{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vinde bil i usa
  • #2   14. jul 2020 smiley
    Tag problemerne i den rækkefølge de opstår i. Du vinder alligevel ikke.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   14. jul 2020 Husk at læs det med småt.. Mange af dem tillader ikke vindere som ikke bor i staterne smiley
    Og hvis du vinder, så har varen en værdi, og den bliver du beskattet af, så det kan være dyrt at vinde, så er det bedre bare at få udbetalt værdien, hvilket de fleste stadig tilbyder, vel og mærke hvis de tillader ikke US vindere


  • #4   14. jul 2020 De færreste af konkurrencerne inkl lottogevinster udbetales til udlændinge..
    Men som der siges tag problemerne HVIS de opstår..


  • #5   14. jul 2020 Den største problem i det er at jeg køber dele fra de disse firma af og til. Så jeg kommer derved med i konkurrence sådan lidt ufrivilligt. Men de udbetaler værdien hvis jeg er uheldig at vinde deres bil. også til vinder uden for usa. tak for svarene.

  • #7   14. jul 2020 Damer uden tøj på har vundet biler i USA som de ikke havde råd til at få med hjem til Dk pga afgiften. smiley

  • #8   15. jul 2020 Så skriver du bare en pb til mig, så vil jeg gerne stå som vinder hvis jeg må beholde bilen herover smiley

  • paul s
    paul s Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 28
    #9   27. jul 2020 Hvis du importerer bilen til DK, skal du betale importafgift/told plus moms af bilens listepris... Oplyser du, at du har vundet bilen, skal du desuden betale 85 % af værdien i afgift. Registreringsafgift kommer oveni, når/hvis bilen skal indreg. Evt. skal du betale 50% i indkomstskat i USA, fordi du er udlænding. Det sidste er jeg ikke 100% sikker på, men arbejder du midlertidig i USA og bliver betalt af et US-firma, skal du betale 50 % i indkomstskat direkte. Det er bedst, ikke at vinde eller at få rabat på dine indkøb, hvis du har vundet.

Kommentér på:
vinde bil i usa

Annonce