{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

lidt problemer med E36. {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Har lidt problemer med min E34 (forskellige) så derfor ikke et præcis emne.

Først. Min bremse går meget langt ned. Men kan godt holde tryk hvis jeg pumper den hård.

Så ved kørsel over kloak dæksler trækker den til siden i bag i den side dækslet er. Og den trækker lidt til venstre ved opbremsning. Og syntes rettet drejer sejt ved kørsel ud af en vej med normal fart 80 km/t.

Hvilken lim skal Jeg bruge til at lime et bakspejl fast med ?

Sidst. Så er gearstangen meget slatten. Men skifter fint gear. Hopper meget sjældent ud af gear med det yders sjælden.

Håber på nogle positive svar ?? Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt problemer med E36.
  • #1   14. nov 2013 Rettelse det er en E36. SOM I EMNET

• #2   14. nov 2013 vis bremsepedalen går i bund men du kan pumpe tryk har ud noget der er utæt

og det kan godt lyde som om der er nogle defekte bøsninger i bagbroen

jeg vil bruge rudelim til bagspejlet man kan få dobbeltklæbene tabe til det men det holder kun en uge

gearstangen der er det bøsningerne der er slidte de bliver lidt ovale med tiden

• #3   14. nov 2013 Med 99% sikkerhed er det din bøsninger i bagbroen der er slidte og trænger til skifting. Det er klassisk at den opføre sig sådan når de er defekte. Det kan i øvrigt være noget makværk at skifte..

Få fat i noget rudelim til bakspejlet. Sika eller andet.

• #5   15. nov 2013 Det der bekymre mig mest er din bremse pedal og at bilen trækker til den ene side, for mig lyder det som om at den kun bremser på den ene bremse kreds, alle biler har to bremse kredse i tilfælde af, af at den ene går i stykker, men er 100% sikker på at du har en utæthed i dit bremse system, og vil ikke råde dig til at køre i bilen før der er lavet, angående kloakdæksler er det meget normalt at bilen kan trække lidt til den ene side når man køre over dem, men få alligevel bøsninger tjekket, med dit spejl er lidt svært at sige hvad du kan gøre men normalt plejer det at være med kliksystem, og der findes reservedele på div bmw ophuggere, gearstangen har en defekt bøsning hvilket er nemt at skifte.

Kommentér på:
lidt problemer med E36.

Annonce