{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.979 visninger | Oprettet:

total skade af bil? {{forumTopicSubject}}

Hey ville lige høre om nogle har prøvet at have totalskadet deres bil eller hvordan det foregår fordi igår der var kæresten desværre så uheldig at en anden kørte ind i vores bil i fronten.! smiley heldigvis skete der ikke noget. Med nogle personer og ham der kørte ind i hende har påtaget sig hele skylden.! Og bilen blev så trukket på værkstedet hvor de sagde at de mente den ville blive meldt totalskadet.! Men finder vi først ud af på mandag desværre

Men nogle der ved om forsikringselskabet bare under byder hva bilen er værd? Og om man godt kan presse prisen op hvis man synes det er for lavt sat.?

Bil skaden er på
VW passat 1,9 tdi variant 100 hk
2002 model år 2003


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  total skade af bil?
  • #1   16. maj 2012 De byder dig hvad de mener en tilsvarende bil i samme årg km stand osv vil koste, hvis den er totalskadet,,,, Der sker ikke noget ved at forhandle om prisen på bilen.... Kender flere som har fået beløbet forhøjet ved det

  • #2   16. maj 2012 du skal bare være lige på og hård op med prisen de skal bare slippe det er det du betaler for smiley og husk at regn selvrisiko med hvis du selv får skylden smiley held og lykke

  • #3   16. maj 2012 du skal holde dem noget i ørene. de vil altid prøve at slippe af sted med den billigste måde så du skal ikk godtage det første og bedste tilbud de kommer med vis du ikk selv mener det er tilsvarende din bils værdi. kender en der fik 16,000 kr for en gammel polo 86c han selv havde givet 7000 kr or

  • #4   16. maj 2012 Okay ja tror de vil under byde mig da selve bilen har gået 266xxx men motoren har gået 95000 km mindre end bilen .! Men tror ikke den er til og rede for bilen hoppede noget når jeg kørte den 100 m og der kom sort os ud af udstødningen.! smiley

  • #5   16. maj 2012 hvis du ikke har papire på motor har gået 95000 mindre så er udgangspunktet desværre 266000, kig på den blå avis og på bilbasen hvad en tilsvarende koster det samme gør de nemlig selv. da in bmw i sin tid blev totalskadet snakkede jeg med taksator i tlf, samtidig med at vi sad ved hver vores computer så fandt vi sammen det vi mente var en tilsvareende bil og det var så nogenlunde prisen. husk det skal være tilsvarende ved forhandler.

  • #7   16. maj 2012 Du kan jo "bare" forlange en magen til... Hvis det er hvad du ønsker..

    Men pas på de "forsikringssvindlere".. Kan de løbe om hjørner med dig.. Tager de dig for hårdt.. c",)

    Pøj pøj med vogntøjet
    /Rass


  • #8   16. maj 2012 Min 206'er blev skadet for et år siden og der ville taksator melde den totalskadet. Fandt en fuldstændig magen til ved en forhandler til 45.000,- som den billigste og brugte den til at forhandle pris ud fra.

    Til at starte med ville de kun give 27-28 for min som jeg lige havde købt et par måneder forinden for 31. Men da jeg fremlagde bevis på billigste pris ved forhandler kunne bilen lige pludselig genopbygges for under 25 som var maks. sum for totalskade på bilen.

    Så hvis jeg var dig ville jeg i gang på dba, bilbasen, osv. og finde en bil magen til ved forhandler så du ved hvad den "korrekte" pris for bilen er.


Kommentér på:
total skade af bil?

Annonce