{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

selvrisiko {{forumTopicSubject}}

hey BG. skal prøve at gøre en lang historie kort.

min tidligere bil blev påkørt da den holdt parkeret, og blev i den forbindelse total skadet. jeg havde fuld kasko på. jeg snakker med forsikringen osv. og ca 3 uger senere får jeg så de penge jeg har aftalt med taksator. MEN de tilbageholdte min selvrisiko på 3.000 kr. jeg kontakter og høre hvorfor og får at vide det er fordi sagen skal afgøres først og der kan gå op til 3 måneder. og så vil jeg få dem udbetalt.

der er nu gået over 3 måneder, og de har ikke givet mig pengene. jeg kontaktet dem igår og fik at vide at sagen endnu ikke var afgjort, fordi de ikke kunne finde ud af hvilket forsikringsselskab modparten havde på ulykkes tidspunktet. jeg brokker mig så og siger at jeg blev lovet pengene inden for 3 måneder. og så siger ham fra IF ( min daværende forsikring) at han godt vil udbetale de 3.000 kr. Men på den betingelse at jeg skal betale dem tilbage, hvis de ikke finder ud af hvilken forsikring modparten havde/ vinder sagen..

det jeg gerne vil vide er

må de godt kræve at jeg skal betale pengene tilbage bare fordi de ikke kan finde ud af hvad forsikring modpart havde?
undskylder for det mega lange indlæg
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvrisiko
  • #1   1. jun 2016 Ved du hvem skadesvolder/ bil der har påkørt din?

• #2   1. jun 2016 hvad tænker du. altså han sad fastklemt i bilen til politi og ambulance kom. og jeg har også hans nr plade. så det er ikke fordi han stak af derfra

• #3   1. jun 2016 Så der er en ansvarlig modpart.!

Så bør de ikke holde på din selvrisiko-

• #4   1. jun 2016 nej lige præcis. har jeg også sagt til dem. men de kommer med den undskyldning, at de ikke kan finde ud af om han havde Codan eller alm brand som forsikring på det tidspunkt, fordi han lige havde skiftet forsikring... Men det burde jo ikke være noget jeg skulle betale for i sidste ende hvis jeg skal tilbage betale de 3.000 ? det er jo ikke min skyld på nogen måde, han rammer min bil da den er parkeret.. så må IF vel selv æde den?

• #7   2. jun 2016 ja nemlig. det er så useriøst, og så dårlig kundeservice som noget kan være!.. jeg snakket med IF idag og takket ja til det tilbud han gav mig. og hvis han så vil havde pengene tilbage, kan han skyde en hvid pil efter dem... jeg fandt selv ud af at modparten havde skiftet forsikring hele 2 måneder før uheldet. så det med at de " lige havde skiftet " før uheldet er noget pis!. og hvis han begynder på noget så kan han få at vide det tog mig 20 min at finde ud af det som de har brugt 3 måneder på!

Kommentér på:
selvrisiko

Annonce