{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papegøjeplader
  • #1   26. jul 2015 Du kan slå den op på nummerpladetjek. Bare indtast nummerpladen, og der vil komme en rubrik der hedder 'afgifter'
    Jeg køre selv rundt i en nyere bil på papegøje plader.
    Det er en scirocco og jeg giver omkring 8000,- i div. Afgifter om året.

• #2   26. jul 2015 Tak

• #3   26. jul 2015 Man kan ikke nedveje biler der er nyere end 24 april 2007. Fra 25 april 2007 og frem koster en bil som den du oplyser til privat kørsel 9170kr om året for diesel og 8050kr for benzin.

• #5   26. jul 2015 Kim p , det er ikke helt rigtig, det du snakker om er person biler på hvide plader, hvor man regner prisen ud fra hvor langt en person bil kan køre på en liter brændstof. Det benytter man ikke til gulplade biler, kun årgang og brændstoftype , vægtklasse samt anvendelse. Det har ingen betydning hvor langt bilen køre på literen.

• #7   26. jul 2015 Og hvis du benytter køretøjet i forbindelse med firmarelateret kørsel, og du kan bevise dette v.h.a. eksempelvis udbetalte kørepenge, kan misundelsesafgiften halveres. Dette benytter jeg mig af smiley

• #8   27. jul 2015 Jeg har blot konstateret at jeg selv betaler præsis det samme som i dette skema for min egen gulplade bil..... så der er ingen grund til at gøre det mere bøvlet.

profilbillede
Kommentér på:
Papegøjeplader

Annonce