{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For stor motor i bilen - synshal
  • #1   29. jan 2013 Man må max have en effektforøgelse på 20% hvilket her er max 180hk. Det overskrider du med 193. Du vil blive dumpet til syn, og for at det kan blive godkendt skal der betales ny afgift. God fornøjelse smiley

  • #2   29. jan 2013 Du for nok et fint klistermærke i ruden om at bilen ikke må benyttes før synsrapporten er bragt iorden..i den sag, vil det være afgift fra SKAT's side af

  • #3   29. jan 2013 Kan jo være det ikke bliver opdaget til at starte med smiley

  • #4   29. jan 2013 Tror sku ikke det vil blive opdaget ....
    Du skal sku have rimelig styr på de motore for at se forskel


  • #5   29. jan 2013 jeg kender flere der har fået godkendt en 320er med en 325 motor i, da de ligner hinanden på en prik

  • #6   29. jan 2013 Men man kan vel ikke se forskel på motorne? så hvad er problemet? de har jo nok ikke rullefeldt i synshallen´?

  • #7   29. jan 2013 Problemet opstår jo bare den dag du bliver blandet ind i en alvorlig ulykke, og bilen bliver tjekket i hovede og røv, så står du uden forsikringsdækning.

  • #8   29. jan 2013 Jeg har da før set, at hvis det er en meget emsig synsmand, så tjekker han hvilket nummer det er der står på motorblokken. Og så falder hammeren sku smiley

  • #9   29. jan 2013 det er ikke lovligt..
    men 99 ud af 100 synsmænd vil ikke kunne se forskel på motorerne..



  • #10   29. jan 2013 og 99 ud af 100 tjekker det ikke smiley

  • #11   29. jan 2013 Stadig hjernedødt at prøve. Hvad med den dag du kører galt i lortet?

  • #12   29. jan 2013 Tja i min 1.6 Astra hade jeg smidt en 2.0 i og til syn åbnede han og kiggede på motoren og blinkede med det ene øje og sage sikken da en fin 1.6 du har i og synede bilen smiley

  • #13   29. jan 2013 Mit spørgsmål lød på: HVIS de opdager det, hvad er så straffen?

    Bare et omsyn? (altså, hjem og skifte motor og så syne igen)
    Eller ryger den direkte til skat til vurdering?


  • #14   29. jan 2013 har lige været til syn, , de tjekkede altså motor nr, osv.. så måske 98 ud af 100 undersøger det ikke.. men ved trafik uheld, er du noget på den.. ( avorligt uheld) altså.. mvh hc.. men det går sku nok.. held og lykke

  • #15   29. jan 2013 Den ryger til omsyn. Skat kan ikke bestemme om du skal have plader på din bil..

  • #16   29. jan 2013 synsmanden har pligt til at kontakte skat, bare så du ved det.

  • #17   29. jan 2013 Det var det jeg frygtede smiley så tror jeg bare jeg skal finde en fesen 323'er

  • #18   29. jan 2013 Fesen og fesen. Det er stadig væsentligt sjovere end 320 motoren smiley

  • #19   29. jan 2013 Hvis synsmanden skal følge reglerne, og du kommer kørende i bilen til syn så skal han sikkert videre give det told og skat fordi du jo har kørt i den uden at betale afgift for den.
    Men det gør han sikkert ikke hvis det bliver opdaget, så dumper han den nok bare så du skal til et omsyn.


  • #20   29. jan 2013 Slib motor nummeret af så det problem løst

  • #21   29. jan 2013 Ja og bank stel nr i fra en gammel monza

  • #22   29. jan 2013 Den er jo ikke godkendt med en 28'er bare fordi den er synet med den. Hvis det sker at bilen er indvolveret i en alvorlig ulykke, og den bliver tjekket af en biltekniker, så er fanden løs...

    Så virker dit argument med at jamen synsmanden har godkendt den ikke til en skid smiley


  • #23   29. jan 2013 Det er bare ikke det spørgsmålet handlede om smiley please keep on topic!

    Hvis man får den éne enkelte synsmand, som jeg altid får, der finder at motoren er for stor til hvad den må være (20%)
    Hvad gør han så?


