{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.758 visninger | Oprettet:

Kan man klage over politiet ? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Var til træning igår aftes, og undervejs hjem, ca kl 23 kom der en bil bagfra, med MEGET skarpt lys, tror det var de nye xenonlygter, og han kørte forholdsvis tæt på mig.

Jeg lå og trillede med ca 80-85kmt, for jeg havde en anelse om, at det var politiet som kørte bag ved.

Men han blev ved med at køre så tæt på mig, og med dette MEGET skarpe lys som virkelig blændede rigtig meget, og var til gene for mig.
-Selvfølgelig kunne jeg bare indstille alle spejlene, så jeg ikke kunne se lyset, men det er jo ikke meningen med det.

Efter et par km. blinkede jeg ind af en sidevej, for at komme af med ham, og det lykkedes, og det var så der jeg kunne se, at det var en ny ford mondeo stationcar med "politi" hen ad siden.

Men mit spørgsmål er så, kan han virkelig tillade sig at køre med så skarpt lys, og køre så tæt på mig, selvom han ingen grund havde til at køre så tæt på ?
-Og hvor skal man klage henne, og får man noget ud af det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man klage over politiet ?
  • #1   28. okt 2010 Kom videre i dit liv, seriøst.

  • #2   28. okt 2010 De kan gøre hvad de vil stort set.
    De kan bare sige de kørte bagved for at tjekke dig osv. Det har de gjort adskillige gange ved mig. (får fri om natten, så bliver næsten altid stoppet eller efterfulgt af dem)

    Og den ene gang kørte de helt op i røven på mig. (max 1 meter afstand) og så tændte de lige tagspottet og lyste ind i bilen. Da jeg holdt ind til siden kørte de bare forbi


  • #3   28. okt 2010 få dig nu noget og gå op i...

    fjols


  • #4   28. okt 2010 Hvad vil du have ud af det. Tror ikke politiet dropper xenon på deres mondeo af den grund. Afstanden mellem af jer er der sikkert delte meninger om, så spar papiret, og hop med på vognen om at politiet misbruger deres autoritet istedet smiley

  • #5   28. okt 2010 Jamen det kan da ikke passe, at de kan tillade sig at lave sådan et nummer !

    Det var ingen taglys, eller noget, bare ekstrem skarpt Xenon, som de jo til daglig selv giver bøder for ?!
    Og så kørte han virkelig tæt på... ca 2m, eller noget i den stil.

    Kan da ikke passe, at man ikke kan klage over politiet, så det giver konsekvenser... træls at de skal blive så magtliderlige, så snart de får den dragt på, og sidder i en politibil.
    -De skal jo rette sig efter samme regler som os...


  • #6   28. okt 2010 Som Rasmus Rotoft siger. Bank bremsen i bund, for så skal DE forklare hvorfor de ikke overholder den påbudte sikkerhedsafstand smiley gjorde en af mine kammerater ved den lokale betjent som hadede ALT med hjul!
    Hende har ingen set noget til siden smiley


  • #7   28. okt 2010 Michael R, sådan noget gider jeg ikke.
    De skal bare holde sig til loven, og indrette sig efter de samme regler i trafikken, som vi andre gør.

    Og gider ikke provokere dem ved at lave sådan et nummer... så er jeg jo ikke meget bedre selv.


  • #8   28. okt 2010 politi = store bøller

    Man kan desværre ikke gøre noget ved det..


  • #9   28. okt 2010 Nu giver de jo kun bøder for ulovligt xenon, og deres mondeo´er er jo født med xenon. Så det kan du ikke tude over. Hvis du vil klage over det andet, så søg på google

    Eller skriv til ham her. Han har mindst lige så ondt bagi som du har over poltiiet

    http://www.politietdummersig.dk/


  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.245
    #10   28. okt 2010 Husk det skal være en hund eller større for at skylden er 100% den bagfra kommende

  • #11   28. okt 2010 Ja, brems i bare løs for hunde og ufo´er.

    "En 29-årig mand blev i dag idømt et år og seks måneders fængsel. Han blev kendt skyldig i hensynsløs kørsel uden tanke på sine medtrafikanter, da han bremsede voldsomt ned på Vestmotorvejen i november sidste år og generede en bagvedkørende. En 26-årig kvinde mistede livet ved ulykken.

    Retten i Roskilde idømte i dag den 29-årige et år og seks måneders fængsel for hensynsløs kørsel. Han fik også en frakendelse af kørekortet i fem år og skal betale sagsomkostningerne."



  • #12   28. okt 2010 Kør fra dem = problem løst smiley

  • #13   28. okt 2010 hvis det virkelig er så stort et problem ser jeg kun 3 ting af gøre.

    1. sæt farten ned til 20-30kmt, men så vil de sikkert snakke med dig om hvorfor.

    2. lige aktiver katastrofeblinket 1 gang, brokker de sig over det, så sig at var utryk ved at de kørte for tæt.

    3. ud med poten af vinduet og giv dem fingeren.


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 87
    #14   28. okt 2010 Nu virker det desværre som om det var over en længere strækning, men nogle gange sniger de sig op i røven af en for at læse nummerplade ( har jeg fået fortalt ), de skal nok huske kontaktlinserne om morgenen.
    De kan også gøre det for at se om du har sele mm. på
    Men ja, som andre skriver. Ind til siden og lad dem overhale..


Kommentér på:
Kan man klage over politiet ?

Annonce