{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartbøder tyskland
  • #1   21. feb 2020 Det får du ikke noget ud af. Vores serviceteknikere kører meget i Tyskland, og får da en bøde engang i mellem. Der bliver betalt ved kasse 1, ellers tilbageholder de dig næste gang indtil du betaler bøden.

  • #3   21. feb 2020 Bare lad være med at betale. De gør intet. Gå amok!

  • #4   21. feb 2020 bare husk, tyskerne har bedre overvågning end vi har i dk og deres biler har bedre udstyr og de kan se via database hvis man har ubetalte bøder, er straffet osv osv og ja man får osse kørselsforbud i tyskland, hvis man ikke betaler sine bøder.
    bliver squ lidt små sur over at folk ikke vil tage den straf de har fået for at ha overtrådt loven


  • #5   21. feb 2020 jeg fik i december en fartbøde i firmabilen i tyskland 69km/t i en 60'er med vejarbejde. bøden var 10 euro

  • #6   21. feb 2020 jeg er ihvertfald glad for at det ikke allerede var igang sidste forår/sommer, for tror jeg blev blitzet tæt på 20 gange i polen/tyskland i den periode, det var ikke fordi hastigheden var ret meget over det tilladte , tror max det har været 10km/t for hurtigt

  • #8   21. feb 2020 Reglerne har ændret sig på EU basis, før skete der intet. Men det er blevet super let at indrager bøder for vores EU lande, så du kan godt vente en bøde som skat nok skal kradse ind for dig.

  • #9   24. feb 2020 Tak for alle jeres indput.


Kommentér på:
Fartbøder tyskland

Annonce