{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Hund bag i bil uden mørke ruder!!! {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der ikke fatter nogle vil være deres hund bekendt at man ikke toner sine bagruder helt. synes virkelige det synd at nogle hunde sidder der og koger bag i bilen i bagene solskin. og her tænker jeg på de biler hvor man let kan se det ikke bare lige er en enkelt gang hunden er med. men der hvor der feks er et stort flot/dyrt bur/gitter bag i bilen. utroligt folk godt kan bruge penge på en helt ny bil. en hund og et dyrt bur. men at smide de sidste 2000 kr så bagruderen bliver kul sorte det gider man ikke. jeg havede det selv dårligt den første mdr jeg havede min zafira hvor der kun var fabrikstonet ruder i. så valgte at smide de 2000 kr til en gang kul sort rudetoning. for ville sku ikke byde mine hunde at kører med i bilen hvor de sad i direkte solskin. har efter føglene osse valgt at skære et hul i den der sikkerheds plade der er bag mine sæder så den kolde luft fra min air con som kommer ud af luft dyssen mellen mine sæder den kan komme direkte om i buret, så de har det så køligt som muligt. men det måske kun mig der har det på den måde?


Kommentarer på:  Hund bag i bil uden mørke ruder!!!
Kommentér på:
Hund bag i bil uden mørke ruder!!!

Annonce