  • #24   29. jan 2013 så dumper han den, og så skal den omsynes..

    er du uheldig kontakter han skat, fordi bilen så har skiftet identitet..


  • #25   29. jan 2013 Jeg gjorde det ved min bmw e36 320i uden vanos, og satte en 325i uden vanos på også... Det opdagede han ikke, men han sagde nu nok at den gik meget godt af en 2.0... smiley

  • #26   29. jan 2013 Bare lig 328 motoren i, hvis de 2 motor ligner hinanden er der sku ingen problemer i det.

  • #27   29. jan 2013 En gang prøvede jeg det faktisk hvor han opdagede der var for stor motor i i en gammel E21, den blev så dumpet på motoren.
    Jeg var faktisk ikke engang selv klar over motoren var skiftet, må have været en tideliger ejer.
    Han ville så have jeg skulle fremskaffe noget data på den anden motor for at bevise den lå under de 20%.
    Der var ikke tale om noget told og skat.


  • #28   29. jan 2013 Den bliver synet 80% sikkert fordi han ikke opdager noget. Og gør han, må jeg være dig svar skyldig. Men jeg tror ikke du skal satse på at køre hjem så smiley

  • #29   29. jan 2013 Altså hvis den bare dumper, så skifter jeg da bare motoren til en slatten 2.0'er men hvis han ringer efter skattefar er jeg kneppet!

  • #30   29. jan 2013 Hvis du kommer til periodesyn tror jeg ikke at han opdager noget. Hvis de 2 motor ser ens ud og alt andet er iorden stryger den lige igennem.

  • #31   29. jan 2013 20% af alle bmw'er, køre rundt med for stor motor efterhånden, så tror ikke du skal være bange, hop du bare til syn. smiley

  • #32   29. jan 2013 ellers syn den og lig motoren i bag efter så har du ikke noget og være bange for til syn

  • #33   29. jan 2013 Ikke for at svine noget, men jeg er udemærket klar over det med at man nok kommer igennem smiley men vil have et klart svar på hvad der sker hvis man ikke gør smiley der ER emsige synsmænd og det er ALTID dem jeg render på, så heldig er jeg smiley

  • #34   29. jan 2013 Christian M: duer ikke, motoren er strøget på den jeg har, derfor jeg leder efter en ny ^^

  • #35   29. jan 2013 Hvorfor syner du ikke med din 320 motor ??

  • #36   29. jan 2013 har jeg lige svaret på smiley

  • #37   29. jan 2013 Tror du er mere homesafe hvis du laver en M50TU -> M52 swap og smider M50TU dæksel på - så du flytter olie påfyldning smiley Så ligner en M50 mere en M50TU

    Men som du sikkert ved .. så er det kun M50TU/M52 (ikke M52TU) der skulle passe dæksel sammen smiley


  • #38   29. jan 2013 Hvis du ikke kommer igennem, så skriver han en anmærkning på synsrapporten. Køretøjet bliver nægtet kørsel ( dvs, du må ikke køre i den hjem ) Skal afhentes på autotransporter.

    Ydermere kan der ske en indberetning til SKAT med henblik på ny afgift.


  • #39   29. jan 2013 Så dør baby...

  • #40   29. jan 2013 Hvorfor skulle han indberette det? Hvis han dumper bilen kommer den jo ikke ud og kører før den rigtige motor ligger i og du ønsker ikke at syne og betale afgift af bilen med 328 motoren i, fordi du er ikke til regstreingssyn.

  • #41   29. jan 2013 bare find en synsmand der er til at snakke med. Eller syn bilen også smid motoren i bagefter?

  • #42   29. jan 2013 Undskyld mig lige,,

    Men er der ingen, som tænker på hvad der vil ske hvis du er indblandet i en alvorlig ulykke. Især med dødelig udgang? Selvom det er modpartens skyld, så vil din forsikring tørre dig så hurtigt, at du ikke når og blinke med øjenene

    BANG . du står med livslang gæld..


  • #43   29. jan 2013 ellers find en 320 motor med vanos de køre osse udemærket

  • #44   29. jan 2013 Christian M: tjek lige hvad bil jeg kører smiley

    Pimp, for en gangs skyld er jeg enig med dig smiley De problemer kom de af med hvis de læmpede de latterlige love.

