{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købt bil afmeldt?
  • #1   21. sep 2012 Hvordan har han afmeldt den?? Det kan man jo som udgangspunkt ikke med mindre man afleverer pladerne.

  • #2   21. sep 2012 Han kan tvangsafmelde bilen hvis han har en slutseddel hvor der står hvornår den senest skal være afmeldt..

  • #3   21. sep 2012 Han har vel bare opsagt forsikringen - så bliver den automatisk afmeldt og efterlyst 3 uger efter overdragelsesdatoen. Hvorfor har du ikke omregistreret den endnu?

  • #4   21. sep 2012 Er der lavet en slutseddel på handlen ?

    Hvis han har afmeldt bilen så må han jo have haft en extra reg attest

    Man har jo 21dage til at omregistrere i, men det er lige som om at folk så også gerne lige skal køre helt til grænsen før den bliver omregistreret.

    Problemet er så at du nu skal betale for at nyt sæt plader da de gamle er afmeldt.

    Jeg syntes personlig man skal omregistrere med det samme og nu hvor man kan det i synshallen er der jo ingen undskyldinger for ikke at få det gjort smiley


  • #5   21. sep 2012 Ved ikke hvad han må og ikke må - men 10 dage er sgu mere end rigeligt til at få omregistreret, så ærlig talt kunne du sgu bare have gjort det dagen efter...

  • #6   21. sep 2012 Reglerne siger 3 uger, og jeg mener også at tvangsafmelding tager 3uger, netop for at undgå denne situation.
    Så mon ikke det handler om manglende forsikring, eller vægtafgift?


  • #7   21. sep 2012 han har bare tvangsafmeldt den,hvad står der på jeres slutseddel

  • #8   21. sep 2012 Man kan tvangsafmelde en bil hos skat, uden reg pair.

    Det kan gøres ved at man kører der op, fremviser en slutseddel skat går så ud fra den dato som står på slutseddel. Har man ikke slutseddel, går skat ud fra den dato det nu er den dag man står hos SKAT.

    De der 3 uger også nået pjat, man skal da omregistre med det samme og/eller dagen efter !!


  • #9   21. sep 2012 Nu kan der jo være en speciel grund til han ikke har fået det gjort. Det tager så vidt jeg ved tre uger fra den er tvangsafmeldt af ham til der ikke er forsikring osv på mere. så du burde have halvanden uge mere og kører på, med mindre sælger har afmeldt den før du købte den.

  • #10   21. sep 2012 Jeg forstår ikke helt dette spørgsmål "kan han afmelde den bare såden uden at give mig en chance?" du har sgu haft en chance i 1½ uge = minimum 5 dage hvor du havde chancen, for at få den i eget navn... jeg syntes sælger har været ualmindelige large, for hvorfor skulle du ligge og race rundt i en bil, hvor sælger betaler forsikring + ejerafgift!!!

  • #11   21. sep 2012 Er da lige meget om han har haft den 1 dag eller 2 uger , hvis sælger har skrevet under på 3 uger så er det 3 uger manden har

  • #12   21. sep 2012 Brian V sælger betaler ik forsikring fra den dag han har afmeldt bilen hos sit forsikrings selvskab , hver gang jeg sælger en bil ringer jeg ind samme dag eller dagen efter til mit forsikrings selvskab og siger bilen er solgt de afmelder den så fra den dag og jeg betaler ik mere fra den dag , men forsikrings selvskabet "betaler" ansvar på den i 3 uger hvis den nye ejer sku køre galt

  • #13   21. sep 2012 Han har afmelt den samme dag som købet siger skat. man kan selv gøre det uden nr plader inde på borger service tast selv skat.dk. og det er lovligt 21dager er ikke krav mer

  • #14   21. sep 2012 Vil sige til alle jer der sidder og siger at halvanden uge er nok..
    Hvis jeg stod og købte bil for en måned siden havde jeg på ingen muligvis haft tid til at få den omreg. pga arbejde fra før Motorkontor åbner , til efter det lukket,
    og det stod på 25 dage i en kører!
    Så det med han har haft chance nok, der kan være mange ting der spiller ind.


  • #15   21. sep 2012 jeg fik 4timer til omreg det er sku ikke nog tog mig 2timmer at komme hjem.

