{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge bil med pant.
  • #1   18. jun 2011 fint fint var os det jeg mente smiley
    ved bare det gør det meget svære og sælge for der er ikke mange der stoler på hinanden :).
    hvad så hvis man bytter bil til noget nyer og forhandler ikke giver hvad der er i rest gæld i bilen og man opretter nyt lån på den nye bil er det så muligt og få flyttet den gæld med over ? smiley


  • #2   18. jun 2011 Hvis det er banken der har pant i bilen, så er det jo bare at få hver jeres banker til at snakke sammen så skulle det ikke være noget problem.

  • #3   18. jun 2011 Jeg har lige været det samme igennem. Noget værre rod, hvis man ikke lige har prøvet det før.

    Først blev jeg fejlinformeret, men senere blev jeg klogere.

    Pant i bil følger bilen, dvs. hvis du vil have pantet i den gamle bil flyttet over på den nye, skal der oprettes nyt lånedokument. Det har desværre nogle omkostninger, da stelnummeret er forskelligt fra bil til bil, også selvom finansieringsselskabet er det samme.

    Jeg sparede alle stiftelses omkostningerne ved at låne pengene i banken. Så min bank indfriede faktisk pantet i min gamle bil. Oven i købet til en billigere rente, end hvad forhandleren kunne tilbyde ved hans partner.


Kommentér på:
sælge bil med pant.

Annonce