{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.191 visninger | Oprettet:

Kadir k
Kadir k
Tilmeldt:
2. jun 2010
Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141

Bøde fra Epc (Europa parking collection) {{forumTopicSubject}}

Hej til alle

Jeg fik en bøde fra London noget der hedder EPC der har samarbejde med flere lande i EU.

Jeg vil beskrive kort så muligt.

I Ungarn blev der taget billede af min dermed fik jeg et bøde på ca. 590kr incl. Administration.

Der står at jeg ikke har betalt for vejafgiften (vignette) som alle skal købe hvis de vil benytte deres veje.

Problemmet er bare at jeg har betalt for vignetten men får stadig bøden tilsendt.
Jeg fik bøden med posten og enda til min adresse hvilket jeg er ret imponeret over at Motorkontoret kan oplyse det.

Jeg prøver slet ikke snyde på nogen måder men vil heller ikke betale en bøde som ikke er korrekt.

De truer i deres brev ligesom det vil være dyre for mig hvis jeg ikke betaler inden 60 dages frist, dermed bliver bøden forhøjet med yderlige 1000kr og igen hvis ikke jeg betaler den vil sagen komme videre til fogretten og for yderligere omkostninger vil blive lagt oveni..

Er der nogen der har fået sådan en bøde fra andre lande men opkrævning fra England (London)

Hvad gør man her..?


Kommentarer på:  Bøde fra Epc (Europa parking collection)
  • #1   16. okt 2018 Europe Parking Cunts

  • #2   16. okt 2018 Gør indsigelse imod bøden, det er i hvert fald bedre end at ignorere den.

  • #3   16. okt 2018 Kan ikke se den vignet på billedet?

  • #4   16. okt 2018 det giver ikke særlig meget mening , i ungarn blev der taget billede af din,din hvad ? og hvorfor sender de den fra england , har du talt med skat , som nu hedder gældsstyrelsen ? det måske et godt sted at starte

  • #5   17. okt 2018 Må man godt holde på et cykkelsymbol når man har betalt for parkering..

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #6   18. okt 2018 Hej til alle

    Tak for jeres kommentar.

    Altså bøden kommer fra London fra et selsskab som har overtaget bøder som skal sendes til diverse lande (EU) mener jeg.

    Som jeg også beskrev før, jeg har betalt for e-vignette.. i Ungarn er det ikke et klistermærke man sætter på, man køber via tankstationer eller de steder der bliver solgt vignette. Man oplyser sin reg nr også taster de ind i systemet.. også får man et kvittering for det..

    Hensyn til Cykelstien, det er ikke mig der havde pakeret bilen der, det var kun fordi der skulle tages et billede af den..



  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #8   18. okt 2018 Billedet er fra Ungarn , overvågning på motorveje tror jeg ihvertfald..

    CRM må have oplyst mine oplysninger til dem åbenbart.. jeg har sendt dem et indsigelse men hvis ik jeg har en kvitt. Eller andet bevis kan de ikke gøre noget ved det dvs jeg må betale bøden..

    Jeg vil vide fra jer om de kan åbne en sag mod mig i Dk..?

    Som sagt, jeg er ikke ude på snyde dem på nogen måder og slet ikke tage risiko i Udlandet.


  • #9   18. okt 2018 Det er ikke en bøde, men en afgift smiley

    Har du ingen kvittering eller andet bevis, kan du vist ligeså godt betale med det samme.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #10   18. okt 2018 Hej Onkel

    Det er spørgsmål om hvorfor de ikke kan se det .? Det jo e-vignette der bliver købt ligesom online, men købt kontant i et tankstation hvilket det er også online, så de yder den service for bilisterne for lille merpris..


  • #11   18. okt 2018 Hvis du kan dokumentere du har betalt har de ingen sag.

  • #12   18. okt 2018 Havde du en kvittering, var der jo en mulighed for at se om du havde været så uheldig at man havde tastet registreringsnummeret forkert.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #13   19. okt 2018 Jov det er også muligt men surt, hvad vil der ske hvis ik jeg betaler..? Kommer de efter en her i DK..? smiley

  • #14   19. okt 2018 Du kan godt regne med at de kommer efter dig her i DK.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #15   19. okt 2018 Hmm.. ok .. siger du det siden du ved det eller er det et gæt Onkel..?

  • #16   19. okt 2018 Det har været fremme at dansk politi hjælper med at inddrive bøder, men tænker kun det er fra politiet, ikke private P-plads ejere i andre lande.

