{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn og plader
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #2   30. jul 2022 Sajmon ™

    wall of text my ass smiley

    men er det korrekt forstået at hvis den har været afmeldt i mindre end et år at så er der ingen problemer i at få plader på uden et registreringssyn ??


  • #3   30. jul 2022 Ja

  • #4   30. jul 2022 Wall of text?



  • #7   30. jul 2022 #5 - Nej, din klaphat. Det er ikke engang MULIGT kun at svare ja eller nej på hans oprindelige spørgsmål, for de 6 måneder til syn er ikke den eneste afgørende faktor for om den skal registreringssynes, før han kan hente plader til den. smiley

    Derfor linker jeg til en side, hvor svaret står i de første 4 linjer i første afsnit - i stedet for at skrive en lang smøre selv.

    Henrik svarede så efterfølgende ja til hans uddybende spørgsmål... Så du er fanme dygtig, heRR internet politi assistent...

    Jeg ved godt du gerne vil have at internettet er lige så simpelt som dig selv, men sådan er det bare ikke altid. smiley


    profilbillede
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #8   31. jul 2022 ro på kroppen Sajmon ™ smiley

    det var nu for at få et ja/nej på mit spørgsmål , så ikke fordi jeg ville trawle igennem færdselstyrelsens samlede værker som ofte giver mere forvirring end logik smiley

    men kan godt se der var udeladt et vigtigt parameter , nemlig hvor længe den havde været afmeldt , my bad


  • #9   31. jul 2022 #8 - Det var ikke en kritik af dig, men et svar til Morten, som tydeligvis havde fået sand i sin vagina lige før han svarede mig så tåbeligt. smiley

    Du har brugt flere bogstaver på at svare mig, end du skulle læse i teksten før du fik svaret. smiley


Kommentér på:
syn og plader

Annonce