  • #18   21. sep 2012 man kan altså også sende andre ned og omreg en bil man behøver ikke sel møde op

  • #19   21. sep 2012 Morten C: Så er det heldigt at du kan gøre det på synshallen. Jeg omregistrerer altid for køber, gider ikke det skrammel med folk der ikke får det gjort.

  • #20   21. sep 2012 Anders N - Kan jeg godt forstå.

    Er svaret på denne tråd ikke ret simpelt?

    Omregistrer den nu og tud senere.

    Du kan godt sagsøge ham for, at han har snydt dig ift. dage du har haft mulighed for at omregistrere. Men det vil koste lang tid og du vil ende med at få et par hundrede kroner i erstatning, givet at du får sagen igennem. Du skal så selv stå for en civil retsforfølgning og ligge penge ud til sagfører osv., hvilket absolut aldrig nogensinde vil kunne betale sig.


  • #21   21. sep 2012 Henric S
    (Emnets ejer) > Har du ingen familie eller venner ?? det er jo ikke en personlig ting at skulle ejerskifte en bil.

    Havde jeg været sælger, havde jeg ALDRIG givet 3 uger, det er sælger (sælgers forsikring med lidt held) og kun sælger der hæfter ved evt. skader, så det kunne blive et meget dyrt salg....


  • #22   21. sep 2012 Brain jo men mig og ejeren havde en aftal om at omreg først sku ske idag då jeg arbejder i Forsvaret og har meget lidt tid til at få bilen set an og godkendt mm. vi havde pappir på at omreg sku ske idag, men manden har jo så afmeldt bilen 4timmer efter jeg hentet den enligt skat.

  • #23   21. sep 2012 Att Brian V. Hvis der er lavet en slutseddel så kommer det ikke til at koste dig noget ved en eventuel skade, jeg har selv lige været den tur igennem smiley
    Når jeg på et tidspunkt igen sælger en bil, så bliver den enten afmeldt eller omregistreret i forbindelse med handlen af mig for det bøvl gider jeg ikke igennem en gang mere smiley

    Att Henric S. Hvorfor skal du se bilen an og få den godkendt ? skal den da synes før den kan omregistreres ?


  • #24   21. sep 2012 havde aftal med tidligere ejere at den sku få en FDM brugtbils test før omreg og hvis den fejlede for meget så sku bilen tilbage til ham. det helle det her har det skrevets pappir på.

  • #25   21. sep 2012 Og den attest har du self så fået lavet på den smiley

  • #26   21. sep 2012 yes det har jeg og bilen fejlede ikke andet end det jeg selv havde fundet hvilket er noge jeg godt vist først. så jeg har følgt det aftal der var. Men har hentet nye plader til bilen så sagen er klar nu. Bare surt at man ikke kan stole på folk smiley

  • #27   21. sep 2012 Den her historie lugter... der kommer mere og mere på :o/

    EOD herfra...


  • #28   21. sep 2012 Bilen hentedes den 27/8. På grund af mit arbejde så aftalt vi at jeg sku køre FDM test på bilen også omreg den når det var gjort dock senest den 21/9.
    Hvis der fandes fejl på bilen til over 5000kr som ikke var upplyst ved sælg sku han tage bilen tilbage med penga garanti.

    FDM fand ikke nogle fejl for over 5000kr og jeg var tilfreds. idag den 21/9 kører jeg så til Applus for at omreg bilen. og finder så ud at den blevet afmeld den 27/8 altså den samme dag jeg købt bilen.

    Jeg hentede bilen i Aalborg ca 2timmer fra hvor jeg bor kl 0930 den 27/8.
    Kører her idag så til skat hvor jeg får at hvede at bilen blevet afmeldt den 27/8 kl 1342. Hvilket enligt skat betyder at han forfalsket en slutatest for at ku afmelde den.

    Men sagen er klar for min side nu har købt nye plader. ville bare høre hvis folk prøvet det her før.


  • #29   10. okt 2012 Der kan omregistreres på nogen synshaller.
    Man SKAL ikke have 3 uger til omreg, men man kan få det hvis sælger går med til det.


  • #30   10. okt 2012 Allan må desværre skuffe dig og sige at du tager fejl.

