{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SYN!
  • #1   22. apr 2014 Lyset skal virke!
    Jeg har selv synet en bil uden bagrudevisker, hvor det var der originalt.
    Spacerne bør også tages af! Kan være du er heldig?

• #2   22. apr 2014 Spacere skal af og afmontér bagrudeviskeren. Hvis den er der skal den virke. Så får du den betinget godkendt pga nr.pladelyset

• #3   22. apr 2014 Nummerpladelyset er til betinget godkendelse.
    Bagrudevisker er ikke lovpligtigt.
    Hvis spacerene ikke får fælgene til at stikke for langt ud, så er der intet problem.

• #4   22. apr 2014 ............. hvis der ikke er andet galt

• #5   22. apr 2014 Spacere er jo ikke lovlige, så af med spacerne, fjern motor mv fra din bagrudevisker, og sæt en prop i.
    Dit nummerpladelys skal du lave, der må enten være en løs forbindelse, eller en sprunget pære, hvis du ikke selv kan fejlfinde, så få en mekaniker til det.

Og hvis der så ikke er andet galt, så skal den jo nok kunne gå igennem, men hvorfor spørger du? Du ved jo godt hvad der er galt med bilen, og selvfølgelig skal det laves.

• #6   22. apr 2014 Jeg har aldrig været til et syn hvor de har kontrolleret min bagrudevisker.. Lyset skal virke, spacere, tja.. De er ihvertfald en dum ting ikke at ændre når det er så nemt..

• #7   22. apr 2014 Jeg har fået kasseret en bil pga defekt bagrudevisker. Fik besked på at pille viskerarmen af, så var det godt nok

• #8   22. apr 2014 Det med nummerpladelys går vel nok hvis det er betinget godkendt? så skal jeg bare lave det i løbet af et par uger.

Og det med spacerne. Bagpå rammer mine dæk et eller andet fra min bagbro pågrund af af dækkene er størrelse 205. På en peugeot 206. Men er det lovligt med spacere hvis selve dækket ikke går udover skærmkasserne?
    Kan man ikke bare male spaceren sort ligesom fælgen. Så kan det vel ikke ses? smiley Og det med bagrudevisker er klaret.

• #9   22. apr 2014 Du skal ikke tro det er første gang synsmanden ser undervognen på en bil. ALT der ikke er lovligt eller i orden, springer lige i øjnene på dem, med mindre det er nye folk smiley

Og hvis det oven i købet er lidt en brian bil, så er de ekstra skarpe, så pil de spacere af smiley

• #10   22. apr 2014 Få nu bare lavet din bil, der er jo en grund til at det skal være i orden...

Kommentér på:
SYN!

Annonce