    Men jeg er stadig interesseret i et konkret svar. Der er kun to der har sagt det bliver indberettet.

    Er der nogen der har links til domme eller lignened?


  • #45   29. jan 2013 Carsten, helt enige bliver vi sgu ikke, for at lægge en større motor i en bil - uden at betale afgift ville jeg ikke gøre.

    De skulle starte et helt andet sted, at sænke afgifterne på biler. Ville vi så lave alle de krumspring? Nej, vi ville købe den bil, som vi gerne ville have.

    Konkret løsning: Ring til din nærmeste synshal imorgen.


  • #46   29. jan 2013 du køre en bmw e36 har du prøvet sådan en med vanos der er altså noget mere træk i jeg vil faktisk sige den køre bedre end en 325'er uden vanos og når du nu er bange for syn og stor motor osv. så var den da oplagt og smide i samme hk mere moment og et andet træk men du kunne self osse bygge den om til en 328'er også betale afgiften til en 328'er så er det hele en lovlig ombygning

  • #47   29. jan 2013 Bla bla bla.. Hvor mange herinde har prøvet at politiet kommer og kigger i motorrummet når man har haft et uheld? Politiet kommer nærmest ALDRIG medmindre man har ringet til dem, og hvis det er fordi man har kørt for stærkt og pløjet en børnehave ned så får man større bekymringer i livet end om motoren er lovlig eller ej..

    Sjovt så mange der er imod en større motor men alligevel er der så mange som har turbo osv


  • #48   29. jan 2013 Det kommer helt an på om du har plader på bilen eller ej....

    Men selv om en synsmand godkender bilen går du jo stadig ikke fri, du kan blive stoppet dagen efter af en betjent det måske ved hvad det handlere om , eller en kampange sammen med told og skat....

    Og har du ikke plader på b ilen bliver du jo ikke kneppet af nogen, og synsfolkene har ingen grund til at indberatte det, før de afgifts syner din dytbil.....


  • #49   29. jan 2013 Pimp: jeg smider jo netop ikke den motor i, det har du godt fanget ikke? det var et spørgsmål om hvad der skete for dem der gjorde, NETOP fordi alle bare smider en større i.

    enig med afgiften, men ville også mene at de love burde fikses, så kunne vi bruge dem vi har i stedet for at forurene og skylle penge ud af landet for at købe flere før de andre er udkørte.

    Christian, en M52B20 MED vanos. Jeg har prøvet vanos, 2.0 er fladt.

    JEG skal ikke have større motor i uden at have betalt afgift, skal netop ikke stå i det problem, men jeg ville stadig godt vide hvad konsekvensen var.
    Det var ikke oplæg til debat, det var et spørgsmål om nogen har det korrekte svar.

    Mirza, det der er problemet er at ens forsikring ikke dækker, som du selv siger, så har man nok problemer i de tilfælde hvor man skal efterses, men hvorfor så få flere?
    Og dør man, så bliver den også tjekket, er den ulovlig = 0 penge til dine efterladte = de skal betale din dyre begravelse selv og eventuelle skader hvis de er uheldige.


  • #50   29. jan 2013 Buggi: Det er sandt, men det svarer på alt undtagen hvad jeg spørger om smiley

  • #51   29. jan 2013 Mirza, politiet gør sikkert ikke

    . Men for år tilbage, hvor jeg ihærdigt prøvede at fælde en kirkes vejtræer med min Mitsubishi Grand Pajero.
    Der kom forsikringsmanden ud for at vurdere skaden - Han spurgte hvad den lille boks i hanske rummet var til...Tuningsboks svarede jeg...Hvad siger du, sagde han...Jeg sagde: Det ved jeg sandelig ikke..Ok, siger han..Ekstraudstyr siger vi så..

    Så ja, sker skaden, så chekker de sgu bilen..


  • #52   29. jan 2013 Medmindre der stikker en kæmpe mølle eller hænger en ladeluftkøler i fronten af den er det sgu ikke noget panserne vil studse over.. heller ikke ved et færdselsuheld..
    Har været med til lave en del forsikringsskader, og har aldrig hørt tale om de ville se noget som helst på bilen...

    Hvis motoren ligner hinanden burde det ikke være noget problem at få synet.. og skulle du nu blive dumpet et sted, beder du bare om at få annuleret synet, og finder en anden synshal.