    Skat's regler ligger sådan at ALLE købere har 3 uger til omreg. uanset hvad.
    Den eneste måde han har afmeldt den er at have fusket med slutseddelsdatoen.
    Om sælger går med til det eller ej så kan man heller ikke gøre en dyt hvis du enda har skrevet på slutsedlen at den skal omreg. først kommende hverdag og begge parter har underskrevet med dato og hele badulien.
    Køberen har stadig 3 uger til at omreg. bilen.
    Sådan ligger landet desværre.
    Var udsat for næsten det samme.
    Jeg havde skrevet en slutseddel med køberen af min Bmw 325i hvor vi handlede en lørdag og jeg skrev på slutseddelen at omreg. af bilen skulle forgå først kommende hverdag dvs om mandagen.
    Ringer til ham osv fordi den ikke var omreg. mandagen så fortælle han alle mulige røver historier men vælger så at give ham tid til om fredagen.
    Da den så ikke var omreg. tog jeg hen til skat og viste dem slutseddelen og forklarede hvordan situationen var, de sagde kort og godt at det ikke kunne lade sig gøre da købere altid har 3 ugers omreg.
    Men til emnets ejer kan jeg kun sige at han har fusket med salgsdatoen.. desværre.
    Kan på en måde godt forstå ham da der er så mange nu om dage der ikke overholder aftalerne så ville han være på den sikre side, men sige under ingen omstændigheder at det er korrekt det han har gjort.


  • #31   10. okt 2012 Nej, jeg tager ikke fejl!
    Man skriver en slutseddel, og hvis det er FDMs man bruger er der mulighed for at skrive en dato som seneste dag, og hvis der står 10 dage i slutsedlen, så er der 10 dage, det har både køber og sælger skrevet under på, så den er gældende.
    Og hvis du siger til en køber at i sammen kører hen og omregger nu, så er det jo gjort, og ingen har lidt skade eller kommer til det.
    Du kan også melde forsikringen af efter de 3 dage i har aftalt, så henter polisen numrene.
    Der er jo nogen der sælger bilen videre til en makker, han får så 3 uger, han sælger så til en anden makker, han får så 3 uger, han sælger så videre til en anden makker, der så får 3 uger osv........... hvor længe kan man gøre det?
    Når bilen ikke er omregistreret kører der 2 biler på den samme forsikring, det vil de ikke have.


  • #32   10. okt 2012 Jeg kom til omreg med en 318i men måtte aflevere nr pladerne og købe nye fordi tidligere ejer havde afmeldt den efter lige nøjagtig 3 uger, Middelfart Skat.

  • #33   10. okt 2012 Jo du tager fejl.

    Uanset hvad man skriver på slutsedlen, kan man ikke stille køber/sælger dårligere end loven foreskriver - og den giver 3 uger til omregistrering.

    Men den giver KUN 3 uger - ikke yderligere 3 uger ved næste osv.

    Sælger (forsikringshaver) skal meddele sit forsikringsselskab at bilen er solgt og på hvilken dato - så tvangsafmelder og efterlyser de automatisk pladerne efter de 21 dage, UANSET hvad der står på kontrakten.


  • #34   10. okt 2012 Desværre Allan jeg troede præcis som dig, da jeg også fik fortalt at det hang sådan sammen .. men åbenbart ikke.. smiley Så må desværre skuffe dig endnu engang, du tager desværre fejl. smiley
    Fordi det var sku det de fortalte mig nede i Skat i Maribo.
    Og nej det hænger ikke lige sådan sammen som du tror, det er 3 uger fra den juridiske ejer har solgt at de 3 uger gælder.. dvs. når jeg har solgt bilen har Ham/De 3 uger at få den væk fra mit navn ellers er den afmedt.
    Så du er helt forkert på den champ smiley


  • #35   11. okt 2012 Det er 100% som X x Iran x X skriver.
    Jeg har selv solgt en bil hvor vi handlede en fredag aften og bilen skulle så være omregistreret/afmeldt tirsdagen efter.
    Men nej det blev den ikke, jeg ville så tvangsafmelde bilen, men det kunne jeg ikke pga at loven soger 21dage uanset hvad vi havde skrevet på slutsedlen.
    At han så også lige lavede en totalskade på bilen det var jo så lidt noget lort for mit forsikringsselskab smiley
    Så jeg kan kun opfordre til at når man sælger et køretøj så kør ind og omregistrer sammen, og det er jo blevet noget nemmere efter at synshallerne også kan omregistrere.
    Jeg har hørt at det skulle blive så man kan gøre det på nettet, så er vi jo helt ude af alt den balade omkring omregistrering smiley


  • #36   11. okt 2012 har du ikk en chance?? du har haft halv anden uge sagde du selv....

