{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør man
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   5. nov 2017 Ved at lyddæmpe hele bilen og montere kvalitets enheder

  • #2   5. nov 2017 Var et emne ikke nok ?

  • #3   5. nov 2017 Lyddæmpe! og evt en lille forstærker, du kan få nogle der kan gemmes bag radioen under instrumentbordet smiley


  • #4   5. nov 2017 Nemt... Du starter med at resonansdæmpe din bil... evt. give den en gang lydisolator også... Der giver en rigtig stor effekt... Så monterer du nogle gode højttalere... (Højttalerne i en 208'er er jo desværre til at lukke op og Skide i... )

    Evt. en forstærker på disse... Så er du nået rigtig langt... om du har brug for subwoofer afhænger af hvor dybt du ønsker det skal kunne spille... (Nej en subwoofer er ikke bare for at få tryk)

    Ønsker du en subwoofer i bilen, så kan du f.eks. vælge en 6,5" subwoofer, som jo heldigvis kræver et ret lille kabinet... og så kan man bygge den ind i siden af bagagerummet så der stadig er plads til barnevogn osv. Eller man kan vælge en sub til reservehjulsbrønden... Der er sågar subs der passer ned i midten af reservehjulet på nogle biler... Så der er massere af muligheder... Det vigtigste er dog at siden du ikke selv ved hvordan, Så allierer du dig med en god kompetent forhandler/montør, der har god erfaring med at montere bilstereo...


  • #5   5. nov 2017 Reservehjulsbrønden er et no Go på 208, da man skal påfylde Adblue der smiley Ellers skal de laves så man let kan hive den op når der skal påfyldes smiley

    Hvad vil du anslå en lyddæpning af en 208 koster monteret? Evt i pb


  • #6   5. nov 2017 Hvem siger at det er en diesel ??? - benzin motorer skal vel ikke ha add blue ???
    polobjørn


  • #7   5. nov 2017 Benzin motorerne er så ringe på nær 1,2 thp'en så de fleste er vel diesel
    Men du har helt ret, det var noget jeg antog lidt for hurtigt smiley


  • #8   6. nov 2017 Øhm har audison højtaler i og har lyd dæmpet. Men har haft anlæg i den og det fyldt for meget jeg behøver bare noget i stil med nyrer biler go lyd ikk skrat osv.

  • #9   6. nov 2017 Fedt med lyddæmpning!
    Har du forstærker til at trække dine enheder? smiley Touch skærmens output skulle være ringe og en forstærker skulle efter hvad jeg har hørt hjælpe en hel del på std enheder, med dine upgrade enheder hjælper det sikkert endnu mere smiley Jeg har overvejet de små der kan gemmes bag radioen så man intet synligt har


  • #10   7. nov 2017 Hva det for små kunne du evt sende link har haft skærmen ude ?? men Overvejer nu smide en Android skærm i min ja. Det årgang 2013 min

  • #11   9. nov 2017 altså jeg har komplet alpine i men jeg vil tro hvis det skal være uden sup osv kan man også gøre det i alpine
    jeg har selv dette sæt

    http://au2style.dk/shop/alpine-spg-13cs-komponentsaet-2050p.html

    og hvis du kombinerede det med 6x9 i samme serie og smed en lille eller medium forstærker på 600W ville det være ret god lyd

    dog kommer man ikke uden om at skal det spille max skal du have sub osv


  • #12   10. nov 2017 Hmm .. kan du sende link af hvor jeg får 600w forstærke som bare smæk dejlige bund og lyd ud af alm højtaler

  • #13   10. dec 2017 http://au2style.dk/shop/alpine-bbxf1200-forstaerker-2253p.html

    Jeg bruger sådan en her
    Eller jeg har faktisk 2 styk
    Men hvis der bare skal være god lyd i der kan spille godt og levere varen og ikke det er til show og konkurrence er 1 rigeligt
    Jeg sys den spiller sublimt


  • #14   11. dec 2017 FUCK de alpine forstærkere er da dyre i forhold til hvor lidt de leverer...

Kommentér på:
Hvordan gør man

Annonce