{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

OK at sælge brugt alarm som ny? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kammerat, som har købt en alarm ved firmaX. Da han modtog alarmen, var den tydeligvis brugt (jeg har selv set den), fordi den var støvet og ridset. Desuden var 2 af knapperne på den ene fjernbetjening seriøst skæve, så de er svære at trykke på.

Min kammerat kontakter herefter firmaX for at høre, hvad meningen var. FirmaX svarer at det da også er for galt, og vil herefter kontakte importøren af alarmen. Importøren og firmaX bliver enige om, at min kammi skal have en ny alarm, og at han derfor skal kontakte importøren med henblik på ombytning.

Importøren beder min kammi om at sende den brugte alarm til dem, men min kammi ønsker ikke at betale porto, fordi det strider med købeloven. Derfor spørger min kammi spørger importøren, om ikke de kan sende en ny alarm og en fragtseddel, så min kammi ikke skal betale returporto.

Herefter svarer hverken firmaX eller imortøren på mail længere. FirmaX har ingen telefon og importøren har kun begrænset telefontid, hvor der altid er optaget eller tlf.svarer.

Er dette ikke svineri i verdensklasse? Hvad ville i gøre, hvis det var Jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OK at sælge brugt alarm som ny?
Kommentér på:
OK at sælge brugt alarm som ny?

Annonce