{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

syn af bil med "angle kit" {{forumTopicSubject}}

Hey BG,
Står og skal til at syne en bil med slør i bærekugler, og da det på den pågældende bil næsten kan svare sig at købe komplette bærearme, overvejer jeg et angle kit.
Der er tale om en kommende "street drifter", og bare rolig ingen hasarderet kørsel, slet ikke hvor der er trafik.

Nogle som ved hvad den kære synsmand siger til sådan noget?
Min tanke er at selve kittet må være bygget til at holde, MEN at synsmanden sikkert kun ønsker at se "standard" dele her, og at man sikkert ikke må ændre på styretøjets virkemåde eller et eller andet shit.

Hvis der er nogle som har erfaringer på dette punkt så del den endelig, skriv gerne en PM hvis dette er lettere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn af bil med "angle kit"
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   18. okt 2020 Det kan ikke synes.

  • #2   18. okt 2020 Det skal være godkendt og det har jeg ikke mødt et drift kit der er.
    Så du skal som minimum forvente at medbringe tüv etc.

    Et af det steder jeg tror du kommer i klemme, er at de kits vidst ikke er specielt selvoprettende, og så der er det ved at være gameover. (Jeg er kun 70-80% sikker på at ikke er selvoprettende, så kan andre bekræfte at det normalt er/ikke er tilfældet så lærer jeg også lidt)


  • #3   18. okt 2020 Skrot/sælg bilen og find en nyere "street drifter " hvis det ikke kan betale sig at købe bærearme til den, så må bilen godt nok være ringe ?

  • #4   18. okt 2020 Tak for svar.

    Trolle P
    Du misforstår hvad jeg mener smiley Det kan ikke betale sig at skifte bærekuglen KONTRA købe en ny bærearm.


  • #5   18. okt 2020 Det vil aldrig gå igennem, hvis den er synet efter bogen :-).. Det vil jeg også ændre sporvidde meget. ( Formoder jeg ) Alene på den grund kan bilen blive kasseret. Synshallen må altid kassere en bil hvis man er i tvivl om tingene er lavet efter fabrikantens anvisninger og det er fremstillers pligt at finde disse infomationer smiley

  • #6   18. okt 2020 du skal kunne dokumentere at de er type godkendt til din bil.
    kan du det, kan det synes

    kan du ikke det, så kan det ikke synes


Kommentér på:
syn af bil med "angle kit"

Annonce