{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.367 visninger | Oprettet:

Import af bil fra Italien {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen, har søgte nettet rundt og kan ikke rigtige finde det svar jeg skal bruge, da jeg kun kan finde gamle tråde hvor folk ikke er enig.

Hvis jeg tager til Italien, og henter en bil, kan denne så køres fra Italien via Østrig og Tyskland på Tyskegrænseplader?

Da jeg for mange år siden hentede i Tyskland, bestilte jeg dem hos Dania Truck, men deres hjemmeside er blevet til noget om cykler, så hvor bestiller jeg disse plader i dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af bil fra Italien
  • #1   22. mar 2017 Kort svar..

Glem det, italienske myndigheder acceptere kun italienske prøveplader.. og dem har udlændinge ikke adgang til..

Har fået beslaglagt en bil pp danske prøveplader dernede...

• #2   22. mar 2017 gælder de gule tyske ikke i hele eu.
    skal selv hente en bil i Belgien på lørdag hvis pladerne når at komme, og jeg håber da de gælder der også

• #3   22. mar 2017 De gælder ikke i Italien..

Eller jo rent teknisk gælder forsikringen, men det hjælper INTET når italiensk politi ikke anerkender dem...

• #4   22. mar 2017 Hvorfor ikke bare få den transporteret hjem, der er adskillige firmaer der gør, det selvfølgelig lidt men er ret bekymringsfrit hvad angår plader og forsikring

• #5   22. mar 2017 Tak for svar, det med Italien, og prøveplader var også det jeg kunne læse mig frem til men alle folk var ikke enig med det.
    Grunden til at vi ikke får den transporteret her op er at de skal have kassen.
    Jeg kunne flyve 2 mand der ned, køre den hjem og sparet over halvdelen af prisen, derfor ville jeg se om man kunne køre med de tyskeplader.

• #7   22. mar 2017 Den kan næsten ikke være længere væk, Palermo smiley

• #8   22. mar 2017 jeg skulle gi 4800 for et transportfirma fra syd Belgien til horsens ca 930 km
    men synes ikke det er ret fedt at overføre en masse kr til en man ikke kender og er temmelig langt væk.
    og så er det også meget rart at se hvad man køber

• #9   22. mar 2017 Har fået et tilbud på 25.000,-

• #10   22. mar 2017 Seriøst.. Du vil ikke købe en bil fra palermo....

Tro mig jeg har behandlet ret mange biler grad italien, langt over 100..

Du vil ikke have en bil fra palermo

• #11   22. mar 2017 Og hvorfor ikke?

• #12   22. mar 2017 Fordi Sicilianere er nogle notoriske svindlere af format.

1) Italienere er generelt nogle rodehoveder, og indtil for få år siden. Uden engelsk kundskaber. Så mange biler er ikke vedligeholdt efter forskrifterne, specielt de ældre

2) Svindel er udbredt, svindel på Sicilien, er ualmindeligt udbredt..

3) Det er ikke ufarligt, at rejse rundt, syd for Napoli... Vi er proffesionelle, og har gjort det i mange år, vi er kun yderst sjældent i Napoli, og slet ikke syd for...

Hvilken bil er det du kigger på,?

• #13   22. mar 2017 som en anden antydet også kan du ikke givet lidt mere for den vis ejeren evt køre den på plader til Tyskland så du overtager den der og får prøveplader på den du kunne jo prøve at spørge ejeren af bilen hvad han skulle have for det oven i prisen det kan jo være i kan finde ud af en god ordning

• #14   22. mar 2017 Hvad er det for en bil vi snakker om, siden den skal hentes så langt væk

• #15   22. mar 2017 Det er en gammel vogn der skal hjem til samlingen hos den gamle.
    Den bliver handlet via en forhandler i Italien Italiamotors, men der ser ud til at de har fundet en transport til Berlin, hvor vi kan hente den.

• #16   11. apr 2017 Update, bilen kom hjem til Danmark kl 06:00 i dag.
    den blev kørt fra Palermo IT til Hanover på Auto transport, hvor vi hentede den, og kørte den hjem smiley

• #17   12. apr 2017 Godt du fik den helt hjem smiley . Må vi se et bilede af bilen for det må være noget specielt når man henter sådan en.

• #18   12. apr 2017 Ikke noget vildt og voldsomt, bare en gammel FIAT 131 1600 Supermirafiori fra 82. Der skulle hjem til samlingen hos den gamle.

• #19   12. apr 2017 Det var lidt svært at få et ordenligt billede, da der var noget mørkt da vognmanden kom frem.

profilbillede
  • #20   1. feb 2018 Hvad gav du for at få bilen fragtet til Hannover og hvem brugte du?
    Overvejer at hente en bil i Napoli og kunne godt bruge lidt info om hvordan du gjorde.

• #21   3. feb 2018 Vi lavede en aftale med forhandleren, der fandt et vogn tog op til Tyskland.
    Aftalen med forhandleren var dog at den skulle til Hamburg, men da chaufføren ringede, da vi var på vej ned, havde han aftalt Hanover, lidt en omvej for os, men det gik.
    Prisen var 16.000,-
    Papir på bilen bliver sendt pr brev, da de først kan afmelde når den er ude af landet.
    Der gik ca 3 uger, så lå de i post kassen.

En anden løsning vi kikkede på var at flyve der ned og køre den til Biltoget.

Kommentér på:
Import af bil fra Italien

Annonce