  • #17   19. okt 2018 Firmaet EPC bruges i det meste af europa, bla, også til tunnel/vej-afgift i Norge, hvor jeg primært kender dem fra. Og de regninger/afgifter jeg har fået derfra har været korrekte. Det sidste par år har jeg endda haft tilknyttet min BroBizz til deres system, så køre det automatisk, og samtidig kan jeg også holde øje med deres faktureringer online.

    Hvis der er nogen der snyder med systemet, er det nok nærmere registrering af betaling af vignette osv.
    Så derfor, har du ingen kvittering for betaling, og på netop på din bils registreringsnummer, så har du jjo ikke noget bevis.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #18   20. okt 2018 Nej bevis har jeg ikke men jeg har sku betalt..

    Det gør mig pisse sur at jeg skal betale afgiften pga. En fejl de har begået ikke mig..

    Ja jeg har også kendskab bøde som politiet overtager i dk skal man betale den kan man ikke komme udenom..

    Men Epc kender jeg sku ikke



  • #19   20. okt 2018 EPC er nu egentlig ikke urimelige, har et fint indtryk af dem fra Norge - Fik tilsendt først en regning på vejafgift som blev betalt, hvorefter de ved en fejl tilsendte en ny regning på det samme - Fremviste en kvittering fra første regning og den anden regning blev slettet prompte...
    men uden en kvittering for dit køb, er det super svært at gøre noget ved.
    Inddrivelse af afgifter fra EPC har intet med det danske politi at gøre (dem kommer de ikke i problemer med) - Du kommer ikke nærmere i problemer med noget inkasso og en adovokat hvis du ikke betaler smiley


  • #20   20. okt 2018 "Nej bevis har jeg ikke..." - Så er der nok ikke meget andet at gøre end at betale.

    Det er nok nærmere dem der administrer reglerne og registrere betaling i Ungarn du skal være utilfreds med, da det er dem der har lavet fejlen. EPC er jo blot det firma de bruger til at opkræve afgifter fra trafikanter i andre lande, når de ifølge deres system ikke har betalt for vejafgiften (vignette) .


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #21   20. okt 2018 Jeg kan godt se det er et problem når jeg ikke har et bevis. Som sagt jeg er ikke ude på snyde men det irrertere mig.. Men hvis ikke de kommer efter en som Mathias skriver vil jeg helst undgå at betale.. Det er derfor jeg spørger om nogen af jer har erfaring med det..? Så jeg ikke ligepludselig ender med incasso eller noget fogedretten, for de truer mig med yderligere omkostninger hvis ik det bliver betalt..

  • #22   20. okt 2018 Jeg tror Mathias har fået et "ikke" for meget med i sin tekst. smiley
    Så det er nok ikke lige det du skal hænge din hat på.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #23   20. okt 2018 ??

    Jamen Onkel hvordan vil de komme efter en i DK fra et andet land uden de har Danske myndigheder med i spillet..?


  • #24   20. okt 2018 du slipper ikke.... skylder du penge , skal de nok få dem... de sender bare sagen til en dansk inkasso så medmindre du kan bevise at du har betalt.. så ville jeg sgu æde den afgift

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #25   21. okt 2018 Ok og du sikker på at et Dansk inkasso vil overtage sagen..?

  • #26   21. okt 2018 Ja der var et "ikke" for meget smiley

    Ja det ville de højst sandsynligvis - Inkassofirmaerne tjener jo penge på den måde...
    Muligheden for at EPC bare sender rykker og rykker for så at trække dig i fogedretten eksisterer også. Det kræver blot en advokat for at kunne komme efter dig, dem findes der sikkert mange af, der er villige til at tjene lidt til føden.

    De danske myndigheder har intet med dette at gøre - Du skal se EPC som et privat firma (ligesom et parkeringselskab)


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #27   21. okt 2018 Jo jo, ved det men var bare lidt i tvivl om de ville kom efter for 500 kr..

  • #29   21. okt 2018 Hvis du ved du skylder dem penge, så betal, ellers kør sagen.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #30   22. okt 2018 Hej kage og Allan

    Jeg ved jeg ikke skylder dem men har ingen kvitt. eller kontoudtog da jeg havde betalt kontant og smidt kvitt. væk. Hvem gemmer kvitt. Når der er gået 2 mdr.. fik nemlig brevet efter 2 mdr.. latterligt.. men jov tror også jeg vil betale dem det og få fred selvom jeg ved det er tyveri..


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 46
    #31   23. okt 2018 Har du ikke kvitteringen så er der ikke andet at gøre end at betale.
    Det er dit ansvar at gemme den.

    PS: Udenlandske virksomheder kan godt få oplysninger på danskere, hvis de har brudt reglerne, også selv om det er privatretlige regler. Men her er der tale om en reel bøde, fordi du ikke kan dokumentere at have betalt afgiften. Så det ER politiet, der vil overtage sagen, hvis du ikke betaler.


  • #32   23. okt 2018 Hov... hov... glem det danske politi - gældsstyrelsen etc..... de har intet med sagen at gøre... det er motorregister der har udleveret dine data...

    så hvad gør du... jeg har prøvet det fra både Italien og Spanien....

    find din kvittering og gør regres... hvis ikke... too bad og betal...


    EPC har aftale med en dansk avkat som sender dig i fogedretten.... og nu bliver det dyrt....

    så find kvitt… eller betal og tør øjnene... fik to i Spanien i år... en for at køre 105 km/t måtte køre 100 km/t = 50 € og en for at køre uden lys i tunnel... de fik mine data fra udlejningsfirma, som har en dansk avkat… og udlejning har mit pasnummer... så næste gang i Spanien hvor de scanner min pas = magadyrt... jeg bruge en mariekiks til øjnene...


  • #33   23. okt 2018 Fik en fra Norge, havde ikke betalt i et bom anlæg, var ikke klar over jeg skulle igennem sådan et på vej hjem efter at have hentet pizza, så jeg havde ikke penge på mig.
    Vel kommet tilbage til Dk fik jeg en regning, men kunne fortælle dem at en kollega havde ringet ind og oplyst mit reg nr og spurgt om jeg skyldte noget der, det gjorde jeg ikke. De henlagde sagen. Og vi snakker om 20 kr.


  • Poul M
    Poul M Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 2
    #34   23. okt 2018 Spørg det danske politi, skat eller FDM.
    Jeg har fået masser af bøder fra Italien og London, men aldrig via et andet land.
    Men hvis de kommer efter dig, er det nok via skat.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #35   24. okt 2018 Hmm.. der mange kommentar ??

    Men hvis Jens taler sandt kan det godt være de har en Advokat i DK som de samarbejder med kan det godt være han kan finde på åbne en sag..

    Hmm.. tror det ender med jeg betaler bøden for gider sku ikke bøvle med de sviner..

    Også må jeg ta et billede af kvitt. næstegang der er nok ikke noget andet af gøre..

    Men vil gerne høre skat eller politiet først hvad de siger til det..


  • #36   24. okt 2018 Jeg taler nu altid grundlæggende sandt smiley

  • Gert B P
    Gert B P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #37   24. okt 2018 Hej
    Jeg tror du er blevet fuppet af tankstationen, de har ladet som om de har registreret oplysningerne i systemet, men undladt at trykke ENTER, og du har oven i købet betalt kontant. Så de har puttet pengene i egen lomme. Skynd dig at betale og betragt det som lærepenge
    Gert


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #38   25. okt 2018 Hej Gert

    Men jeg har fået et kvitt. for betaling .. hmm.. kan det stadig lad sig gøre..?


  • #39   25. okt 2018 Hej!
    Jeg har også fået opkrævning på knap 600 kr for ikke betalt vejafgift i Ungarn. Afgiften er dog betalt på tankstationen i Kroatien inden kroatisk/ungarsk grænse. Jeg har også gemt kvittering og sendt indsigelse til EPC firmaet fra London. Sjovt nok kom brevet som R-brev fra Tyskland. Jeg har ikke tænkt mig at betale, idet jeg har bevis på betalt vignette. Det kan som tidligere nævn være en fejl (tilsigtet eller utilsigtet) fra tankstationen's personale.
    Vi må se hvad der sker nu. Har endnu ikke fået svar fra EPC.
    VH
    Andrzej


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 46
    #40   25. okt 2018 #39

    Du har også kvittering, det har OP ikke.
    Uden dokumentation for betaling er der ingen kære mor, med mindre de i Ungarn bruger tid på at kontrollere, om han faktisk har betalt. Det bruger de nok ikke meget krudt på.


  • Gert B P
    Gert B P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #41   25. okt 2018 Hej kadir
    Nogle gange kan det være svært at tyde hvad der står på en hvittering, når det står på udenlandsk, så spørgsmålet er, hvad du har fået kvittering på, at du har betalt et beløb, men hvad dækker det?
    Gert


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #42   26. okt 2018 Hej Andrjez , Peter og Gert

    Andrjez - hvornår fik du brevet..? Og min kommer også fra Tyskland .. men det var klogt af dig og gemme kvitt. de kan ikke en skid når du har bevis på men mystisk at du får en indbetalingskort af samme grund da du også har betalt i god tid.. jeg syns det lugter rigtig meget det her..

