{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Hastighed {{forumTopicSubject}}

Jeg var en tur i Holbæk i fredags fra Esbjerg og retur igen... Alle steder hvor man skulle sætte farten ned pga. vejarbejde var der ingen der gjorder det.. Syntes det er sygt for de mennesker der arbejder der er jo for vores skyld de arbejder der.. Men ligefrem hvad jeg opdagede der i fredags var jeg den eneste der satte farten ned... Og ja jeg kørte 5 km for stærkt... Men tænker mere på dem der kommer med 110-130 og der over vis dog hensyn.....

Burde fandme være mere Politi kontrol de steder.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hastighed
  • #2   27. jun 2011 jeg har selv arbejdet ved vejen og det er pisse irriterende at folk ikke sætter farten lidt ned. hvis man bliver ramt af et sidespejl med 100km i timen så gør det sgu ondt.

• #3   27. jun 2011 Politiet skulle tá at få sådan noget udstyr der læser bilernes nummerplade i starten af vejarbejdet og til sidst. Er gennemsnitsfarten for høj bliver der sendt et lille brev til en fra politimesteren. smiley

• #5   27. jun 2011 Morten D
    Jeg deler din holding 100%, jeg kører måske gerne 150 eller knap 160 på et motorvejsstykke der tillader det, men når der er vejarbejde, så respekterer jeg det 100%!

Jeg har selv stået på en tysk motorvej med en bil der gik i stå (lorte lejede Opel Astra!) og det var IKKE rart at mærke en bil komme med høj fart, faktisk så gik jeg ganske frivilligt over på den anden side af hegnet!

Kommentér på:
Hastighed

Annonce