{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

mudi k
mudi k
Tilmeldt:
27. aug 2008
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323

kan man klage over udlædning styrelse {{forumTopicSubject}}

ja jeg har ey kæmpe problem lige nu med dem og borger service , siden jeg fyldte 18 bed de mig om at søge om opholdstilladelse alene , fordi jeg kom som famlile føring

for år siden søgte jeg om det og end til nu har jeg ikke hørt noget fra dem , da hverken adresse har eller ligtimations kort som opholds kort eller andet,

alle som fylder 18 år efter deres midlertidligt ophold udløber skal søge om permanent ophold , det har min bror gjort og den dag fik han et mildertidligt opholdskort
+ sygsikring bevis .

jeg har ikke fået noget endnu , jeg bad om at få sygsikrings bevis fra komunen , men de nægtede at give en , da jeg ikke havde opholdskort med billede på , selvom jeg havde pas gad de ikke.

jeg kontakter udlændnings service og få at vide , at de ikke vil gør noget ved , før jeg har fået min adresse godkendt af komunen , så lige nu hænger jeg mellem de to uden at få noget som helst .

de beder mig om at skrive mail osv. og det har jeg gjort 1000 gange uden at få svar på det .

noget ved hvad jeg skal gøre ? har hverken arbejdet eller gået i skole i 1 år pga. det .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man klage over udlædning styrelse
  • #1   2. nov 2010 Har du ikke en sagsbehandler i kommunen som kan skubbe gang i din sag?

    Ellers tag ned til din bopælskommune og sig du gerne vil klage, så kan du indsende en klage og se hvad der sker. smiley


  • mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #2   2. nov 2010 Nej jeg har ingen , for som sagt jeg har hverken adresse eller noget andet som bevis ..

  • #3   2. nov 2010 mudi, istedet for at ringe så tag der ned og spørger idioteren hvorfor du ik har fået dit kort endnu og du bliver der indtil de giver dig et fornuftigt svar.. tag alle dine papir med kopier af dit pas din fødselsattest

  • #4   2. nov 2010 Bed US om at give dig et skriftligt dokument som du kan bruge med din kommune, og den anden vej rundt, et skriftligt dokument fra kommunen som kan bruges til US.

    De er meget villige til at arbejde når du har noget på skrift. Tal pænt med dem så hjælper de meget.


  • #5   2. nov 2010 Det Dody siger er fornuftigt. Få alt på skrift fra begge steder, også få talt pænt og roligt, så skal der nok ske noget smiley

  • mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #6   2. nov 2010 jeg har på skrift at jeg har ret til at gå i skole og arbejde og at midlertidlig ophold stadig gælder , men det vil komunen ikke tage imod og hver gange jeg beder om det på papir bliver jeg smidt ud og at de ikke kan hjælpe mig .

  • A K
    A K Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #7   2. nov 2010 Hej mudi

    Send mig en pb med hvor I landet du bor samt din tlf.nr.

    Jeg arbejder med juridiske spisfindigheder, så vil muligvis kunne hjælpe dig.

    Så ka vi lige tage en snak derfra på på tlf og evt. mødes, da jeg vil skulle bruge forskellige dokumenter.


  • mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #8   2. nov 2010 hejse Ak, det vil være super ,

    jeg sender dig besked nu .

    bemærk : du sendte mig besked , men kan ikke se indehold ? det er tom


  • mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #9   2. nov 2010 jeg har sendt dig tlf.nr

    jeg bor i KBH og kan sagtens tage turen til dig , hvis du kan hjælpe med det


Kommentér på:
kan man klage over udlædning styrelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce