{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Spritkørsel = Lille bøde {{forumTopicSubject}}

Det her er da fuldstændig latterligt:
http://lokalavisen.dk/fuld-lastbilchauffoer-ved-boernehave-slap-med-boede-/20120120/artikler/301209984/1265?ref=eblister112
Mon ikke han lige fejre det med et par øl på vej hjem.

Dette bekræfter mig bare i at vi ikke har brug for politiet, men derimod retten til selvtægt.
Hvis der var noget over dem der lod ham gå, så var han "faldet" og havde brækket både arme og ben, og næsen hvis han faldt uheldigt, samtidig var nøglerne også blevet "tabt" i nærmeste kloak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spritkørsel = Lille bøde
  • #1   20. jan 2012 Mon ikke det har noget at gøre med at danske myndigheder ikke kan frakende hans kørekort?

• #3   20. jan 2012 What he said ^^

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #4   20. jan 2012 Han skulle have et los i røven også ud af landet, men der åbenbart forskel på folk for havde det været en dansker så havde de ikke nøjes med 5.000 og havde en dansker lavet samme nummer i Letland så havde han ikke kunne nøjes med en bøde. Syntes det er en smule skræmmende at der har været 2 tilfælde bare i denne uge med Letiske chaufføre og det har faktisk været ufatteligt mange uheld de sidste par år hvor det har været udenlandske chauffør der har været skyld i det.

• #5   20. jan 2012 Retsystemet er lige til at lukke op at skide i. Vi danskere er skyldige indtil det modsatte er bevist og andre for lov at gå uden nogen form for straf, Jeg er ved at brække mig over det.. FØØØØØØJ

Kommentér på:
Spritkørsel = Lille bøde

Annonce