{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Hvordan gør man?? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.. smiley

Nu har jeg af flere omgange forsøgt at sælge min bil.. smiley Jeg skal udsendes om under en uge nu, og skal ikke bruge min bil længere.. Hvad gør jeg forkert? vil jo ikke af med den til en skampris.. og synes da ikke at jeg har sat den for højt..
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måske er jeg bare frusteret, og ville ud med det.. smiley
Hav en fortsat god dag allesammen...

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør man??
  • #2   1. aug 2011 For det første: Så afgør prisen altid, hvor hurtigt bilen bliver solgt. Så vidt jeg ved så kan man snildt finde billigere GTi'ere

    For det andet: Så har du en meget indskrænket målgruppe, da det er en pimpet GTi - Som det højest sandsynligt kun er en Brian, der vil købe - og de har sgu aldrig nogen penge alligevel haha smiley

    For det tredje: Har du sat den til salg på www.gulgratis.dk www.dba.dk www.bilbasen.dk ??
    Hvis svaret er "ja", så må det være prisen på grisen der skal barberes.

    Håber det kan hjælpe.


  • #3   1. aug 2011 Ja det er da selvfælgelig en måde at gøre det på.. har selv tænkt på det.. men regner med at jeg alligevel skal ud og have en bil der er større når jeg kommer hjem, så hvis jeg kunne komme af med den, ville det helt sikkert være nummer 1 smiley

  • #4   1. aug 2011 Hej Klaus.. synes selv at jeg allerede har barberet prisen.. smiley og ja jeg har smidt den på nogle af de sider du skriver.. smiley

  • #5   1. aug 2011 Flot bil men mon ikke det er fordi den er gejlet meget jeg ved ikke rigtig herinde på BG men ellers er det mega svært at sælge gejlede biler ellers da meget af det kan være noget lort selvom det ikke er osv jeg gemmer i hvertfald alle de STD dele jeg tar af så de kan komme på igen ved salg men personligt synes jeg det er en fin pris hvis den ikke har fået skiftet motor osv ? smiley min kostede 50000 hos forhandler og det er kun en S16 smiley

  • #6   1. aug 2011 Tog lige et hurtigt kig på DBA og så hvad prisleje de ligger i. Man kan nemt finde en til 30.000-40.000 kr som har gået under 200.000 km.

    Du skal ikke regne med at få mere fordi den er gejlet. Som Michael C skriver, så er det nemmere at sælge en std. bil, da målgruppen bliver større.
    Men markedet har ændret sig meget bare inden for det sidste år og du kan bare intet få for biler mere. DET ER KØBERS MARKED.
    Vil så også sige at det er ekstremt dyrt at betale 50.000 kr for en S16.

    De eneste biler der er nogenlunde nemme at sælge til ok pris er små økonomiske biler, som markedet pt. er for lige nu pga. krise og høje brændstofpriser.


  • #7   1. aug 2011 Det har du ret i Klaus, men jeg købte bilen nogenlunde som den står nu, så jeg har ikke de der standard dele, desværre.. smiley

    Michael C: Tak, jeg har været super glad for den, men jeg har brug for mere plads.. og synes selv at den står tlil den rigtige pris.. det er stadig den originale motor, og den bliver passet smiley


  • #8   1. aug 2011 Hej Thomas.

    Ærgeligt du allerede skal af med bilen.. Men som de andre siger så er det svært at sælge GTI biler i tiden.. Det er mere TDI`er som bliver handlet smiley

    Men det passer da ikke du ikke har de originale dele. Du fik da både originale forlygter, baglygter, bremselys, tågelys bag på og undervogn med. Ja du fik faktisk også den originale radio med, så alt i alt har du faktisk alle tingene til at gøre den standard igen hvis du ønsker det og så sælge delene ved siden af.

    Hvis du vil af med LSD dørene, så koster et par originale dørbeslag ved en hugger ikke mange basse øre.


