{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Lidt problemer med hjemmebiografen. {{forumTopicSubject}}

Hej Filmklubben.

Jeg er efterhånden støt på en masse trælse problemer med min "hjemmebio". Dette er hvad jeg har:
40" Full HD Fladskærm
Sony PS3 Slim
Sony Surround anlæg (Et ældre billigt et, tror jeg, uden HDMI eller optisk indgang)

Førhen kørte jeg bare HDMI fra PS3 til fjernsyn, og så phonokabler fra fjernsyn til reciever, men der er sket et eller andet møg, så HDMI ikke virker mere. Det virker fint på andre fjernsyn, men ikke på det jeg har. Jeg købte så et komponent kabel istedet, da det næsten er lige så god kvalitet. Så troede jeg mine problemer var løst. Men så fandt jeg ud af at komponent åbenbart ikke understøtter 5.1 lydspor? Så prøvede jeg at købe et optisk kabel i håb om at kunne få det 5.1 til at virke ordenligt. Men når jeg aktivere det under lydinstillinger på PS3, så sker der ikke noget. Først når jeg aktivere det punkt som hedder "Audio Multi-output" kommer der lyd på igen. Det er nok fordi den sender lyd ud af de lydphono kabler der er i komponent stikket. MEN, nu kan jeg se at muligheden for 5.1 pludselig er der(siger Netflix hvertfald. Før sagde den at 5.1 ikke var muligt)
Så jeg forstår slet ingenting.. hehe. håber i kan hjælpe, ved godt det er en ordenlig smørre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt problemer med hjemmebiografen.
  • #2   21. okt 2012 Det er mega mystisk med det HDMI.. Fra den ene dag til den anden virkede det ikke.. Der var sort skærm.. Har prøvet alt det med at gendanne instillingerne osv osv, som folk råder en til. Virker slet ikke. På andre fladskærme virker det 100%. Når jeg tilslutter min bærbar til TV'ets HDMI udgange virker det helt fint. Så umiddelbart virker HDMI udgangene både på PS3 og TV.. Meget meget meget meget mærkeligt :S

Ang det optiske.. Så har du da nok ret smiley Men efter jeg har sat det optiske til, så siger den at 5.1 er muligt :S Det er på Netflix, der sagde den før, at der ikke var mulighed for 5.1. Men efter jeg har sat det til, så er det muligt. Hehe, det er sgu ikke til at blive klog på smiley
    Nyt fjernsyn, ny 7.1 reciever med alle de nymoderne indgange osv, det ville godt nok være nemmere smiley

Kommentér på:
Lidt problemer med hjemmebiografen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce