{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Klage af tandlæge. Kan man det? {{forumTopicSubject}}

Hey...
Er en knægt på 20 som var ved skoletandlægen i Egtved da jeg var mindre... Har egentlig meget fine tænder men fik lige 2 små huller inden jeg skulle ud i det rigtige liv og betale for det... Det er jo ved at være nogle år siden så ved snart ikke om man kan klage længere? Men da jeg så startede hos en ny tandlæge fik jeg at vide at de huller de lavede i skoletandplejen var så ringe at der var en åbning ind til tanden.. Den ene var så dårlig at de måtte bore den ud og under plastfyldet var der et kæmpe hul! Så nu skulle jeg til at bøffe ud for noget der egentlig ikke burde være sket da hullet jo var lavet en gang??? Det andet hul ville de ikke gøre noget ved da det ikke så ud til at være hul under fyldet. Men den var stadig dårlig lavet da den også gabte lidt... Jeg var godt vred og overvejede at klage men det fik jeg aldrig gjort... Da jeg kom til tandlægen næsten gang igen fik jeg at vide at der ikke var nogen problemer og så et år efter som så er idag fik jeg at vide at den anden fyldning altså også måtte laves om da de tror der er kommet hul under fyldet der også... Så nu skal jeg for 2. gang betale for at få fyldt et lortehul som allerede blev fyldt da jeg var i skoletandplejen...

KAN JEG KLAGE OVER DEN SKOLETANDPLEJE?
Det er jo omkring 3-4 år siden de lavede det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage af tandlæge. Kan man det?
Kommentér på:
Klage af tandlæge. Kan man det?

Annonce