{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.613 visninger | Oprettet:

fartbøder i tyskland {{forumTopicSubject}}

vil bare lige fortælle og advare andre som bevæger sig i den tyske trafik.
bliver du blitzet i tyskland kan du være 100% sikker på at modtage bøden uanset hvor lidt el hvor meget du har kørt for hurtigt.
jeg har idag modtaget en bøde/advarsel fra tyskland vedr at jeg for ca 1 mdr siden blev blitzet for at køre 6 km for hurtigt i byzone. jeg har som sådan ikke modtaget en bøde, men derimod en advarsel som så koster 15 eur, det er så kun småpenge og de 15 eur er allerede betalt.
men jeg vil bare fortælle at uanset fartoverskridelsen kommer der bøde/advarsel fra tyskerne, der er ingen bagatel grænsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fartbøder i tyskland
  • #1   6. maj 2021 Jeg har lidt svært ved at se hvordan du kan konkludere sådan der.

Jeg kører igennem tyskland 3-5 gange om året, og kun 2 gange af de MANGE jeg er blevet blitzet på motorvejen, har jeg fået bøderne...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   6. maj 2021 Ja efter de fik lov til at sende regningen direkte, er mindste beløbet forsvundet på bøder dernede fra. Så nu risikere man at få dem tilsendt, præcist som herhjemme.. Ikke altid at billederne er noget værd, og derfor droppes sagerne, igen som herhjemme

• #3   6. maj 2021 Så vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige, at I kan være ganske rolige. Det er nemlig til gengæld 100 % sikkert, at hvis I bliver blitzet i Danmark, så kommer der ingen bøde. Det har jeg nemlig prøvet - endda to gange.

smiley

• #5   7. maj 2021 Du får da også bøde i dk ved 6 km for meget

• #6   7. maj 2021 De beslaglægger heller ik bilen fordi man har kørt 200km/t på autobahn

• #7   12. jun 2024 Jeg blev også blitzet over Kielerkanalen af stærekassen. 70 i en 60 zone.
    Kostede 20 Euro.
    Har valgt at betale bøden da jeg ikke gider problemer på et andet tidspunkt.

• #8   13. jun 2024 det er ikke sikkert man får bøden. Det kommer an på hvor i Tyskland man bliver blitzet. Men der er flere og flere steder hvor man får bøden fra nu. Det er blevet nemmere for dem at opstøve ejeren af en dansk bil og sende bøden.

Kommentér på:
fartbøder i tyskland

Annonce