    Peter - nej jeg er desværre enig med dig at de ikke bruger tid på undersøge yderligere men alt i alt er det svindel..

    Gert - som udgangspunkt ville det dække motorvejene i Ungarn men om der er bestemt strækning i Ungarn ved jeg ikke. Hvis det er det så er det ihvertfald meget mærklig for har også købt lignende vignette i Østrig og Tjekkiet men dem klister man bare på forruden..
    dem i Ungarn er elektronisk dvs. man opgiver sin reg nr på bilen også får man kvitt. for betalingen og den har jeg self ikke gemt..

    Jeg har også været på politigården i Fredericia de sagde de ikke kan hjælpe fordi det var ikke deres område og disse opkrævninger går ikke gennem politiet.
    Politiet samarbejder kun med statslige bøder dvs. det skal være den pågældende land skal kontakte et andet landet for opkrævning af bøder.

    Privatlige organisation må selv finde ud af det.
    Fik jeg vide ihvertfald ..

    Jeg spekuler rigtig meget om jeg skal betale beløbet eller vente og se hvad der vil ske og finde ud af om de kalder mig op til en fogedretten ??


  • #43   26. okt 2018 Det er ret almindeligt at man i Ungarn bliver fotograferet og så sender de en regning, fordi de ved folk smider bonen væk, men gem den i et år, så er så kommer der ikke nogen efter dig.
    De skriver i TN, Touring Nyt, at man kan rekvirere en ny kvittering fra udstederen ved at oplyse sit reg nr osv, det lyder jo helt bagvendt. (Det nye TN kom i forgårs)


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #44   27. okt 2018 Hej Allan

    Det undrer mig ikke at de sender regninger højre og venstre hvis den går så går den..

    Så det er heller ikke så galt når jeg skriver Tyveri

    Forresten - der står at man kan betale online på deres hjemmeside eller også bank overførsel men jeg betaler eller køber ikke online dvs. Jeg bruger ikke mit kreditkort på nettet.
    Til gengæld har jeg ikke noget imod at overføre gennem banken da jeg betragter sikkerheden noget højere der men så har jeg et andet problem
    De har et konto nr som jeg kan benytte men der står intet Iban eller SWIFT nr.. hvordan skal man så overføre.. ??

    Ja hvis de tvinger mig til at jeg skal betale online så ved jeg sku ikke om det er lovligt..?


  • #45   27. okt 2018 Hvis du laver en bankoverførsel er pengene væk for evigt, er du på nettet og handle, så er det PayPal der beskytter køberen, de fører pengene tilbage hvis ikke KØBER er tilfreds, brug altid det ved udlandshandel.
    Nogen har dog haft held til at få deres bank til at trække beløbet tilbage.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #46   27. okt 2018 Jo jo, men de bruger ikke paypal !! Hvadså..? Enten er det online betaling med kreditkort eller også bank overførsel.. der er ikke andre muligheder i deres brev.. og som sagt der står intet om Iban eller SWIFT..

  • #47   27. okt 2018 Korrekt, der er så kun den mulighed.


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #48   27. okt 2018 Hvad nu hvis jeg kun vil benytte bankoverførsel og ikke vil bruge onlinebetaling..? Er det så min skyld at pengene ikke kommer frem..? Jeg mener at “ vil de så sige at jeg kunne bruge onlinebetaling? Fordi jeg har nægtet betale online..

  • #49   27. okt 2018 Hvis du ikke ønsker at benytte en af deres tilbudte, fuldt legale, betalingsmetoder, er det vel det samme som at nægte at betale.

    Du kunne jo også prøve at kontakte dem, for at høre om de vil acceptere en bankoverførsel. Har du prøvet det?
    Og kan det betale sig ?


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #50   27. okt 2018 Hej Onkel

    De skriver selv at jeg kan benytte de to metoder og oplyst et konto nr men uden et Iban og swift nr kan jeg jo ikke komme videre, ja - har kontaktet dem at de må oplyse mig Iban og swift nr så jeg kan overføre beløbet..

    De har godt nok oplyst bank navn og masser tal men som sagt hvilke er Iban og swift kan jeg ikke finde rundt da de ikke skriver..


  • #51   28. okt 2018 Har du prøvet den der nye side på internettet, som er ret god at bruge til at finde information? Google tror jeg den hedder smiley

    Sådan er de to forskellige numre opbygget:
    IBAN : https://valutaomregneren.dk/iban
    Swift : https://www.theswiftcodes.com/


  • #52   28. okt 2018 Kære Kadir!