  • #9   1. aug 2011 Klaus ! ... nu skriver du at du kan finde nogle der har gået under 200.000km... Der er altså også langt fra 125.000km til f.eks. 190.000km, det må trods alt give noget værdi smiley

    Der ud over er der fuld servicebog på bilen minus 1 stempel (hverftald da jeg solgte den) samt blev undervognsbehandlet sensommer 09. Alle sammen ting der bevidner som en velholdt og plejet bil.


  • #10   1. aug 2011 Hej Lauridsen:

    Ja jeg har da de dele.. radioen har jeg solgt.. smiley Jeg har ikke mulighed for selv at gøre den standard, det var det jeg mente.. smiley

    Har været super glad for den, og der har kun været små problemer med den.. men kæresten ville gerne have noget større, og det vil jeg jo egentlig også godt selv.. smiley og noget mere økonomisk.. der er jo langt mellem Aalborg og Falster, og kører jo et par gange om måneden.. smiley


  • #11   1. aug 2011 Vil lige fortælle follk her i indlægget at jeg købte bilen af Lauridsen sidste år, så kan folk måske bedre forstå.. smiley hehe

  • #12   1. aug 2011 Lauridsen

    Nogle af dem havde kørt 140.000 og 160.000 og vil ikke mene det giver den store betydning prismæssigt.


  • #13   1. aug 2011 Godt at høre du har været glad for den, jeg savner den også på en måde, for lige siden jeg solgte den har jeg været ramt af uheld med mine biler, hvorimod ingen problemer med den der :). Jeg købte en Altea bagefter, den havde jeg i et halvt år så blev den stjålet :(. Så jeg var uden bil i 1½ måned ca med masser af problemer til følge i forhold til at pendle. Har så fået mig en Golf V nu, men der har lige været indbrud i den.... Så det er bare fedt.

    Men max 2 timer i garagen Thomas så har du skiftet alle lygterne igen hvertfald. Men jeg tror ikke at det er lygterne der gør den sværrer at sælge, bare husk at oplyse de originale følger med.

    Det er nok LSD dørene som indskærpet markedet, så måske du skulle overveje, hvis du slet ingen henvendelser får, at sætte de originale dørbeslag på og sælge LSD beslagene ved siden af. De er jo trods alt lidt penge værd da det er de rigtige beslag fra K&W samt der er papir på dem.


  • #14   1. aug 2011 ja har selv tænkt på at sætte de originale beslag på igen.. men nu må vi se.. hvis ikke den er solgt inden jeg tager afsted, så får min lillebror til opgave at sælge den, så kan han jo skifte det hvis det er..

    Kan godt huske at du snakkede om Seat.. men det er sq da også meget uheldigt synes jeg.. Hvordan er Golfen så??


  • #15   1. aug 2011 Jeg vil gerne købe dine lsd beslag smiley

    men det er rigtigt, man får ingenting forbilerne..
    jeg kan få 30.000 for min s16.

    og gav 64000 for den, og den har gået under 110.000 km smiley


  • #16   1. aug 2011 købte min for 50k og den havde kørt 119.000 og hos autoforhandlerne var det den billigste jeg kunne finde langt hjemmefra i ok stand smiley .



  • #17   1. aug 2011 har købt min for 4 måneder siden og jeg gav 70.000 tusinden for den. Den havde gået 66000 da jeg købte den.... så syntes helt sikker du skal holde din pris. der er mange gti'er som er blevet godt og grundit banket og det er nok dem som står til billigepenge. men mit råd hvis du ved bilen er det værd som du har sadt den til så skal den rigtige køber nok komme på et tidspunkt.

  • #18   2. aug 2011 Jeg har lidt samme problem med at få solgt min bil, men har dog ikke fået sat den ind på dba.dk, guloggratis.dk og bilbasen.dk endnu..

Kommentér på:
Hvordan gør man??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce