{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

hvordan man gør man ! {{forumTopicSubject}}

hey. jeg vil godt have bilen mærke foran væk. ligesom jeg har fået bagi men hvordan gør man på en kofanger af plastik? på et af billederne kan man se at renault mærket sidder inde i kofangeren?
hvad gør man? jeg er ret sikker på at hvis man fjerne mærket så er der et hul igemmem men det kan man ikke spartle ud? hvad gør man så???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan man gør man !
  • #1   23. jun 2012 glasfiberspartel kan du bruge. MEN!
    glasfiberspartel og plastik binder ikke så godt sammen, så du skal lave huller, så glasfiber får fat på begge sider


  • #2   23. jun 2012 Hvis den skal være hel plan med resten af kofangeren skal du bruge glasfiber og så en meget tynd lad glasfiberspartel til at slutte a med. Men det skal være en tynd laf spartel for ellers flækker der med tiden.

  • #3   23. jun 2012 Hvis den skal være hel plan med resten af kofangeren skal du bruge glasfiber og så en meget tynd lag glasfiberspartel til at slutte a med. Men det skal være en tynd lag spartel for ellers flækker det med tiden.

    stave fejl er gratis...


  • #4   23. jun 2012 ved ik om du kan bruge det gamle trick med legoklosser og acetone til at fylde det ud med

  • #5   23. jun 2012 kan man ikke varme nogle plastik plader så de er bøjelig og smelte dem fast eller noget og så spartle over det bag efter?det er hvad jeg tænker?

  • laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #6   24. jun 2012 jeg har før haft held med at "lodde" plastik dele sammen med en loddekolbe og slibe efter... dog aldrig prøvet på bil, men plastik er vel plastik (ja ved godt der findes 100000 forskellige slags men de fleste binder sammen især når de smeltes...) tror evt. det ville blive meget godt hvis du slutter af med et tyndt lag galsfiber spartel (som tommy s siger)

Kommentér på:
hvordan man gør man !

Annonce