    Jeg fik brevet i starten af sidste uge. Og det viser sig, at på min kvittering har man registreret D i stedet for DK som bilen's reg. land. Det giver et gebyr på ca. 34 kr. og muligvis små administrative gebyrer for "ændring af bilens registrerings land/landekode". Så alt i alt er det vores ansvar at have oplysningerne korrekt indtastet på kvitteringen og i den elektronisk registrering af vejafgift. Jeg kommer nok til at betale en smule ekstra for landekode D i stedet for DK. Shit happens.
    VH
    Andrzej


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #53   28. okt 2018 Hej Onkel

    Jeg er klarover det men er det os der skal søge på det forskellige når der kræves indbetalinger..?

    Hej Andrjez

    Det et godt nok træls, de burde være omhyggeligt når de taster ind men forstår godt at de er ligeglade når det er ikke dem som skal betale gebyret.. vi må bare være ekstra opmærksom næste gang..



  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #54   28. okt 2018 Men Onkel
    Kan du gøre mig en tjeneste..? Hvis jeg skriver tallet op og banknavn kan du så finde ud af det.?
    Jeg kan ihvertfald ikke..


  • #55   29. okt 2018 Jo, prøv du blot at skrive tallet op.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #56   30. okt 2018 Hej Onkel
    Her er vedhæftet billede som du kan se bank oplysning fra EPC


    profilbillede
  • #57   30. okt 2018 Jeg undres lidt over hvad det er du har skrevet til Epc for at de har givet dig kontonummeret til en konto i Ungarn.


    https://www.unicreditbank.hu/en/individual/contact.html


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #58   30. okt 2018 Hvad jeg skrev til dem..? Jeg skrev ikke noget fik brevet sådan .. hvad da..?

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #59   30. okt 2018 Det jo Ungarn jeg kørte i tror du så ikke det er derfor ..?

  • #60   30. okt 2018 I det brev må der jo være et sagsnummer som skulle kunne indtastes på denne side:
    https://www.epcplc.com/da/payment/start


  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #61   30. okt 2018 Det er der også men tror du misforstår mig.. hvad nu hvis jeg vil vælge betale bankoverførsel ..? Har jeg ikke ret til det når de giver mig det mulighed..?
    Burde de så ikke skrive Iban og swift nr med..? Hvordan skal man ellers komme videre..? Og nej jeg vil ikke benytte mit kreditkort på nettet eller online system.. det jo mit valg hvis de giver mig denne chance så må de jo også skrive alle oplysninger for opkrævning.. hvem siger hjemmesiden sikret ..? Jeg er mere tryg ved bankoverførsel


  • #62   30. okt 2018 Hvis du nu følger linket, og scroller ned på siden, så kommer du da til bankoverførsel.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #63   31. okt 2018 Det er korrekt man kommer dertil Allan og når jeg så taster mit sagsnummer ned kommer der nogle tal ..? Hvad skal jeg bruge det til..?

  • #64   31. okt 2018 Prøv nu og læs teksten på siden.

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #65   1. nov 2018 Det har jeg min ven det virker ikke.. eller jeg har aldrig set lignende .. men tak ligevel..

  • #66   15. apr 2019 fandt du ud af hvad det gik ud på grund jeg spørger er jeg er igennem samme problem jeg havde heldigvis gemt sedlen og har sendt billede af den som jeg skulle har fået 4 bøder på 1600 kr af stykket men nu har de sendt det til inkasso også aligevel bliver sindsyg af deres pis hvad endte din sag med ?

  • Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141
    #67   17. apr 2019 Hej Allan

    Jeg ved ikke hvorfor du har fået bøden men hvis det er samme som mit.. så tror jeg du skal betale ellers kan det blive dyrt..

    Hvis du kan åbne dit sag lidt mere kan det være mange andre kan også hjælpe dig..

    Jeg har undersøgt flere steder og fandt ud af de legale og det vil være godt for mig hvis jeg betalte fordi samme problem har en af mine venner i Vejle oplevet og han kom til betale lidt mere fordi han ik ville betale. så jeg gad ikke have yderligere problem med de idioter og betalte beløbet på ca. 550kr ja selvom jeg havde beviset ( kvittering ) de sagde kvitt. god nok men havde købt efter 1 time eller efter kontrol stedet.. efter min mening er det Ren tyveri..


Kommentér på:
Bøde fra Epc (Europa parking collection)

Annonce