{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Hvad fanden gør jeg :( {{forumTopicSubject}}

Har købt en bil med kopi af reg attest, dumt ja ved det godt, fik fat i det nan der stod på reg attesten og sendte en attest afsted til ham som han skulle skrive under på så vi kunne få en ny reg attest og få plader på bilen, vi kommer på motorkontoret og får afvide det er en anden person bilen står i, har sms beskeder osv fra sælger hvor der står han ikke selv var klar over det var en kopi og at jeg har købt bilen af ham osv, mig og min far tager på motorkontoret på mandag, er der mulighed for hvis vi forklarer hele historien fra starten af og viser dem mine beskeder osv derinde og fortæller at jeg ikke kan komme på arbejde osv før den kommer på plader, de kan se jeg ikke har stjålet bilen jo, har beviser, håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad fanden gør jeg :(
  • #1   4. feb 2012 Tror de er jævnt kolde i røven;)

• #2   4. feb 2012 problemet er at sælger ikke vil fortælle mig vilket navn bilen står i, ham som står på kopien af reg attesten snakkede vi med og han solgte bilen til ham jeg købte den af så den kan jo næsten kun stå i hans navn, men han vil ikke hjælpe mig smiley kan skat ikke prøve at ringe til personen når vi står derude eller noget smiley

• #3   4. feb 2012 Du skal medbringe org. reg. attest, længere er den ikke.
    Resten af historierne og forklaringerne er de total ligeglade med.
    Det er jo ikke deres skyld du så ikke kan komme på arbejde.

Så der ligger vist en opgave som skal løses der smiley

• #4   4. feb 2012 prøv at hent en blanket til anskaffelse af ny registrerings attest ... har da hørt flere herinde fra hvor det er lykkeds for at få en ny en uden at have den orginale

• #5   4. feb 2012 har navnet på ham jeg købte den af og adresse osv, men han vil ikke hjælpe mig kan jeg ikke sige det inde hos skat, ved den står i hans navn

• #6   4. feb 2012 Det lugter jo unægtelig lidt af snyd og bedrag hvis han ikke ønsker at hjælpe dig.
    Det kan måske endog være at det giver bagslag at prøve at reg. den.
    HVis den nu er meldt stjålet af sælger... bum bum... smiley

• #7   4. feb 2012 han får ikke noget ud af og melde den stjålet har snakket med politiet og de er opmærksomme på det, og den er ikke meldt stjålet har jeg fået undersøgt og har besviser på jeg har købt den, kan man ikke gå til skat og be dem om at ringe til ham og melde den af så den kan komme i mit navn, eller vise dem alt den info jeg har også få plader på den

• #8   4. feb 2012 det kan ikke passe der intet er at gøre når sælger ikke vil hjælpe mig smiley

• #9   4. feb 2012 du kan spørge skat eller politi om de vil ringe til den registrede ejer og spørge ham om han vil hjælpe dig. Så kan han få dit nr og ringe til dig.
    Han kan lave en tro og love erklæring og få en ny registrerings attest, give den til dig og så kan du omregistrere.

Vil de ikke hjælpe dig kan jeg ønske tillykke med din nye brevvægt.
    Ta det som lærepenge. Hvad har du betalt for bilen?

• #10   4. feb 2012 5000 kr men står uden arbejd osv lige nu, så skal sådan set bruge den til at komme ud med ansøgninger osv

• #11   4. feb 2012 Ville da aldrig købe en bil uden org reg atest.

• #12   4. feb 2012 BmvE34 Power...

Hvad for du ud af at bekræfte hvae han skrev i starten af tråden....

Nicolaj T

Da i snakkede med politiet ville de så ikke lave en sag om svindel...???

Og har i været ude ved ham gutten peronligt, og ikke bare ringet eller skrevet en sms... det får man som regel mindre ud af end at møde op peronligt og fortælle ham problemet og vise ham den dukumentation du har, for det kan jo være at han er blevet snydt af ham du har købt bilen af...

Der går jo ingen skår af ham ved at hjælpe dig...

Men kan politiet ikke hjælpe dig, så kommer du nok ikke ret langt. for ved skat er der kun skrankepaver...

• #14   4. feb 2012 benny l
    politiet gider ikke bellemres med den slags bagateller..

skide surt. tag det som en billig lærestreg og fraskriv de 5000. som tab

Kommentér på:
Hvad fanden gør jeg :(

Annonce