    Er selv ved og bygge en t4 2,4 om til 2,5tdi.. det er en overskridelse på over 20%, men da jeg afmontere ladeluftkøleren ved hvert syn, ligner den en 88hk på en prik..


  • #53   29. jan 2013 Og med de afgifter/lorteregler vi har herhjemme mht. biler, burde fandme næsten være lovligt at snyde systemet smiley

  • #54   29. jan 2013 Jeg syntes nu jeg svare på det du spørger om,,,,

    Hvis det er en bil uden plader, får du jo evt. at vide at du skal have den toldsynet eller anmode om afgifts andringerne...


    Hvis du har plader på og bilen er ulovligt, så ang. motor så får du jo en bemærkning, og det er jo kun hvis de opdager det....
    Synsfolk er ikke specialister i alle de forkellige motorer der findes...
    Og uanset hvad du gør og om du bliver opdaget, så risikerer du jo at blive opdaget....

    Men om hvor alt er, kan du ofte køre ind til en synshal og få en forhånds godkendelse / tjek... mod en mindre betaling.. og det burde du jo selv kunnje gætte dig til...

    Tvivler på at en synsmand skal indberette noget han ikke ved noget om, og ikke mindst så tror jeg nu heller ikke han skriver til skat, uden at informere dig om det... det kommer skam til at stå på din synsraport...

    Og hvis du ikke har fået svar nok nu, så skal du nok omformulere dit eget spørgsmål til at starte med.... smiley


  • #55   29. jan 2013 Køb en bil med større motor? End of Story... - Eller køb en ny motor magen til den du har destrueret og Tun den op til de berømte 20%, Så har du loven og forsikringen på din side smiley -
    Jeg ville ikke smide den store motor i af hensyn til de uheld som kan ske..
    Og hvis der sker et uheld og din bil er ''Pimped'', så VIL der komme en tekniker og han ved lige nøjagtigt hvordan den motor, som burde ligger deri, ser ud.
    - Hvis det så er en rigtig lorte dag, hvor du køre 130 på hovedvejen med vinden i håret og fugle sang for oven og det siger BANG, så ligger der et døds korpus under din bil, @ så for du en regning på et par milioner fra forsikringen som du kan ligge og græde snot over i en times tid, derefter kommer Told og skat og giver dig en ordenlig regning på agift.
    - Sorry to say - Men det er ikke mit valg smiley
    - Held og lykke med hvad du nu ender med at gøre ved bilen smiley


  • #56   29. jan 2013 Buggi, der fandt jeg svaret smiley Jeg kunne ikke finde det med hvad synsmanden gjorde i det andet smiley

    du sagde bare jeg ikke gik fri, hvis der var motor i smiley (og det er der i mit eksempels bil)

    Der er jo sådan set ikke grund til tanke hvis den er uden motor smiley


  • #57   29. jan 2013 nå... kan se at der er kommet et par indlæg imens jeg har skrevet min roman smiley Sorry xD



  • #58   29. jan 2013 Terminator: Jeg er enig, og jeg smider IKKE en større motor i uden afgift smiley men derfor kan jeg vel godt være ren hypotetisk og spørge hvad der ville ske smiley

    du ved, livrem og seler tingen.


  • #59   29. jan 2013 Eigil

    Hvis skaden er alvorlig nok, så kan du da regne med at der kommer en synsmand frem til stedet, samt af bilen bliver kørt til tjek, for at afgøre grunden til et uheld...

    Det er sgu ikke alle der bare kan sende deres bil på værksted, hvis ulykken er alvorlig....

    Jeg har fået tjekket en bil til uheld, båden km, stelnumre og motornumer, hvilke pære der sad i bilen og selv dem der evt. blev knust... så det er ikke så simpelt som i tror....


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #60   29. jan 2013 Er det endeligt ulovligt at smide en 325i E36 motor i en 325i E30?

  • #61   29. jan 2013 sebastian - nej, det er ikke ulovligt.. men den skal modificeres for at passe i..

    alternativ kan du smide en 2,7 eta motor i e30'eren, og så smide topstykket på fra en 525i, andre knaster samt KN-filter.. så har du ca. 160 hk, men meget mere bundtræk..


