{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.991 visninger | Oprettet:

Kan resonator delete synes? {{forumTopicSubject}}

Synes folk har delte meninger om hvorvidt det er lovligt/bilen kan synes efter resonator delete.

Jeg står selv og er på vej til at gøre det på min Audi TT Quattro 2.0 TFSI 230 heste (remappet til +300). Den mangler lidt lyd og har set videoer med andre magen til min med res delete - de lyder fedt.

Men spørgsmålet er altså om det kan synes uden problemer og hvem af jer har gjort på jeres egen bil.

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan resonator delete synes?
  • #1   24. sep 2019 Naturligvis kan den ikke det, hvis reglerne skal overholdes.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   24. sep 2019 Hele udstødningen SKAL være godkendt til bilen, så du skal fremvise tüv godkendelse på hver en ændring.

• #3   24. sep 2019 Jeg har netop været til første syn med min 208, jeg havde et udstødningsophæng som var revnet i svejsningen, det gjorde at ophænget kunne rasle mod udstødningen, og det kunne den dumpes på da det er unødig støj og derfor en miljøpåvirkning... Fik dog lov til at hive ophænget af mens den hang på liften, så kunne det ikke rasle og så var der ingen problemer smiley De synsmænd er blevet latterligt emsige, jeg ved godt de blot gør deres arbejde, men det er snart gået lidt over gevind smiley

• #4   24. sep 2019 Det kan ikke synes med mindre at du får lavet en ny kørselsstøjmåling, som viser den er inden for gælende grænser. ??

• #5   25. sep 2019 3# det er fordi der er kommet skærpet regelsæt fra EU, emsig synsmand eller ej han gør bare sit arbejde og overholder de regler der er for ham, næste gang kan du prøve at spørge om hvad han syntes om de nye regler. Jeg syntes han var flink, at du fik lov til at fjerne ophænget og ikke bare gav omsyn og tjente det ekstra på dig, a

• #6   26. sep 2019 Helt enig, jeg synes bestemt hellere ikke der var noget imod ham, han var super flink og viste mig div ting jeg kunne holde øje med osv smiley men de nye regler er lidt for omstændige smiley

• #7   26. sep 2019 Hva er resonator delete? Er det bare at du vil fjerne potterne? For det får du den ikk synet med, så én gang hver 2. År skal potten på igen smiley

Kommentér på:
Kan resonator delete synes?

Annonce