{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.669 visninger | Oprettet:

Selvrisiko {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Et lille hurtigt spørgsmål..

For noget tid siden havde jeg indbrud i min bil og der blev så derved også udøvet groft hærværk, som så senere hen er blevet til at bilen er meldt totalskadet. Har fuld kasko på den og syntes ikke at taksatoren og forsikring vil give noget for den, men hvor om noget andet er -

Skal jeg betale den selvrisiko som jeg har, hvis bilen er totalskadet ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvrisiko
  • #1   17. maj 2012 jeps, det bliver trukket fra det du får for bilen

• #3   17. maj 2012 Hvad så hvis vi snakker om at de vil gå med til et erstatningskrav på et bestemt beløb og jeg så får lov til at beholde bilen ?.. Skal jeg så også af med selvrisikoen ??

• #4   17. maj 2012 Hvis de skal af med penge, skal du betale din selvrisiko. Om ik andet står det hele i din kontrakt.

• #5   17. maj 2012 Taksatoren har lige sagt til mig i dag, at hvis jeg ikke er tilfreds med summen jeg får for bilen, kan han godt gå med til at lave det som et erstatningskrav på en hvis sum, som er lidt lavere end det de vil give for bilen og så kan jeg beholde bilen og sælge den i dele eller hel efterfølgende.

Men syntes nu bare at det et eller andet sted er råddent at man skal straffes for at ens bil er blevet dømt totalskadet, uden man selv er skyld i det og så at man skal betale selvrisikoen. Kunne forstå hvis jeg selv var skyld i det.

• #6   17. maj 2012 du har da selv valgt at have en selv risiko,

du kan jo bare forsikre den uden selv risiko, men så er præmien jo også det højre, men noget man helt selv bestemmer

Kommentér på:
Selvrisiko

Annonce