{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Hvorfra finder de mindre bilforhandlere biler? {{forumTopicSubject}}

Jeg browsede Facebook og fik de typiske “sponsoreret reklame”-indlæg med en mindre bilforhandler. Det var mest til middelklassen/børnefamilier og et par enkelte cabrioleter.

Hertil tænkte jeg om, hvor mon alle disse biler kunne komme fra?

Køber de mindre bilforhandlere dem fra private til billig pris og så sælger eller hvorfra får de dem?

Blev så nysgerrig efter det at jeg blev nødt til lige at spørge herinde, i håb om nogle kloge hoveder vidste svaret ??

God aften og til jer der ser VM, lad os håbe Danmark scorer til 2–1 ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfra finder de mindre bilforhandlere biler?
  • #1   1. jul 2018 Nogle henter i Tyskland

• #2   1. jul 2018 De finder dem i Tyskland og nogle finder de ved mærke forhandlerne som de har fået i bytte.

• #3   1. jul 2018 Engro biler fra forhandlere der får biler ind i bytte bliver ofte solgt til de mindre bilforhandlere smiley

• #4   1. jul 2018 Hentes i Tyskland
    Engros fra andre forhandlere
    Bilauktioner
    Online auktioner hvor private sælger
    Byttehandler

Der er mange muligheder

• #5   1. jul 2018 De små bilforhandlere byder på en pakkeløsning, typisk 5-10biler, og kan godt få et pænt overskud, det er fra forhandlere, hvor kunderne løber ny bil, forhandlerne giver typisk bare et symbolsk beløb for nogen af kundernes biler, og de bliver så solgt som en pakke løsning som de små forhandlere kan byde p

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   1. jul 2018 Aftaler med andre forhandlere som får bilerne i bytte, hvor de ikke selv har muligheden for at lave de små fejl og mangler, eller bilen ikke passer ind i deres "image"
    Og bilauktioner.

Det er de måder vi får vores hjem, køber også ind imellem af private, når priserne er korrekte

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #7   2. jul 2018 Jeg er sælger hos en autoriseret forhandler, og jeg sælger primært mine engrosbiler på onlineauktion. Jeg har et par engroshandlere, som kommer forbi i ny og næ, og hvis der holder noget i den billige ende, jeg ikke har haft tid til at sætte på auktion, aftager de det. Det er små forhandlere med 5-10 biler på lager.

• #8   2. jul 2018 Tusinde mange tak alle sammen, så blev jeg også det klogere! smiley

Man må vel næsten formode at Tyskland-strategien vil give mest profit i sidste ende, eller hvad? - Der skal selvfølgelig også tænkes på brændstof osv vejen derned

• #9   2. jul 2018 Det kræver jo man kender afgiften på forhånd eller er god til og beregne smiley

Og har en god ide om hvad bilen skal og kan koste med afgift efterfølgende

De fleste tror jeg bruger autologic til transport, det kan ikke med en timeløn indregnet svare sig og køre ned efter bilerne selv smiley

• #10   2. jul 2018 Det kommer også an på segmentet. Er det små, billige biler, kan det ikke svare sig at hente dem i Tyskland. Men MANGE af de større Audi, BMW osv., der står til salg hos forhandlere herhjemme, er hentet fra Tyskland. Her er en del at hente for dem, fordi hr. og fru Danmark ikke typisk henter deres egen bil i Tyskland, men gerne køber hos en dansk forhandler i stedet.

Man vil sagtens kunne spare 50.000 kr. på en bil i det segment uden de helt store forudsætninger.

• #12   2. jul 2018 Enten tager de rundt til mærkeforhandlerne og køber deres engros biler.
    De sælger typisk kun biler der er 2-3 år gamle, alt andet ryger til de mindre forhandlere som køber engros.
    Alternativt køber de dem via Autoproff som er en platform hvor bilforhandlere sælger deres engros biler på en online auktion.

Der ud over er der autocom osv. som er private der sælger på auktion til bilforhandlere.

Mulighederne er mange.

Kommentér på:
Hvorfra finder de mindre bilforhandlere biler?

Annonce