  • #37   11. okt 2012 Hos mig er det sådan, og det bliver det ved med, ellers er der bare ingen plader med i købet.
    Ofte er det en bil jeg har haft 1-2 uger så derfor skriver jeg resttiden i kontrakten, og den holder hver gang. Er jeg i tvivl kører vi sammen hen og omregger på samme dag som salget.
    Har haft købere der ikke ville købe uanset hvor meget rabat jeg ville gi for at de omreg med det samme, og så kan man jo nok regne ud hvad der så skulle være sket fremover.
    Kender da også nogen der kategorisk kører i bilen uden omreg indtil salg er sket.


  • #38   11. okt 2012 Allan(Kolding) R - Det var lissom ikke det diskussionen gik ud på.

    Loven siger 21 dage - derfor har man altid 21 dage. Skriver du 3 dage på sedlen og fyren kører afsted med bilen med plader på, har han STADIG 21 dage...

    Dine forpligtelser opgører når du melder bilen solgt, så den med at kræve pladerne hvis ikke omreg sker med det samme, er dumt. Det kan kun komme forsikringsselskabet til skade - ikke dig.


  • #39   12. okt 2012 Som en politimand sagde til mig: "jeg ville aldrig sælge en bil med pladerne på, omreg med det samme, ellers er det dig der får alt balladen"! (Fartbøder, P-bøder, osv)
    Det sagde han i forbindelse med at jeg havde solgt en bil og modtog afgifter på den lang tid efter salget.


  • #40   12. okt 2012 Så er han dum i nakken, for du hæfter ikke for noget når du:

    1. Kan bevise bilen er solgt og overdraget med f.eks en kontrakt.
    2. Ikke kan sættes i forbindelse med forseelsen i forhold til en fartbøde. Det skal bevises at du førte bilen på tidspunktet - og hvis den er overdraget til køber, kan de jo ikke bevise det...

    Alle de her ting som du skriver, har ingen bund i virkeligheden. Det er fair nok man ikke vil sælge pladerne med - men hvis jeg kom ud til en sælger der sagde sådan, skulle han som minimum give prisen på et nyt sæt plader i nedslag. Men nu er jeg også en ærlig mand som aldrig vil rende fra en aftale med f.eks omregistrering.


  • #41   12. okt 2012 Allan jeg forstår virkelig ikke hvorfor du bliver ved...
    Hvormange skal irrettesætte dig før du forstår at du tager fejl?!
    Drop nu sagen og kom videre.. du har taget fejl og du har lært at høre på folk som er lidt mere erfarene end dig.
    Move on !


  • #42   12. okt 2012 man kan ikke tvangsafmelde bilen før der er gået tre uger ,,,og det er lige på dagen man kan det ...har lige været det igennem s¨å han har på en eller anden måde snydt smiley

  • #43   12. okt 2012 Hvis IKKE han har betalt sin forsikring, så gælder den jo ikke med de 3 uger, for hvis IKKE der var gyldig forsikring på salgstidspunktet, så er bilen jo sådan set efterlyst/afmeldt :o)

    I øvrigt er der ingen her der har set slutsedlen, og i øvrigt ved hvad der blevet aftalt... så vi kan alle gætte fra nu af... og til al evighed.

    Men jeg syntes personligt, at det er ringe af køber, at det skal tage så lang tid at få den reg i eget navn... og at han så laver en scene ud af det, gør det absolut IKKE bedre :o/


  • #44   12. okt 2012 Det er stadig ejer der bestemmer om han vil give 3 uger smiley

  • #45   12. okt 2012 Mogens S: Det siger de "erfarne" på 25 år jo det ikke er!
    Må lige høre forsikringen ad om det er rigtigt.


