{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn og plader
  • #1   12. okt 2019 Skrot bilen og køb en sprit ny.

    Så går der 4 år inden du skal til syn igen.


  • #2   12. okt 2019 Nu er det jo ikke en skoda jeg køre i

  • #3   12. okt 2019 Tydeligvis, den havde kunne klare et syn smiley

  • #4   12. okt 2019 Hvis du mener at du skal heve et mere relevant svar på dit spørgsmål, skal du oplyse noget om hvilken bil--årgang -Km--tilstand osv. osv.

    Men ud fra de oplysninger du har oplyst til start : Kig # 1


  • #5   12. okt 2019 Jamen det er jo lige gyldigt hvad bil det er. Bilen er klar til syn og kan nemt komme igennem men har ikke haft tiden til og få den syns så derfor er pladerne blevet taget

  • #6   12. okt 2019 hbis de har taget pladerne.
    så er det de første 2000kr pga bøden for manglende syn.

    nye plader koster 14-1500kr
    syn mellem 3-500kr

    og hvad der så skal laves på bilen før den kan synes.

    og husk på at en bil, altid skal være synsklar, ellers er den ikke lovlig og køre i.
    den skal ikke kun være synsklar hver anden år til syn.


  • #7   12. okt 2019 Som #6 skriver plus det som en mekaniker vil have for at komme og hente din bil på din adresse, med prøveplader under armen, køre den til syn og hente og montere nummerplader. Og levere bilen tilbage til din adresse igen.

    Når du ikke selv har tid og ingen venner eller familie kan hjælpe dig med det.....


  • #10   12. okt 2019 Som #6 skriver.
    Og så kan du købe prøveplader her så du kan køre til synsstedet.
    https://skat.dk/skat.aspx?oid=2234514


  • #12   13. okt 2019 Nysgerrig:

    1 Hvor mange dage/uger/mdr var du overskredet inden de klippede dem?
    2 Hvor ca i landet bor du? Troede ikke politiet havde ressourcer til den slags - de er jo ude for at fange kriminelle og terrorister.


  • #13   13. okt 2019 Deres nye nummerpladescannere er super effektive, de kører rundt på den p-plads hvor jeg holder når jeg er på arbejde, og mindst em gang om ugen holder der biler hvor de har inddraget nummerpladerne og sat et rødt klistermærke på ruden...
    De tøffer bare rundt og så stiger ud, skruer af og tøffer videre, men det er skræmmende så mange biler der køre rundt uden at have gyldige nummerplader


  • #14   13. okt 2019 folk kan bare have styr på deres ting.
    det er vel ingen overraskelse, at man eks skal til syn hver 2. år.
    man få jo besked i god tid
    og man skal huske på en bil skal være synsklar hele tiden.

    samt ingen overraskelse at man skal betale forsikring og vægtafgift/grøn ejerafgift

    men der er manger der sløset med disse ting


  • #15   14. okt 2019 450 for syn - 1380kr for nrplader

  • #16   14. okt 2019 Nu vi har E-boks, ville det være fint med en reminder, hvis noget ikke er i orden. Jeg har misset en vægtafgift på min tidligere bil, men nåede da at få det i orden inden jeg fik nappet pladerne. Det behøver jo ikke være ond vilje. Har det naturligvis på betalingsservice, men forstår ikke at de ikke lige sender et trusselsbrev, hvis man har misset noget.

  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 669
    #17   14. okt 2019 #16 Marc
    Jeg får da både mail og sms samme dag, at jeg får noget i E-Boks.
    Det kan jo ikke være statens ansvar, at skulle holde jer i ørene.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #18   15. okt 2019 Normalt kommer der en synsindkaldelse og efter synsfrist er overskredet kommer der en rykker før bøde

Kommentér på:
Syn og plader

Annonce