{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.276 visninger | Oprettet:

Bøde ved spritkørsel og ingen indtægt {{forumTopicSubject}}

Lad mig starte med at jeg IKKE har kørt spritkørsel, Men sad lige og så en der gjorde det på kanal 5..
Bøden var på en månedsløn.. Så er det lige at jeg tænker på, hvad nu hvis man ingen indtægt har på parpiret, men lever af sorte penge eller kriminalitet, hvilket der jo er nogle som gør. Hvordan vil de så fastsætte bødens størrelse.

Nogen der ved det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde ved spritkørsel og ingen indtægt
  • #1   12. jul 2012 så kigger de måske på hans årsopgørelse og regner den ud derfra vil jeg tro..

• #2   12. jul 2012 Og kører personen rundt i den dyr bil, kigger skattefar nok også ind og bider lidt i kagen ..

Men da jeg skulle have afslag i en bøde for et par år siden, var EN lønseddel nok smiley .

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #3   12. jul 2012 Michael:
    Det er også en anden side af sagen smiley

Det er korrekt nok at hvis bøden er baseret på lønnens størrelse i form af procenter, så vil der kigges på opgørelser - man siger jo godt nok at en bøde har en minimum størrelse af 1000kr efter de nye regler, men der må være noget der slår hårdere i den her sag.

Faktisk et rigtig godt spørgsmål ^^

• #4   12. jul 2012 Men regler om bøder og bg herinde. Hænger bare aldrig sammen smiley

• #5   12. jul 2012 Forresten. Laver man noget strafbart. Eller får bøder m.m. Og ikke kan afbetale . Så findes der brummen eller samfundstjeneste smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#6   12. jul 2012 Haha det er helt rigtigt Michael smiley

Også sjovt nogle gange hvor vi burde skrive anbefalinger om folk herinde fra fordi der er godt nok mange der er bedre end Vlado, Henrik og Chris fra Politijagt xD

Og ligeledes rigtigt Michael! Man kommer til at bøde uanset hvad - laver man utøj så kommer man også til at hører for det smiley

• #7   12. jul 2012 Bg har også specielle regler :b .. Eller mange paragraffer med mange stykker under smiley . Det er nu meget hyggeligt og læse hvor mange regler vi har herinde smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#8   12. jul 2012 Haha vi er SÅ enige om det! smiley

For lige at nævne mine favoritter

1. En TÜV godkendt undervogn der kan skydes helt i bund, tilsidesætter reglen om 50cm til underkanten af lygten

2. Er Thansen Xenon kittet CE godkendt så er det lovligt at monterer uden videre xD

Min favorit er klart da en gut spurgte om man ikke kunne tone ruderne med film udvendigt da det var nemmere end indvendigt hvortil den kære Johnni Brian kom med svaret:
    Tænk dig lige om før du gør noget... Man toner indvendig for at at man ikke kan se udefra og ind - hvis du toner på ydersiden så kan du kun se udefra og ind xD haha

Jeg tror aldrig jeg har moret mig så konge over et seriøst svar før smiley

• #9   12. jul 2012 Haha ja smiley der er su ofte nogle sjove i mellem smiley .
    Ligesom når små piger "@bliver jeg gravid hvis jeg sluger klatten" smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#10   12. jul 2012 Haha for pokker da også! xD den er også total toppen af poppen smiley

• #11   12. jul 2012 Der er jo ingen der lever for 0 kroner om måneden. Hvis du ingen indtægt har officielt, men kører rundt i bil og har en bopæl, så vil SKAT og politiet jo nok kigge dig efter i sømmene, og optrevle dine økonomiske forhold, finde ud af om du har et forbrug som de kan fælde dig på, og som du ikke kan redegøre for.

• #12   13. jul 2012 Der er sgu nogle i danmark som lever på kontanthjælp og resten er uden skat.. De finder jo kun ud af det hvis der er en stikker eller ordensmagten siger hej smiley

Kommentér på:
Bøde ved spritkørsel og ingen indtægt

Annonce