  • #46   12. okt 2012 Du kan jo bare lade være med at sælge, hvis ikke du må omreg. jeg giver dem en kopi af reg.attest, hvorpå jeg skriver mine oplysninger. Så har både jeg, og køber hold i det bliver gjort. Fuldmagt kan du skrive ud fra diverse syns hallers hjemmeside. Så alt køber skal. = Penge med, oplysninger Navn, adresse ( personnummer med bevis) og oplyse hvilket forsikrings selskab

  • #47   12. okt 2012 Har lige talt med Top DK i anden anledning, de siger at jeg til ENHVER TID kan afmelde bilen, så melder de den af på SKAT.
    Når jeg sælger min bil, så er det mig der betaler ny ejers forsikring.
    I øvrigt har de endnu ikke sendt regning for min "ny" bil, købt d. 23-7-12 omregget d. 27-7-12.
    Den lovede jeg at omregge på vejen hjem, men reg attesten var ugyldig og så kunne det ikke lade sig gøre, tidligere ejer sendte en anden og så gik det ok.


  • #48   12. okt 2012 Nemlig ja smiley det er ejeren der bestemmer... Den med 3 uger er en regel og ikke en lov...

  • #49   12. okt 2012 Allan og Mogens nu må i satme læse lidt på lektien ...
    Ja Allan du kan til enhver en tid afmelde din bil hos dit forsikrings-selskab men når de afmelder den hos skat går der ALTID 3 uger fra den dag de afmelder den til at den bliver afmeldt...
    Mogens det er en lov og det er ikke til diskussion det er et faktum.

    Et lille citat fra skats hjemmeside og nu håber jeg da at det lukker munden på jer -.-'



    Omregistrering når du har solgt et køretøj (ejerskifte)
    Hvis du sælger en bil eller et andet køretøj, har køberen 3 uger til at omregistrere bilen. Hvis du vil være helt sikker på, at køberen sørger for ejerskiftet på nummerpladekontoret, kan du tage med derhen.

    Køberen skal omregistrere bilen inden 3 uger.
    Hvis køberen ikke omregistrerer bilen inden 3 uger, kan SKAT afmelde den og bede politiet om at hente nummerpladerne.
    Hvis køberen ikke omregistrerer bilen
    Hvis køberen ikke har sørget for at ejerskifte køretøjet inden for fristen på de 3 uger, kan du som sælger bede SKAT om at afmelde bilen. Du kan møde personligt op i en af SKATs nummerpladeekspeditioner eller bruge kontaktformularen til e-mail i TastSelv. Log på TastSelv, vælg Kontakt SKAT og klik på Skriv besked. Du skal vælge emnet "Registrering og nummerplader" og herefter "Nummerplader/ejerskifte af køretøjer".

    Vælger du at sende en e-mail, skal du vedhæfte en slutseddel eller oplysning om købers navn og evt. adresse og salgsdato.

    Hvis du ikke kan dokumentere salgsdatoen, fx i form af slutseddel, regnes 3-ugersfristen fra vi har modtaget din anmodning.

    SKAT vil så tage stilling til, om bilen skal afmeldes og om nummerpladerne skal inddrages af politiet.



    Og her er linket hvis i skulle være i tvivl... -.-'

    https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1817299&vId=0


  • #50   12. okt 2012 Er der mere i er i tvivl om?

  • #51   12. okt 2012 Mogens du kan kun som sælger bestemme om du vil give de 3 uger eller ej når du ikke har solgt bilen og sige til køberen at vi omregistrere sammen ellers ingen handel.. det kan du sagtens, men når der først er underskrevet på slutseddelen og han er kørt kan du intet gøre selvom i har aftalt at den SKAL omreg dagen efter.

  • #52   12. okt 2012 Du mener altså at hvis du har sagt ja til at den skal omregges om 5 dage, så vil DU skide på jeres aftale?
    Der står i øvrigt ikke noget om at man SKAL give 3 uger nogen steder i dit indlæg.


  • #53   12. okt 2012 LOVEN giver ny ejer 3 uger før bilen tvangsafmeldes - UANSET hvad man skriver på kontrakten.

    Fat det nu.


  • #54   13. okt 2012 WTF!!!!!!!
    Hvad er det du ikke fatter?????

    '' Hvis du ikke kan dokumentere salgsdatoen, fx i form af slutseddel, regnes 3-ugersfristen fra vi har modtaget din anmodning. ''

    Dvs. Mr. Klogeåge at der SKAL gå 3 uger før du kan tvangsafmelde den?!?!!?
    Og hvornår faen har jeg snakket om at skide på en aftale? Når en mand laver en aftale overholder man den, men det er der desværre mange nu om dage der IKKE er.! Og den måde jeg skrev på var kun for at give et lille indtryk af hvordan situationen vil være hvis køberen IKKE overholdte aftalen ikke at JEG ikke gør...

    :OOOOOOOOOOO



  • #55   13. okt 2012 Iran. Det vil aldrig ske her, at de kører uden jeg får lov at om registrere. Ville da også være for dumt af køber, med mindre han allerede har bestemt sig for, det ikke skal gøres. ( Og der er nu aldrig nogen som har brokket sig) smiley


  • #56   13. okt 2012 Kapitel 12

    Ændring af registrerede oplysninger og afmelding

    Ny ejer eller bruger

    § 61. Hvis et registreret køretøj skifter ejer eller bruger, har ejeren (ved ejerskifte den nye ejer) pligt til at anmelde køretøjet til registrering af ny ejer eller bruger snarest mulig og senest 3 uger efter ejer- eller brugerskiftet, medmindre køretøjet forinden afmeldes.

    Stk. 2. Tilsvarende gælder, hvor en ejer eller bruger af et registreret køretøj ophører med at være ejer, respektive bruger. Teksten er fra SKAT smiley Læs og forstå " snarest muligt og senest 3 uger"


  • #57   13. okt 2012 Mogens: Nogen vil jo ha ret! (læs alle)

    "snarest mulig og senest 3 uger efter ejer- eller brugerskiftet, medmindre køretøjet forinden afmeldes".


  • #58   13. okt 2012 Mogens S - Og det er en fornuftig politik at have uanset hvad.

    Allan(Kolding) R - "Snarest muligt" kan sagtens være de 21 dage - det er jo ikke alle der har fri på de tidspunkter det er muligt.
    Igen et selvmål...


  • #59   13. okt 2012 Jeg synes nu Mogens er lidt mere fornuftigere end ''andre''.
    Ja Mogens det vil ikke været et problem overhovedet at man omreg. sammen, det ville jeg også hellere foretrækker om jeg var køber eller sælger, da man nu om dage også kan risikere at købe en bil der er afmeldt også står man som køber for udgifter til plader osv og som sælger kan man aldrig stole på nogen nu om dage da der er rigtig mange som ikke overholder aftaler der bliver lavet..
    Men i sidste ende er det sådan at du ikke vil kunne afmelde en bil før der er gået 3 uger efter salg, spørgsmålet er ikke om du kan omreg før fordi det kan man ... Sajmon: jeg giver der fuldstændig ret.. selvmål igen igen :=)


  • #60   13. okt 2012 Mogens: det jeg mente var nu også at HVIS du som sælger var gået med til at sælge din bil også købere omreg. senere samme eller på en eller anden dag i har aftalt så kan han i princibet lade være indtil der er gået 3 uger og du kan som end ingenting gøre med mindre du tager sagen i egen hånd smiley
    Ellers som sagt er det du vil gøre det fornuftigste at gøre smiley


  • #61   13. okt 2012 Var ikke for at tage parti for nogen. Men synes i var lidt hårde mod Allan uden at have konkrete facts smiley Men gav dog en god debat herinde smiley

  • #62   13. okt 2012 Haha smiley
    Jamen jeg synes nu mine facts var rimelig gode og holder i sidste ende da det trodsalt er fra Skat's hjemmeside, men btw det var mere fordi at han simpelthen ikke forstod at han rent faktisk godt kan tage fejl.. men ja god debat og Allan no bad feelings herfra smiley


  • #63   13. okt 2012 Med alle de køretøjer "folk" sælger - så burde det sgu da være RET nemt at afklare.

    Man får da (så vidt jeg husker) både "afregning/opgørelse" på forsikring og vægt afgift - og jeg er ret sikker på der står DATO på hvornår begge er ophørt.

    Så er det vel ikke så svært at tælle sig frem til om det er eller ikke er de 21 dage smiley

    NB: Jeg mener så også det ER 21 dage - og jeg ville derfor aldrig lade nogen køre med et - i mit navn indreg'et køretøj. Omreg. sammen eller glem handel. Haraldrig brændt mig selv - men damn man hører meget.

    Sælger valgte så officielt noget andet her - og løb fra det. Det er lige så svinet - som dem der bare fortsætter i sælgers navn - så længe den går.


Kommentér på:
Købt bil afmeldt?

Annonce