{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

tanken lørdag den 27/4 {{forumTopicSubject}}

så er det på tide at, få gravet det gode humør frem og få startet bilen op igen. så lige slå et smut forbi tanken. som vi har gjort i 24 år efter hånden. som det altid har været tradition for. kom og mød alle nye som gamle gaderacer.

men gør lige jer selv og os andre en tjæneste. kør nu pænt og brug de skralde spande der er. så bliver vi alle så glade. inkl tommy som har lagt tank til i alle årne.

god sommer alle sammen og race on

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tanken lørdag den 27/4
  • #1   25. apr 2013 Lyder som en god ide!
    Nu er det efterhånden også fint vejr og lyst lidt længere.

De folk der ikke fatter at bruge skraldespanden eller at de ikke skal holde og spærre standerne, burde få af vide, at de lige må spænde hjelmen eller blive væk. Så ødelægger de det kun for dem selv, og ikke alle andre smiley

• #2   25. apr 2013 Hvilken tank, snakker vi om?

• #3   25. apr 2013 Komme hvis jeg ikke ligger død efter 2 omgange i en grusgrav

• #4   25. apr 2013 næsbytanken nede omkring havnen.

• #5   25. apr 2013 UDEN at skabe forvirring, så kunne jeg læse mig frem til, at folk også var begyndt at mødes ved Rosengårdscenteret, og bagefter tage videre til Tietgenbyen ?

Ellers ses vi på tanken lørdag, hvis vejret holder

• #6   25. apr 2013 Christian: Korrekt. Men det ude i Tietgenbyen plejer kun lige at holde 1 times tid, inden Policen kommer forbi og lukker det.

Og så er det da meget hyggeligere at stå ude på tanken, end ude på mcd ved Rosengaard smiley

• #7   25. apr 2013 Næsbytanken har også været det faste sted siden jeg fik kørekort, det er trods alt snart 10 år siden. Synes også det var dumt at ændre på det, nu når vi har fået lov til at være der.
    Ved rosengårdscentret er pladsen også privatejet, så vi kan til en hver tid blive smidt væk derfra, så vidt jeg ved.

• #8   25. apr 2013 Sys nu det var bedre og mødes på mc'D massere af plads

• #9   25. apr 2013 Grunden til jeg skrev tanken er som Christian skrev det har været samlings sted i 24 år. Og jeg er blevet spurgt at godt en 20 stykker om vi ikke samles mere. Og jo det gør vi. Men da de hørte at man samles ved rodsengårdscenteret var svaret. Der kommer vi ikke. Tanken ellers bliver vi væk. Samt at de ikke læser om samling ved mac d. Samt de begrundet det også med ikke alle læser på face og og bilgalleri. Alle ved er der nogen på tanken er der race. Ved msac d er sparke dæk for de useriøse. Men det er deres mening. Jeg giver dem dog ret i tanken har altid været samlestedet for racer. Så det bør vi værne om.

• #10   25. apr 2013 vi køre på mac d

• #11   25. apr 2013 Lyder som en rigtig god ide at mødes på tanken ude ved mac d er der røv sygt at hænge ud !!! og ude ved Tietgenbyen kommer polititet hele tiden plus det er umuligt at køre der ude med mindre man er med ked af sit køre kort, politet kan så nemt som ingen ting snuppe en hvis de gider, de kan gemme sig helt vildt nemt der ude.

• #12   25. apr 2013 Hvad med at tage en smuttur til Striben-Esbjerg og støtte op om noget lovlig race?

http://www.bilgalleri.dk/grupper/fyn/981196-raceday_1

• #13   26. apr 2013 der bliver vel ikk kørt race når i står ude ved tanken ??
    er det ikk bare sparke dæk træf ???

• #14   26. apr 2013 Ude på tanken plejer der at komme nogle lidt mere spændene biler og ikke ligesom på McDonald's hvor folk render rundt og leger Techno Kim på Ibiza.... Øldåser overalt, smadrede flasker osv. Det gør lidt at folk der bekymre sig bare lidt for sin bil, bliver væk.

Race eller ej - stadig mere hyggeligt derude på tanken smiley

• #15   26. apr 2013 ikke for noget men kim hvis du vil på mac d så gør det og os andre ikke det muderkast. om det ene sted er bedre end det andet. kom der hvor du lyster.

jeg er bare af den opfattelse. tanken har været samlingspunkt i 24 år alle ved hvor det er og at vi er der. hvorfor så ikke blive. det ahr været vores 50´s driv ind. så længe og andre ude fra kender også stedet. så.

så mød op der hvor i har lyst og kom med det gode humør. sommeren er over os. og simba har arbejdet i mange år. for lovlig race i esbjerg. så har man lyst og råd. så tag der over. esbjergenser kan lære nogle fynboer noget. sammenhold og de gør noget ved det. så der er turen vejr.
    god tur til dem der tager der over. og hils der overe fra mig. og husk at råd race on.

• #17   26. apr 2013 Sjovt som folk kan være på nakken af hinanden... Der er måske en grund til at folk mødes 10000 steder isteder for et.

• #19   26. apr 2013 Selvom folk mødes forskellige steder først hedder det så tietgenbyen i morgen for alles vejne eller er der andre steder i kører

• #22   26. apr 2013 Ingen grund til de sure opstød. Opfør jer orden ligt og hold en pæn tone. Men har lov til at ytre sig. Men i et pænt tone leje.

• #23   26. apr 2013 Okay men vi starter i tietgenbyen for springer træder over ved tanken og kør direkte i tietgenbyen

• #24   26. apr 2013 Personligt tror jeg mange gamle køre mener det er for nemt for politiet at snuppe kørene ude i tigtenbyen og det er også min holdning. Jeg ville aldrig køre der ude efter vi har set hvor nemt politiet kan komme kørende ind bag de to der bliver sat i gang. Uden nogen opdager dem eller har mulig heden for at forhindre dem i at efter sætte. + chancen for at der kommer pludseligt modkørende uforudsete er for stor. Men det er nok bare mig der ser det sådan

• #25   26. apr 2013 Lyder som en god ide!

• #26   26. apr 2013 Noget møg jeg ikke har fået min bærbar com for så er vi nogen der godt ville vise lidt film fra odense striben gennem 24 år

• #29   26. apr 2013 Johnny: biler uden nummerplader er tilladt køre lovligt race i Esbjerg i morgen, så kigge forbi og støtte os...

• #30   26. apr 2013 Johnny.
    Vil give jeg helt ret ! De burde ha fået lov at køre ude bag Lindø. Det var noget nær det perfekt sted til gadrace..

• #31   26. apr 2013 Eller lufthavnen ude omkring Lunde. Kommunen vil bare ikke give dem lov, selvom Politi, Ambulance, brandvæsen osv har sagt go for det.

• #34   27. apr 2013 Et af problemerne nu er, at de kan komme ind for og bagfra, og fra 4 forskellige sider. Har givet lidt problemer smiley

• #35   27. apr 2013 Problemet med at køre på fragten er at politiet har og bruger de muligheder de har til at over våge os fra lang afstand samt har 6 måder at kunde køre roligt ind på os uden nogen vil opdage den før de er lige bag kørene eller lige foran dem. Det er bare ikke akseptabelt.

• #36   27. apr 2013 Vi er hvertfald ca 8 biler der køre på tanken og kigger iaften, omkring kl 21:30!

Håber at se flere derude smiley

• #37   27. apr 2013 i skal være velkommen. men i skal nok være der til kl 20:50 hvis i skal nå med vi plejer at køre ud og race kl 21:00.

en anden ting er. hvorfor kan folk ikke forstå man ikke altid kan få hvad man vil have. nogen gange er man nød til at. tage hvad man kan få for at være i fred. vi er enige om at lindø var perfekt sted. men hvis vi ikke kan / må være der må vi jo nøjes med at, tage det næst bedste. og det gælder også steder hvor vi har lov til at samles.

• #38   27. apr 2013 KD hvis du syndes det er helt tosset der hvor vi køre nu så syndes jeg du skulle prøve at finde et nyt sted vi kan køre for det er sku ikke nemt
    ja der hvor vi køre nu er ikke det bedste sted men vi kan da køre der
    og ANG politi ja så ved vi jo alle godt at det vi laver ikke er lovligt

og dem der køre på tanken og mødes køre der ud og dem der køre på macD køre derud det er da sku ikke det store problem os der køre på macD gør det fordi
    vi ikke gider køre 30 biler igennem byen ud til hvor vi køre og vi ved alle der mange der ikke kan køre ordenligt ( ink mig selv hvis der en der vil lege )
    men lad os håbe de for det op at køre det nye crew der ude og se hvad der sker

så god sommer til jer alle og lad os få en masse god race i år

• #39   4. maj 2013 så er det i aften det går løs igen. for håbligt uden politiet

Kommentér på:
tanken lørdag den 27/4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce