{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.596 visninger | Oprettet:

Høre musik fra høretelefoner mens man kører {{forumTopicSubject}}

Hey bg, vil lige høre om i har nogle erfaringer med dette....

Er det ulovligt og høre musik med earpods/høretelefoner mens man kører bil eller hvordan? smiley Er ikke sikker men er det ikke noget med at det ihvertfald er ulovligt på knallert..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høre musik fra høretelefoner mens man kører
  • #1   16. okt 2016 Køb et bilanlæg da..

Mener os at have hørt det er ulovligt, da man skal kunne høre udrykningskøretøjer osv..
    Men er ikk 100

• #2   16. okt 2016 Så længe du kan høre og reagere på trafikken, er det ikke ulovligt.

• #3   16. okt 2016 Har erfaring med at folk der kør med headset/earplugs i er lukket inde i deres egen verden og ikke er så opmærksom på hvad der sker rundt om den i trafikken. Men er nok forskelligt fra person til person smiley

• #4   16. okt 2016 du har næppe nogen erfaring med noget trafik med din alder.. Men som læst op fra teoribogen er det i hvert fald.. smiley

Det er da en tosset ide..

Jeg sammenligner det lidt med om man har headset i eller om det er en gammel dame der køre med slukket høreapparat kan sku være lige fedt..

Folk er alligevel så snobbede og egoistiske i trafikken at det kan være lige meget.

Tror det var i sidste uge eller ugen før, der var en tysker der havde kørt foran et udrykningskøretøj og knaldet bremserne, fordi han syntes at Falck manden køre råddent..

• #5   17. okt 2016 Det er ikke ulovligt. Det er jo ligesom at høre høj musik i bilen...

• #6   17. okt 2016 Det er ulovlig med mindre mobilen er fast spændt udstyr i bilen...

• #7   17. okt 2016 Dragos

Læs lige denne her og bliv klogere...

http://mja.dk/artikel/bilist-frifundet-for-mobilsnak

• #9   17. okt 2016 Ser ofte folk (primært damer) køre rundt og høre musik og snakke i deres headset. Undre mig over de gider istedet for at bruge det BT deres bil er udstyret med. (ses oftest i nyere biler med stort anlæg der standart har håndfri.)

Køre selv med headset på motorcyklen. Enten kan jeg høre noget musik eller også kan jeg høre vindstød og min udstødning. Uanset hvad skal et udrykningskøretøj tæt på før jeg høre der.

I bil har jeg funktionelle spejle og et anlæg der fint nok.

Kort sagt headset er overflødigt i biler.
    Selv en billig radio til 700kr har Bt håndfri efterhånden

• #10   17. okt 2016 Sø-Propel, synes så personligt det meste eftermonterede BT anlæg lyder af helvedes til medmindre at det kommer fabriksmonteret. Alt lige fra at jeg ikke kunne hører den pågældende eller at de ikke kunne hører mig osv. BT i en bil til mig er kun for at streame musik til anlægget smiley

• #11   17. okt 2016 Uanset om det er lovligt eller ej er jeg 100% enig med Patrick. Min erfaring er også at de tosser der kører med ørepropper overhovedet ikke registrerer en skid i trafikken.

Jeg ser og oplever det især på motorvejen hvor folk af en eller anden årsag slet ikke orienterer sig i bak og sidespejl når de har hørebøffer på...

Så for alles skyld ville jeg lade være og så få en ordentlig radio i bilen med opkobling til bluetooth hvis det er fordi du vil sidde og høre spotify i bilen. Alternativt et par små BT højtalere på instrumentbordet.

• #12   17. okt 2016 Danger Dane
    Syntes lit håndfri fungere fint det.er eftermonteret Alpine. Har en ven der er utilfreds med det men det han med alle der har det i deres biler

• #13   17. okt 2016 Vil lige sige jeg har kørt ca 40.000km på det snart år jeg har haft kørekort så har da set en smugle i trafikken smiley

• #14   18. okt 2016 Sø-Propel, kan også godt tænkes at montering i de biler jeg har haft kørt, har efterladt meget at ønske for var ikke selv imponeret af det. Mens de fabriksmonterede i anlæg i Golfen jeg har haft kørt, samt de Mercedes'er bare har spillet både til samtaler og musik....

Kommentér på:
Høre musik fra høretelefoner mens man kører

Annonce