{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg ret her??? :)
  • #1   31. dec 2011 Sagen jeg forsvar ikke nogen smiley Jeg fortæller dem at de skal tænke udenfor for boksen, hvor svært kan det vær hehe, vi er alle borger i samfundet, vi er på et eller andet plan en del af problemet hehe.

    Det kan være ganske frustrerende som nydanskere at opleve den enorme fremmedfjendskhed der finder sted i Danmark, som ikke mindst har været styrket af mediernes ”koncentreret” dækning af negative historier. Ganske ofte kan man læse eller se forskellige indslag om kriminelle indvandrere/nydanskere i diverse medier. Mig bekendt har der været et meget begrænset antal af artikler/indslag der fremviser nogle af de mere positive historier såsom de tusindvise nydanskere, som (undertegnede) der har valgt eller vælger en akademisk uddannelse for at imødekomme vores nuværende samt fremtidige behov for kvalificeret arbejdskraft – en beslutning mange af os træffer fordi vi ønsker at bidrage til vores fælles samfund, vores fælles økonomi og ikke mindst vores fælles hjem.

    Vi er mange nydanskere/indvandrere der dagligt bidrager til det danske samfund af hele vores hjerter da vi opfatter Danmark som vores fælles hjem. Vi ærer, beskytter samt styrker Danmark på bedste vis for at vores kommende generationer kan leve i et trygt, sikkert samt mangfoldigt land.

    Beslutningen om at bidrage til den danske stat er efter min vurdering ikke begrænset af religiøse overbevisninger eller hvilken ”verdenshjørne” man stammer fra, men er betinget af den enkeltes verdenssyn, den enkeltes værdier samt overbevisninger.

    Vi befinder os i en ny tid med stigende globalisering (Danmark’s øget økonomisk afhængighed af import/export/kvalificerede arbejdskraft af den øvrige verden) – en ny verden der kræver større tolerance samt forståelse for den kulturelle forskellighed – En nødvendighed hvis vi i Danmark skal kunne tilpasse os fremtidens udfordringer.

    De negative historier, som medierne har bragt frem kombineret med den stigende fremmedhadskhed i Danmark har og er ikke med til at stimulerer integrationen på rette vej.

    Vi bliver nødt til at møde samt accepterer forskelligheden i verden for at kunne blive mødt samt accepteret af den. Vi kan starte med at begynde herhjemme i Danmark….


  • #2   31. dec 2011 Godt nytår am gone, min red bull er hahha smiley FULLLLD ILD SES I HEGNET !


  • #3   1. jan 2012 lad dem nu bare snakke bare fordi en gør noget lort skal vi alle stemples sådan har det altid vært man kan sq ikke lavve om på det jeg giver dig ret på nogle punkter i den diskusion smiley

  • #4   4. jan 2012 Spild ik tiden på sådan en klaphat, de ser spøgelser over alt, at det trækker op til grænsen ved skizofreni hos nogle af dem...



  • #5   4. jan 2012 Og med hensyn til dem i fængslerne, må Allah Subhran wa taala retlede dem på den rigtige vej.

    De unge/ældre som kalder sig muslimer, men som slet ikke gør noget korrekt i forbindelse med deres religion, da de ellers ikke ville inde og ruske tremmer pga vold, mord, tyveri, røveri, pusher, menneskehandel, svindel and you name it...

    Jeg græder indeni, når nogen forbinder Islam med ovenstående.

    Må Allah den barmhjertige retlede de fortabte.


  • #6   4. jan 2012 ml A
    +1


Kommentér på:
Har jeg ret her??? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce