{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

Ikke for alle afdrag fra bilsalg. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg solgte en bil til min bonusfars søster på afbetaling da hun stod i skilsmisse og ikke kunne låne penge. Nu skylder hun så 5448,44kr og har hverken betalt renter eller noget, har gjort det for at hjælpe hende. Nu vil hun så ikke betale restbeløbet pga hun mener vi skal dele de værkstedsudgifter hun har haft. Jeg har originalen af reg attesten, men hun har en kopi. Bør jeg omregistrere den for at sikre hun ikke kan sælge bilen eller har jeg andre muligheder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke for alle afdrag fra bilsalg.
  • #1   4. jan 2014 Stik hende købe loven istedet.. Privat handler er der INGEN garanti på, så fremt andet figurer på slutsedlen !

Hun har intet hold i at du skal betale værksteds udgifter.

Men i har vel lavet papir på hun har lånt de penge, og lavet en fast afbrtalings ordning ?

• #2   4. jan 2014 Det er en FDM slutseddel. Det eneste der står er noget omkring lånebetingelser. Den er afkrydset i den er købt som beset og uden garanti.

• #3   4. jan 2014 står bilen i dit navn?? hvis ja så hent den evt med magt fra polititet
    hvis ikke så omreg den til dit navn og gør så som overståene
    hvormeget har hun betalt indtil videre ??

• #4   4. jan 2014 hade bare dårlige betaler smiley især når de prøver at tage røven på folk der prøver at række en hånd.

• #5   4. jan 2014 Snak med hende der skylder penge..... Men når man udlåner penge, ja så er det jo en risiko ved det. Hvilke regninger har der været fra værkstedet.... hvad var bilens pris.... har du taget for meget for bilen.....var den i dårlig stand. Det er spørgsmål der lige kommer til mig, når jeg læser dette. smiley

• #6   4. jan 2014 Bilen står i min mors navn, da hun har forsikringen stående i sit sat men med hende der som bruger.

Der har været noget førhen hvor det var gratis at omregistrere en bil som man købte af sin mor eller far, men ved ikke om dette gælder mere.

Bilen blev solgt til 40.000kr og hun skyldte 6000kr, men mente så jeg skulle dække halvdelen af hendes regninger som så er det beløb jeg ikke har modtaget da hun valgte at betale differencen, som var 551,56kr, men den beslutning tog hun egenhændigt.

• #7   4. jan 2014 MAN SKAL A L D R I G lave bilhandler med VENNER & Familie det ender altid sådan her

• #8   4. jan 2014 og kan ikke mindes sigen min første bil i 1997 at det har været gratis at omregistere om så Jesus var tideligere ejer

• #9   4. jan 2014 Hun mener sagen er afsluttet efter hendes beslutning om jeg skulle betale halvdelen.
    Nye bremser og en klargøring til syn. Bilens værdi var 40.000kr det var en lupo 3L. Bilen var i fin stand da jeg solgte den og jeg havde brugt den dagligt som pendlerbil fra Nakskov til Køge.

• #10   4. jan 2014 Bil mor stod som ejer af min 2 bil da den var for dyr i eget navn, tog derefter respekt for fart hos alka og skulle have den over i eget navn, fik lavet omregistrering på Nakskov politistation og det var altså gratis og det er tilbage fra hvor jeg havde min seat Ibiza.

• #11   4. jan 2014 Altså bilen kostede 40.000 og hun har betalt 34.000 på den nu?. Så har der været nogle værksteds regninger som du skal betale halvdelen af? det vil sige at der har været regninger for godt 12.000 på bilen?

• #12   4. jan 2014 Hvis du omregistere bilen så begår du som udgangspunkt bedrageri, for du er ikke den retmæssige ejer af bilen mere. Der foreligger en gyldig bindende aftale om salg.
    Men den aftale i har omkring at det er din mor der står som registeret ejer, på trods af en aftale om salg af bilen er meget underlig.

Du skal reklamere overfor hende pga. de manglende afdrag. Hun må selv reklamere med de problemer hun nu mener der er. Og det vil retten så bedømme og fortolke ud fra jeres aftale.

Derefter må du gå i fogedretten med jeres slutseddel, samt den afdragsaftale i havde. Hvis afdragsaftalen ikke findes på skrift, så vil månedlige betalinger til din konto fra hendes konto statuere en formodning omkring en afdragsaftale.

Så længe beløbet er under 50.000kr så kan du møde som selvmøder, dvs. uden advokat, og gøre dit krav gældende. Dommeren vil vejlede dig igennem hele processen, da han er forpligtiget til dette via retsplejeloven.

Generel information:
    http://www.domstol.dk/saadangoerdu/gaeld/forenkletinkasso/Pages/default.aspx

Blanket til betalingspåkrav:
    http://www.domstol.dk/Selvbetjening/blanketter/Blanketter/Betalingspaakrav.pdf

Vejledning til kreditor:
    http://www.domstol.dk/Selvbetjening/blanketter/Blanketter/Vejledning%20-%20betalingspaakrav.pdf

Grunden til jeg nævner en grænse på 50.000kr, og informationen nævner en på 100.000kr, er at da skyldner har indsigelser omkring gælden, så stopper sagen i fogedretten og går til byretten. Her er grænsen 50.000kr for selvmødere.

• #13   4. jan 2014 kenneth l; Det er korrekt. knap 1900kr for nye bremser, og så åbenbart 9000kr for at lave den klar til syn incl arbejdsløn.

• #15   4. jan 2014 Christian G: Hende der er bruger på bilen og hende som har betalt afdragene indtil nu lå i skilsmisse og købte hun en evt bil på daværende tilpunkt ville den blive en del af skilsmissen, derfor er gjort som gjort. Jeg har haft som betingelse at min mor skulle være ejer og beholde originalen så bilen ikke kunne sælges uden at bilen var betalt færdig, men i realiteten kan hun sælge den nu da den kan omregistreres på nettet blot ved hjælp af kode 1 og kode 2 som står på reg attesten, de står jo ligeledes på hendes kopi.

• #16   4. jan 2014 okay... lyder sindsygt i mine øre... hvor længe har hun haft bilen? og hvad står der PRÆCIST! i jeres aftale?.

Men for at gøre det lovligt, så skal du skrive hende et pænt brev hvor du skriftligt gør hende opmærksom på at der er en restance på X.XXX kr. (dette beløb skal svare til hvad hun MANGLER at afdrage indtil NU! på jeres aftale, så er det kun 1 månede hun ikke har afdraget er det det beløb du skal skrive, minus det hun har overført.) og at du gerne vil have hun betaler restancen inden for 7 dage.

Betaler hun ikke inden for de 7 dage (giv det 10 hverdage for at være sikker) så sender du hende en ny rykker hvor du igen giver hende 7 dage, og skriver at hvis beløbet ikke falder vil du tage sagen videre til inkasso/lave civilt søgsmål. du gir hende nu de 10 hverdage igen, er pengene ikke faldet tager du evt. fat på en advokat eller anlægger et civilt søgsmål via. rette og den beskrivelse der er længere oppe.

Du kan i første brev gøre hende opmærksom på at der ingen steder i jeres aftale står at du skal betale hele eller dele af fremtidige reperationer og at du derfor afslår hendes påstand om dette.

• #17   4. jan 2014 Hun har haft bilen siden sep 2012. Hun har flere gange glemt at betale fordi hun havde det svært økonomisk, og forstående som jeg er så har jeg ladet hende vente til hun havde råd eller afdrage mindre, men nu slutter hun sådan her.

• #18   4. jan 2014 B4NDIT du har ret.

kan hun ikke låne i banken betyder det hun ikke har råd til en skid så hvorfor ville du overhoved gå med i sådan et lån i første omgang du har ikke andet end tabt penge på det og en masse bøvl og noget helt hvad er det for en møg tæve der opføre sig sådan fuck er var blevet tosset men igen det ville aldrig ske for den plan var ikke god fra starten af.

• #19   4. jan 2014 Chris G: Vi siger tak.... SMUT.... Det kan jeg jo ikke bruge til noget. Sagen er som den er og ud fra hvordan tingene ser ud søger jeg brugbar hjælp som andre åbenbart godt kan finde ud af.

• #20   4. jan 2014 Hun har haft sin chance - kør ud til hende, bed om pengene her og nu, kan du ikke det, gør som kennet l skriver ..

Og så iøvrigt lad hende vide, din velvilje er slut fra nu, og hun ikke kan regne med din hjælp længere smiley

• #22   4. jan 2014 Mikkel B: Det var umiddelbart min plan da hun skrev at bilen sælges indenfor en måned. Men Christian G skrev dette var bedrageri, og det skal jeg ikke ud i for så mister jeg min kontrakt med arbejdet.

• #24   4. jan 2014 Bedrageriet kommer ind i det øjeblik jeg skal omregistrere den fra min mors navn til mit navn.

• #25   4. jan 2014 Var det ikke kun bedragerri vis du omregistreret den? vis du bare bestiller en ny er det vel ikke.

• #26   4. jan 2014 det ikke bedrageri at du har omregistreret din mors bil eller noget. det er bare at få en fuldmagt.

at du har lånt din mors bil er heller ikke bedrageri.

at du bestiller ny registreringsattest for din mor er heller ikke bedrageri. du har jo fuldmagt til dette.

SÅ bestil ny registreringsattest nu og ofrer de 50kr.

• #27   4. jan 2014 Når nej, det kunne jeg selvfølgelig, men kommer der så nye koder på?

• #28   4. jan 2014 ved ny registreringsattest kommer der nye koder på ja så denne gamle ikke kan misbruges

• #29   4. jan 2014 det siger Mikkel, jeg ved det ikke. Så bare forskellen mellem at omreg. og bestille en ny.

• #30   4. jan 2014 Det er planen i første omgang så. tak for alle for. og Christian G og andre, tak for de juridiske hjælpemidler hvis det når så vidt.

• #31   4. jan 2014 Hvad siger din Bonusfar til sagen?

• #32   4. jan 2014 skriv lige hvad resultatet af det hele bliver:-)

• #33   4. jan 2014 Den konstellation, du har lavet, er meget uhensigtsmæssig i forhold til at inddrive pengene. Det bedste, du kan gøre, er sandsynligvis at glemme beløbet.

Det er en meget udbredt misforståelse, at man bare kan omregistrere bilen til sig selv og så er alt i orden. Men i dette tilfælde kan det, som Christian nævner det, medføre en efterfølgende sag om bedrageri. Det er IKKE lovligt.

I skulle have lavet et separat gældsbrev eller lignende. Det andet der med mundtlige aftaler osv. går altid galt.

• #34   4. jan 2014 Doktor W. Han siger og sagde fra start at hende kunne man godt regne med, så nu er han og min mor blevet en lus i spillet som jeg nu også bebrejder for at jeg ikke får resten af mine penge.

• #35   4. jan 2014 Bay læs lige igen han omregistrer ikke bilen, men bestiller bare en ny atest, altså med samme navne på, bare med nye koder som forhindre søsteren i at sælge bilen til den er betalt.

• #36   4. jan 2014 Bay det står på slutsedlen. At hovedstolen er 40.000kr, der lægges en udbetaling på 10.000kr og efterfølgende måned med start pr. 1.10.2012 afdrages med 2000kr og sådanne fortsættes indtil beløbet på 40.000kr er betalt. Købet er endvidere privat og iht. slutsedlen er bilen købt som beset og uden garanti.

• #37   4. jan 2014 Det koster så 100 kr at få ny reg attest. smiley de har sat det op

• #38   4. jan 2014 Bestil fluks en ny reg. attest - og når du står med den i hånden - fortæller du gimpen at den gamle er ugyldig nu + at hun skylder X kr. - til betaling omgående - ellers ryger hun til inkasso..

Værksteds regning kan hun glemme alt om at få dig til at æde. Men ren nysgerrighed - hvad har kostet 9 kilo at få lavet - så den kunne synes - og HAR hun en faktura på det beløb. (ikke at en faktura gør at du skal slippe 1 kr. til den).

• #39   4. jan 2014 Nye bremser. En forrude skift men det vidste hun da hun købte den. Resten aner jeg ikke hvad er, men hun har fået lavet det sort:) jeg tror bare jeg bestiller en ny i min mors navn.

• #40   4. jan 2014 Bremser og forrude er jo også sliddele, eller særligt udsatte dele - bremserne bruger hun hele tiden, og forruden, ja .. den er meget udsat for at gå i stykker - den slags ske rjo altså når man kører bil ..

• #41   4. jan 2014 Rent juridisk, er Anders/hans mor da stadig ejeren, da beløbet er ikke blevet afdraget fuldt ud?

Så i princippet kunne han ikke bare hente bilen?

Bay og Christian i må gerne kommentere her. smiley

• #42   4. jan 2014 Jeg havde nu bare bestilt en ny registreringsattest. Og hvis der blev mere med den gæld som hun ikke ville betale. Så havde jeg sgu også hentet bilen. Du har jo gjort hende en tjeneste. Om ikke andet så havde jeg solgt den. Taget de penge det nu har kostet også kunne hun få det resterende beløb.

• #43   4. jan 2014 Jeg skal bare ikke have gjort noget der ikke er lovligt så ryger den drømme kontrakt jeg endelig har fået.

• #44   4. jan 2014 Nej, bilen skifter ejer, når aftalen indgås. Ikke når sidste afdrag er betalt. Det er et sideløbende kredsløb, som i princippet ikke har noget med handlen at gøre.

Det er heller ikke legalt at forhindre hende i at sælge bilen videre. Det er hun i sin gode ret til. Derfor skal du ikke bestille en ny registreringsattest. Du skal bede hende om at omregistrere til sit eget navn eller alternativt tvangsafmelde den, hvis den står i dit/din mors navn. Det er det eneste, der kan gøres.

Man gør sig også skyldig i bedrageri, hvis man rekvirerer en ny registreringsattest under påskud af, at den gamle er bortkommet, når man udmærket ved, det ikke passer.

Hvis du vil være på lovens side, har du valget mellem at glemme beløbet og leve med tabet eller alternativt køre sagen gennem fogedretten. Sidstnævnte vil man kun få noget ud af, hvis hun rent faktisk har penge til at betale med, hvilket er langt fra sikkert.

• #45   4. jan 2014 Jeg må da have en legal rettighed. Eller min mor må som kan forhindre hun kan sælge bilen.

• #46   4. jan 2014 Nej.

• #47   4. jan 2014 Så et civilt søgsmål er min eneste rettighed imod hende.

• #48   4. jan 2014 Jeps. Og derigennem kan du så til gengæld forhindre hende i at sælge den, hvis hun "indrømmer", at hun er ejer af bilen, selv om den ikke er registreret i hendes navn. Det sker ved, at du får udlæg i bilen. Derved kan bilen ikke sælges, uden du fortsat kan kræve bilen solgt til nedbringelse af gælden.

• #49   4. jan 2014 Hun står som bruger af bilen på registrerings attesten men min min som ejer, men bilen er solgt til hende

• #50   4. jan 2014 Jeg ved ikk meget om det juridiske, men har i ikke noget fratis advokat hjælp i nærheden, jeg ved at hvor jeg bor er der hver tirsdag aften, 1 time gratis hjælp fra en advokat på biblioteket:) måske en mulighed, bare for at få det på det rene, hvad du må og ikke må:)

• #51   4. jan 2014 Så bør du få din mor til at tvangsafmelde den og samtidigt smide hende i fogedretten. Din mor kan jo bare sige til hende, at hun ikke vil acceptere denne konstellation, når hun opfører sig sådan.

• #52   4. jan 2014 Nu, når du nævner, at du ikke vil gøre noget ulovligt og at du har fået en drømme kontrakt, så synes jeg ikke det er det værd, især hvis du nu skal igennem civil søgsmål osv.
    Man skal jo bruge mange timer på det og så går alle pengene til div. omkostninger :s

• Sorte Slyngel™
    Sorte Slyngel™ Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 2 Svar: 25
    #53   4. jan 2014 Glem pengene, hvis hun ikke vil slippe dem frivilligt. Det er ikke en kamp der er værd at tage. Det eneste du får ud af det er en masse spildt tid og dårligt humør. Damen du har solgt bilen til er fuldstændig ligeglad.

Det eneste du kan gøre, er at få afsluttet salget af din bil, dvs.

Få den tvangsafmeldt og opsagt forsikringen. Det er jo ikke din eller din mors bil mere. Det kan jo også være der kommer lidt penge tilbage fra vægtafgift/forsikring. Dem beholder din mor selvfølgelig (eller giver til dig)

Hvad damen der har købt bilen så gør, er vel hendes eget problem.

• #54   4. jan 2014 Som Sorte Slyngel siger - det er sq din eneste måde at få nogle penge på.
    Du skal bede hende om at komme forbi med sit NemID så I kan få den over i hendes navn - og så kan du skide hende et stykke om forsikringen vil komme til at koste ½ million eller hvad den kommer til at koste - for er hun sådan her nu, så får du sikkert heller ingen penge når der skal betales forsikring og vægtafgift fra nu af og fremover.

• #56   4. jan 2014 #44

Så det kun banker der kan tage bilen, når man misligholder sine afdrag?

• #57   4. jan 2014 Per Veerst

Banken kan kun "tage" bilen hvis de har pant i den, men jeg er 99% sikker på at det stadig skal igennem fogederetten før de må hente den hos "ejeren"

• #58   4. jan 2014 Den måde jeg beskriver er den eneste 100% lovlige måde at gøre det på, desværre.

De kan ikke forhindre hende i at sælge den eller noget som helst!, det bedste vil være at få den over i hendes navn, asap, og få den i fogedretten hvor de så kan tage udlæg i bilen og få den solgt på tvangsauktion for at få dækket det beløb de har tilgode, plus evt. omkostninger i den forbindelse.. det kan så betyde at hun faktisk kan risikere stadig at skylde penge når bilen er solgt... Det må da være den ultimative hævn..

Som bonus kan han enda selv byde på bilen smiley

• #59   4. jan 2014 Banker må heller ikke bare tage bilen, nej. Det kræver, at der er pant og ejendomsforbehold i bilen og banker tager yderst sjældent ejendomsforbehold. Ingen af delene er i øvrigt gældende her.

Havde der været pant i bilen, kunne man kræve den tvangssolgt gennem Fogedretten. Eftersom der ikke er pant i den, vil det kræve, man tager udlæg først. Og det vil blive svært at overbevise fogedretten om, at man skal have det, når den ikke er registreret i debitors navn.

• #60   6. jan 2014 Jeg solgte en bil for 3 måneder siden de 2 første afdrag gik fint.. men han betalete ikk den første 1/1. han fik penge den 21/12 og så kunne jeg sjovt ikke få fat i ham siden andet ved at bruge tid på at køre ned til ham... han midstede bilen i dag .. fatter ikke folk kan være så ligeglad når man hjælper dem ?

• #61   8. jan 2014 jeg ville bestille en ny reg attest, just in case, også ellers skrive et brev til fruen om at hvis ikke restbeløbet forfalder indenfor 7 dage, så ser du dig nødsaget til at kræve handelen opsagt fra hendes side pga. manglende betalinger, og du derfor omregistrerer bilen til dig selv eller din mor hvorfor hun har af at aflevere den på et givet sted på et givent tidspunkt. Hvis ikke dette overholdes, vil du melde bilen stjålet, da hun jo ikke retmæssigt ejer den endnu. Det kan hun således hyrer en advokat til at bekæmpe, men det kan du jo så ligeledes gøre. Det hun har gjort er aftalebrud, bare en skam i ikke har lavet et ordentligt gældsbrev med konsekvenser hvis ikke betalingen blev overholdt, så havde det været meget nemmere.

En af mine venner handlede en bil til 80k, hvor de resterende 30% skulle afdrages over 6 mdr. En ung fyr, med fast arbejde. Han havde skrevet ind i aftalen, at hvis køber misligeholdte aftalen uden at forsøge at få en aftale, så skulle restbeløbet betales indenfor 7 dage, ellers var aftalen misligeholdt og bilen ville blive afhentet og køber ville ikke få refunderet pengene. Dette accepterede køber, da denne bare ville have bilen, allerede ved 2.betaling glippede det, og restbeløber faldt ikke som lovet. Min makker havde beholdt reg attest og en af nøglerne, så bilen blev afhentet. Køber forsøgte at politianmelde sælger og var også omkring advokat, men alle kunne sige at det var hans egen fejl, og han burde have betalt beløbet. Det handler kort sagt om at være smart, og gøre sit hjemmearbejde grundigt.

• #62   8. jan 2014 T K

Problemet her er jo at sælger desværre IKKE har taget det forbehold!.

Havde han nu det så havde der ingen problemer været.

• #63   8. jan 2014 Et andet problem, T K... Trådstarter vil holde sig til lovlige tiltag. De metoder, du beskriver, er ulovlige.

