at klage eller gå i retten, politiet og domstolene er alle med i den samme mafia smiley

    Det eneste der giver lidt tilfredsstillelse er selvtægt, og nu har du jo hans navn, så afsted med reservedunken og en lighter.


  • #46   21. dec 2010 Brian Biceps, måske, men betjenten skal alleigevel forklare hvad han lavede i venstre spor på en tom vej... såå

  • #47   21. dec 2010 hold kæft en narhat, fy for satan
    tænk folk i politiet er så fucked op nogle gange.
    de kunne ligeså godt have været forbryder.


  • #48   21. dec 2010 Arr hold nu op, den eneste rigtige overhalingsbane er sku da nødsporet.. Haha.. Folk ser sku underlige ud når man laver det nummer..

  • #49   21. dec 2010 Jesper: Han behøver ikke forklare noget, han kan bare sige at vejen ikke var tom, at han ikke kørte i yderspor, at der blev overhalet i nødspor, han kan sige lige hvad han vil. Han er loven, og der er ingen vidner andet end lovovertræderen som per definition, i rettens øjne, vil lyve.

  • #50   21. dec 2010 Sagen bliver påstand mod påstand og ja politiet vinder ALTID !!!

  • #51   21. dec 2010 kim P
    det giver kun 500 kr at ligge der. Det giver IKKE klip i kortet.


  • #52   21. dec 2010 Gå op på gården og forklar hvorfor du gjorde som du gjorde.
    Du skriver jo at han lå i ydersporet og bremser ned, og så må du gerne overhæle inden om.
    Hvis du får en bøde så tag den som en mand, og næste gang der står en og klager over den samme person begynder folk at snakke oppe på gården.
    Måske er du faktisk ikke den første der klager over ham.......



  • #53   21. dec 2010 "Sagen bliver påstand mod påstand og ja politiet vinder ALTID !!!"

    Nej det gør de nu langtfra!


  • #54   21. dec 2010 Han kan fandme godt glemme det pis der..

    hvis han var alene i bilen, så er den sag der din uden tvivl.. med mindre han kørte vidio vogn,

    de skal sku ikke ligge og provokere, havde gjort helt det samme som dig,, hvis lys og horn ikke virker, så ryger jeg helt op i kofangern på dem et smut... der efter ind i inder sporet..


    og hvis den ikke går så syntes jeg det er en go historie til ekstra bladet...



  • #55   21. dec 2010 Lige en sidste ting, hvis du ikke har fået en kvittering på at du er blevet stoppet, så får du som udgangspunkt heller ingen bøde... Den besked fik jeg fra en betjent jeg blev stoppet af for et par år siden, han havde målt mig til en skvis mere end det tilladte på vestmotorvejen, hvor meget vedrører ikke sagen, men han var udgået for de gule slipper, og derfor gik jeg fri med en MEGET stor advarsel, jeg blev enig med mig selv om at han var flink ham den glemsomme betjent... ;op

  • #56   21. dec 2010 jeg har altid fået mine bøder, uanset om jeg har fået den gule kvittering eller ej.

  • #57   21. dec 2010 syntes du skal tage den i retten..

  • #58   21. dec 2010 * Mr. Nobody *
    tror sku han har vært flink smiley kan fint få en bøde ude forlæget..


  • #60   21. dec 2010 Det var IKKE en Politi bil det har jeg nu fået bekræftet, så han var ihvertfald ikke på job den kære betjent...

    Jeg har ringet til chefen for færdsels politiet og fortalt ham sagen, han vil nu drøfte sagen med betjenten og vende tilbage til mig..


  • #62   21. dec 2010 Jacob P, Politimanden er jo et magtmenneske som har provokeret dig til en ulovlighed.. Er du sikker på der ikke var "en anden bil" der så forløbet ??? . Kunne jo være en bekendt ville hjælpe lidt til i denne sag, som der havde set det hele smiley

  • #63   21. dec 2010 Ken D: Way ahead of you... ;-P

  • #64   21. dec 2010 Du skal under ingen omstændigheder begynde at digte eller have tilfældig omgang med sandheden her.
    Tager du den i retten og de fanger dig i det så har du tabt alt på stedet. Betjenten vil ikke engang få et løftet øjenbryn, du får dit klip og betaler sagens omkostninger og hvad der ellers kommer af sjove ting.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #65   21. dec 2010 rolig rolig der er en forklaring

    politiet har skrevet for lidt bøder i 2010, derfor er de på vild billist jagt, de snupper alle de kan, på alle grundlag.

    slidte dæk, bremselys der ikke virker, div overhalinger, ligger for tæt på andre osv.

    fik af vide af en som har kontakt med en høker i odense smiley

    så man skal satme køre pænt indtil nytår, så starter de en ny runde og så er de ikke længere bagefter


  • #66   21. dec 2010 Man er da også en tumpe hvis man overhaler indenom....

