{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund i bil!
  • #1   16. maj 2018 nej du må sku da ej . hvis du mener et er et problem, så ringer man til politiet.


  • #2   16. maj 2018 Hvis det ser ud til at hunden lider nød pga. varmen, ville jeg ikke have nogle problemer med at smadre en rude.

    Nogle biler kan dog have aircondition kørende selvom der ikke er nogen i bilen.


  • #3   16. maj 2018 Det havde den dog ikke. En ældre bil. Men ja ved feks tesla kan smiley

  • #4   16. maj 2018 Mener faktisk godt du må smadre en rude hvis du vurdere hunden "lider" og intet er åbent

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #5   16. maj 2018 Du skal bare erstatte den bagefter, .
    Du ringer da bare 114, nævner det også tager de fat i ejeren af køretøjet.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #7   16. maj 2018 Også for dyr? Come on

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #9   16. maj 2018 Men som sidste udvej, hvis man tror den dør inden du kan nå et opkald til politi.. eller til aflivning af påkørt dyr.. fordi en hund sidder normalt i en bil, bliver det skut takseret som nødsret

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #11   16. maj 2018 Men højest sandsynlig kommer du til at erstatte det.

  • #13   16. maj 2018 Claus ja efter du har kontaktet politiet og forsøgt det andet... ellers ikke.

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #15   16. maj 2018 Og der er problemet,

  • #17   16. maj 2018 Ja, det er gratis at være ligeglad, men skulle det komme dertil, betalte jeg da gerne for ruden, så smålig er jeg ikke.

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #18   16. maj 2018 Det er ikke frikort til hærværk fordi en hund sidder i en bil, alene når solen skinner på en parkeringsplads ved supermarked..

    Enig hvis den sidder i en bil der ligger i en grøft på stille landevej


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #19   16. maj 2018 Naboens hun er indenfor og gør af folk der går forbi, de er ikke hjemme.. afsted med jer gutter haha

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #21   16. maj 2018 Siger bare du ender med at betale gildet for handlingen i fleste tilfælde jf. Straffeloven 14

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #22   16. maj 2018 Men er lige så enig i det er synd for hunden.

  • #23   16. maj 2018 Jeg ville da være glad for at der var nogle der smadrede en mine ruder for at redde min hunds liv, skid da hul i bilen og ruden det vigtigste er da hunden/barnet/eller hvad det nu er man redder livet på smiley

    Min hund er tit med ude at køre (i vores stc) og det nyder han, men vi parkere i skyggen hvis muligt og ellers med frontruden mod solen samt åbner alle 4 vinduer så der er ventilation, han kommer desuden ikke med hvis det er unødigt smiley


  • #25   16. maj 2018 Sikkert! Men biler/ruder er da blot en død erstattelig genstand smiley

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #26   16. maj 2018 Jeg smadrer til hver en tid en rude for at redde en vovse, min bedste ven og min baby er min hund. Skulle jeg falde om på gulvet i netto, så ryk gerne dørene af for at redde min baby

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #27   16. maj 2018 Og gør det også, når han bare er i netto

  • #28   16. maj 2018 Jeg ville blive STIKTOSSET, hvis nogle smadrede min bilrude, hvis der sad en hund i bilen!!

  • #29   16. maj 2018 Hvis det sker, så knald front ruden, det billigst...

  • #31   16. maj 2018 #5
    der sker intet ved at smadre en rude hvis et dyr lider i en bil, det er prøvet sidste sommer..

    ingen erstatnings krav eller andet , jo ros fra de betjente der kom... min søster hader når dyr lider... smiley


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #32   16. maj 2018 #27

  • #33   16. maj 2018 Nu skal i så bare tænke på at når i smadre en rude, er det ikke kun den i ødelægger.
    Tit og ofte tager lak, sæder, dørbeklædning også skade. Og i det tilfælde kan det være mange tusinde der bliver ødelagt for og ikke kun en rude.


  • #34   16. maj 2018 Jo jo det må du såfremt hunden lider , men uanset så ring til politiet.

  • #35   16. maj 2018 Hvordan tager lakken skade af en rude smadres? Dørsider og sæder tager vel heller ikke skader og bliver støvsuget professionelt

    Har prøvet en cyklist der fløj ind gennem bagruden og om på bagsædet på vores parkeret bil hvor der var glas overalt, men efter den fik ny rude og støvsuget af forsikringen kunne det da ikke ses, dog dukkede der en glas splint op engang i mellem når man selv gjorde bilen ren, men det var også spredt over alt og ruden pulveriseret...
    Har også fået smadret en siderude ude på golfbanen (indbrud) og der var glasset ikke fløjet rundt over det hele men nærmest faldet lige ned og har stadig ikke fundet glas og eller lakskader smiley


  • #36   17. maj 2018 mega griner det her for halvdelen her er idioter der har mere til overs for deres ruder og deres brian biler ind for levende skabninger,men nok bare curling generationen der ikke aner en skid om at hjælpe andre i nød,for det har mor og far altid gjort for dem.
    så er ser jeg en hund eller børn koge i en bil,så får ruden pedalen og egentligt pisse ligeglad om det er tesla BMW m3 eller bare en røvsyg audi.


  • #37   17. maj 2018 Claus du er bliver ikke sej ved at smadre andres ejendom, ring til politiet og lad dem tage sig af det

  • #38   17. maj 2018 slap nu af piger

  • #39   17. maj 2018 Claus H
    Ved ikke om du hentyder til mit indlæg. I så fald vil jeg uddybe og sige, at det var mere det faktum, at nogle havde smidt en hund ind i min bil, jeg ville blive sur over. Den har intet at gøre i mine biler!

    Jeg ville afgjort kontakte politiet først, hvis det var mig. Men skulle det af den ene eller anden grund ikke være muligt at få dem til at komme straks, ville jeg såmænd gøre det samme som dig. Helt uden tøven, hvis det var børn - nok med lidt mere tøven, hvis det bare var en hund. Jeg er ikke hundemenneske, men derfor har jeg naturligvis ingen holdning til, at de skal lide af den grund.


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #41   17. maj 2018 #39

    Jeg er lidt omvendt, ville smadre glasset med det samme hvis det var en hund, men ville tøve lidt hvis det var et barn. Er ikke rigtigt et barnemenneske smiley


Kommentér på:
Hund i bil!

Annonce