• #64   8. jan 2014 Tag registeringsattesten med ud at sejle, og tab den på uheldig vis i vandet. Så er det ganske lovligt for dig at bestille en ny, for så er den jo bortkommet.

• #65   8. jan 2014 Sagen er endt med at hende der ikke ville betale har taget pladerne af bilen og giver mig de fulde rettigheder over bilen, så jeg får bilen tilbage og sætter den i stand og sælger den og så er den sag lukket.

• #66   8. jan 2014 og så beholder du alle pengene?..

vil da gerne købe den for de manglendene afdrag smiley

• #67   8. jan 2014 Selvfølgelig beholder jeg alle pengene da hun nær havde kostet mig drømmeuddannelse og kontrakten. Jeg udskifter gearkassen på den og laver det rust der er i skærmene og får skærmene lakeret, så sælger jeg den, og så tjener jeg vel i sjat penge på det.

• #68   8. jan 2014 Det havde set godt ud af mig og beholde de penge jeg havde tilgode samt mine udgifter og så overføre resten retur til hende, og tro mig, tanken strejfede mig, men med den behandling så kan hun skyde en hvid pil efter den venlige side jeg ellers besidder.

• #69   8. jan 2014 haha regnede nu også med at du valgte at beholde pengene smiley men kunne jo være du var flink smiley

• #70   8. jan 2014 Er jeg normalt også, men har kæmpet 6 år for at komme ind på denne uddannelse og det havde hun nær spoleret, så der mistede jeg ligesom den venlige side.

• #71   8. jan 2014 Kan jeg sagtens forstå :).. og godt der blev fundet en løsning.

Hvis du vil sælge den billigt som den står er du velkommen til at skrive smiley

• #72   8. jan 2014 Afhænger af hvad du mener er billigt, jeg ved hvad lupoer står til, og ofrer jeg lidt tid og 5000kr så har jeg en bil til 25.000kr +

• #73   8. jan 2014 smid mig en privat besked med info og hvad du kunne tænke dig af pris.

• #74   8. jan 2014 At købe bil mellem venner behøves ikke at være noget skidt. Købte på et tidspunkt en bil af min kammerat og han og jeg vidste ikke bedre på bagværende tidspunkt og troede begge 2 det var en ok bil. 2 år senere, bilen er betalt og skal til syn og dumper med et brag pga rust og ikke fungerende ABS og begyndende fejl på airbag.

Gjorde da ikke ham personlig ansvarlig da han lige så som mig troede at bilen var ok og helt iorden... Har jeg lært noget af det, ja da. Men holder sq ikke ham personlig. Men ja det kan hurtigt gå galt.

Og Anders L, lyder godt at der kom en "god" ende på sagen.

• #75   8. jan 2014 2 år senere kan man vel næppe sige noget som helst til en tidl ejer.

• #76   8. jan 2014 Eller ok, er så ikke 2 år senere. Glemte lige tiden, det var måske ca max 10 måneder. Men er nu også lige meget når jeg ikke ville klandre ham for det uanset hvad smiley

• #77   8. jan 2014 Det kan være farligt at handle mellem venner, ja .. min nuværende bil har jeg købt af en af mine gode kammerater, og ikke en eneste gang har vi været uens ang. den. Der var aftalt, hvordan handlen lød ..

Men ja, det kan være noget skidt noget, hvis aftalerne ikke er klare, og især, hvis pengene ikke falder med det samme ..

• #78   9. jan 2014 Har efter hånden handlet flere biler med en af mine gode venner, ingen uklarheder endnu, og tror ikke vi stopper med at handle med hinanden smiley

• #79   12. jan 2014 jeg havde i det tilfælde valgt at smide de 5448,44 overbords så der ik kommer mere splid end højst nødvendigt.

det er bare penge.
    og hvis du trækker hende i retten for at få hende til at betalte de 5500kr, skal du nok ik regne med at se penge før om lang tid da der jo tydeligvis er en masse andre der skal have deres penge først. så du ryger bag køen og så er hun fri for afdragende indtil din tur kommer og sags omkostninger hvis du har glemt et men i låne aftalen.

og det er rigtig hvad nogen siger, det har været gratis at om registrerer så længe det er familie. men det er det ikke mere efter det var fætters fætters fætter der omregistrerede alle biler.

Kommentér på:
Ikke for alle afdrag fra bilsalg.

Annonce