  • #67   21. dec 2010 ja,politiet er jo igang med at spare penge sammen til erstatning til alle de autonome s..n fra cop15,så de deler sikkert mange bøder ud endnu ;o)..

  • #68   21. dec 2010 Vi må se hvad den overordnede siger til sagen, afventer svar fra ham stadig..

  • #69   21. dec 2010 Henrik R, når man ikke har andre chancer.. hvad vil du gøre?

  • #70   21. dec 2010 Henrik R

    læs nu hele teksten.. kom og fortæl mig du ikke havde gjort det samme,

    hvis folk ligge uden grund i yder sportet så gør jeg det samme, de får en advarsel og så går jeg forbi... og det bliver jeg ved med til jeg kun har et klip tilbage!


  • #71   21. dec 2010 Mikkel P
    det er ikke helt rigtige det du skriver der..


    Overhaling og forbikørsel afgøres af den øvrige trafiks hastighed:

    Færdselslovens § 24 stk. 1 foreskriver, at hvis færdslen er tæt ”og fremføres i flere rækker med en hastighed, der er bestemt af de forankørende, skal det ikke anses som overhaling, hvis et køretøj i en vognbane føres forbi et køretøj i en anden vognbane”.
    En overhaling er således IKKE en overhaling, hvis trafikken snegler sig af sted, og man passerer et andet køretøj, uanset om det andet køretøj er til venstre eller til højre for en. Dette er hvad man kalder en forbikørsel (færdselsloven har ikke et udtryk for dette).
    Formuleringen gør, at motorcykler der passerer en eller flere rækker af holdende biler, ved at køre i nabo-vognbanen (også selv om MC’ens vognbane deles med andre holdende biler), ikke foretager overhaling, men derimod forbikørsel.



  • #72   21. dec 2010 "hvis færdslen er tæt"...det er de vigtige ord her... ellers er det ulovligt.

  • #73   21. dec 2010 Mikkel P: Det gør retten i tilfælde af at en sag når så langt, og ellers er det politiet.

  • #74   21. dec 2010 Altså en go start regle når man bliver stoppet. det er at Bede om at se hans Skilt. ellers kan du bare stige ind i din bil og kører igen.
    Og hvis han er et svin, så få ham til at ringe op til centalen og få bekræftet at han er en ost.


  • #75   21. dec 2010 Venter stadig på ordensmagten nosser sig sammen og ringer til mig...

    Trak ud foran ham igen, han gav jo endda gas for at bokse mig inde, vi har med en komplet idiot at gøre efter min mening...

    Men tror jeg har fået bekræftet min mistanke af vagthavende, han spurgte nemlig om han havde vist skilt, haft uniform på, eller jeg var blevet stoppet med blink...INGEN af delene havde han eller viste han...

    Betjent off duty vi har med at gøre... så vi må se...


  • #76   21. dec 2010 selv om han er off duty, må han gerne uddele bøder.

  • #77   21. dec 2010 Troede bestemt ikke politi folk udenfor tjeneste kunne lege vej sheriffer... Puha det er sq virkeligt regel-danmark efterhånden...

    Venter stadig på svar...


  • #78   21. dec 2010 Skriv en skriftlig klage til politiet over den pågældende politibetjent
    de skal have en klagevejledning derinde lige som synshallerne og andre instanser har..


  • #81   21. dec 2010 Det er sku desværre ikke en sjældenhed at de gør den slags smiley er pisse surt at blive "lokket i en fælde" nosserøven skal jo selvfølgelig selv holde til højre! har sku selv fået min del af klip fordi at de lige skal provokere.....men man kan jo heldigvis bare tage kortet igen smiley

  • #82   21. dec 2010 Jeg havde meldt personen for usikker kørsel eller noget.

    Simpelthen så latterligt de gør det. Jeg har gjort det en del gange, da jeg pendler, men er stoppet med det pga. jeg ved hvor meget panserne selv leger idioten. Jeg kører blinker og dytter lidt, såfremt de ikke har flyttet sig efter en km. Det plejer at gøre at de flytter sig.


  • #83   21. dec 2010 Så fik jeg svar...

    Snakkede med den overordnede på stationen, rapporten var skrevet så jeg måtte gå i retten med ham, dette kunne dog tage op til 2 år sagde han.

    Betjenten var på vej til arbejde og havde glemt hans ID, desuden mente betjenten ikke han havde ligget længe i overhalings sporet og han havde selvfølgelig heller ikke bremset pludseligt da jeg lå bagved ham...



  • #84   21. dec 2010 Nej selvfølgelig har han da ikke det... Du har allerede tabt sagen, det er ord mod ord og hans vægter mere end dit.

  • #85   21. dec 2010 Haha.. Det var jo det jeg sagde.. Selvtægt er den eneste løsning!

  • #87   21. dec 2010 altså... hvorfor overhale hvis der var frit i indersporet? Så trækker du bare ind og laver en forbipassering..... hvorfor skullle du ud igen og gøre det til en desideret overhaling ? Oo

  • #89   21. dec 2010 Det tror jeg simpelthen ikke på.... Du må gerne trække ind (som du skal) og så hæve farten. Forbipassering er helt lovligt og jeg kender folk som er blevet stoppet hvor politiet nemlig sagde "hov hov du, det må man ikke" hvor personen har sagt "jo det må jeg fanama... det er en helt alm forbipassering" og derefter fået lov til at køre videre.

  • #91   21. dec 2010 Jeg havde ædt bøde og klip i kortet. Du har gjort noget forkert, uanset hvordan du vender og drejer den, men jeg havde også taget kontakt til hans overordnede, forklaret på en pæn og fornuftig måde hvad der er sket. Jeg er ikke sikker, men jeg går udfra man kan indgive en klage over betjenten. Man kan så håbe at han får en påtale eller evt får vedhæftet klagen i hans papire. Du har jo ikke fået nogen fartbøde, kun for at overhale højre om. Så burde hans overordnede også kunne regne ud at han har kørt mindre end det tilladte i overhalingssporet med mulighed for at trække til højre.

  • #92   21. dec 2010 Overvejer lige nu hvad jeg skal gøre...

    Har snakket med hans overordnede som skam godt kunne se sagen fra min side og han havde snakket med betjenten, men som han sagde så var rapporten skrevet og så var det ude af hans hænder.

    Men jeg kunne jo evt tage den i retten, men ved ikke hvad jeg skulle tage i retten? -har jo teknisk set overhalet ham indenom, så den taber jeg jo nok uanset...

    Vil da gerne betale bøden og tage klippet, synes bare betjenten skulle straffes for hans åndsvage opførsel på motorvejen, men må jo nok hellere sande at han slipper meget billigt fra det her... desværre


  • #93   21. dec 2010 Ja, jeg ville så mene at dette kun er din side af historien smiley

    Gad vide om hans vurdering af plads ikke kræver lidt større areal end din vurdering? For jeg finder rigtig tit plads imellem bilerne i indersporet, men andre gør ikke.


    Gætter på at det ikke er 100% korrekt det du skriver.. Man smører altid lidt på, og man undlader altid noget andet..


  • #94   21. dec 2010 Dichael: Gæt alt det du vil... ved bare hvad jeg så...

    Når der er frit i indersporet ca 3 km, så trækker man fanme ind... SLUT


  • #95   21. dec 2010 Prøv at ringe en advokat op i morgen og fortæl ham historien, han vil ret nemt kunne oplyse dig om dine muligheder.

    Hvis du har følt dig truet eller usikker på bilens hensigter i yderbanen ser jeg ingen grund til at du ikke må undvige ved at trække inden om.....
    Og da i kun er jer 2 tror jeg at du står meget godt.....
    Som udgangspunkt får du INGEN hjælp hos politiet, de er nogle feje bøsser der helst vil banke 10'ende klasser der demonstrere eller spiller rock i en gammel bygning.

    Loven er lige, kontakt en advokat.
    Måske dit forsikrings selskab kender en der er dygtig til trafik sager....
    Det er gratis at ringe op og høre.....
    Næste gang idioten har en dårlig morgen er det måske mig der køre bag.


  • #96   21. dec 2010 det er sgu da ikke en overhaling hvis jeg trækker ind og holder den fart man nu må køre. nu stopper det sgu..... uanset om det er ulovligt er det fuldstændigt idioti at en færdselsmongol kan holde hele trafikken bag sig ved at ligge i yderbanen med en helt fri inderbane.

    For at udvidde debatten synes jeg det er totalt PLAT at man ikke må overhale højre om... hva er forskellen på det og så en overhaling venstre om? hvorfor kan man i danmark ikke orientere sig til højre ligesom man skal inden man trækker til venstre?? Det kan man sgu da mange steder i verdenen....


  • #97   18. mar 2013 mr. L du har set det er en 2,5 år gammel tråd ik:?

  • #98   18. mar 2013 ja jeg har så.. hehe.... jeg laver en ny tråd,

  • #99   7. aug 2013 I Rusland er det meget udbredt at bruge Dash-Cams - et camera, som monteres på instrumentbræddet og gemmer f.eks. den sidste ½ times optagelser.

  • #100   7. aug 2013 I den dansk lov står der bare at de ikke alene kan danne grundlag for bevisbyrde... smiley

  • #101   7. aug 2013 hahahahaha

Kommentér på:
Møde med Politiet imorges!

Annonce