  • #62   29. jan 2013 Sebastiaon H: Ikke hvis du har godkendelsespapirer på ombygningen

  • #63   29. jan 2013 Strip bilen for vægt, og tun den 19.9 %.... så har du en masse flere HK pr kilo smiley
    - Men nu er jeg vidst lidt lagt fra at svare på det spørgsmål, som det drejer sig om smiley


  • #64   29. jan 2013 Ja det går nok, den er kørt helt af sporet anyway smiley men tror jeg fanger en synsmand i morgen, han må kunne svare smiley

  • #65   29. jan 2013 Syn er privatisert ! derfor må da de ikke syne noget der er ulovligt, men de inberetter ingen de vil gerne se dig igen.Hvis de opdager det, har du en måned til at få det rettet og lengere er den ikke.

  • #66   29. jan 2013 I løbet af det sidste år har jeg mindst kørt 80 biler til syn. Og ingen har tjekket motor kode / størrelse.
    Og flere af jer har heller ikke oplevet det.
    Tror vi må blive nød til at blive enige om 1/984 synsmænd tjekker det ikke;)


  • #67   29. jan 2013 Men altså hvis du er mørk i huden så kan du godt glemme ALT om noget som helst ulovligt i bilen,,, Specielt når det er en BMW...
    - mørk person i BMW.... Politiet er helt Tosset med det,, der er altid noget at hente til statskassen der..:D de tjekker den inde og ude, og processen om igen bagfra hvis de ikke finder et eller andet første gang... smiley


  • #68   30. jan 2013 Nu har for eks dækmønster og lys/tegngivning nok en lidt størrer betydning i et uheld, en end motor der måske yder 35% mere... smiley

  • #69   30. jan 2013 Jeg har snakket med en synsmans idag, som er helt efter bogen. Og hvis du kommer til periode syn med for stor motor skal han ikke indberette noget til SKAT. Du får lov at køre hjem i bilen enda. Det giver omsyn pga. manglende dokumentation for effekt på motor.

  • #70   30. jan 2013 Emil F - Fedt med nogen der tjekker ! smiley tak for svar ^^ så kan jeg sove roligt smiley Har ikke kunnet finde noget dokumentation på det nemlig smiley


  • #71   31. jan 2013 imponerende der ikke er nogen der har sagt den væsentlige ting, nemlig at 320 og 328 motoren ikke ligner hinanden. Prøv at se placeringen af oliedækslet. Hvis synsmanden har været på sine kurser vil han opdage dette når han kigger i motorrummet da der har været rigtig mange sager med netop den ombygning. Lige som at kigge på motorkoden på blokken på alle biler han syner hvis den er synlig. Finder han noget han ikke mener passer slår han den op og så kommer balladen

  • #72   31. jan 2013 p.s det vil aldrig være synsmanden der indkalder skat, men derimod politianmedelse.

  • #73   31. jan 2013 jubiditon : Jeg kan bare ikke nogen steder i de procedureforskrifter der er for synsmænd, se at de skal gøre det?

  • #74   31. jan 2013 netop fordi den "tuning" med at skifte luftindtag og topdæksel er lovlig

  • #75   31. jan 2013 nu tænker jeg lidt.. hvorfor ikke sælge din 320i´er og købe en 328i´er så er 230hk lovligt. og du sku hente en del ved at buge 25 indsugning... ved godt du spare en massse tid med at skifte motore og bag efter være gearet som en 2.0´er (meget sjovt prøvede det i en E30 320 med 325 motor i. shit den var kvik eller også var jeg kun 18år. men den er lavere gearet end 325´eren..

  • #76   31. jan 2013 Ketil: Fordi jeg skal bruge information om hvad der sker, ikke rent faktisk gøre det.

  • #77   31. jan 2013 Synsmanden politianmelder dig heller ikke, det er noget vrøvl.

  • #78   31. jan 2013 Har også snakket med en synsmand idag, de dumper den bare til syn pga. mangel på papirer, intet andet.

    Egentlig ret dejligt.


  • #79   1. feb 2013 min blev synet med 325 motor med alt fra en 2,5 udst kadan bagtøj og den har jo 192 hk

  • #80   2. feb 2013 Patrick L : Hvis det er en 320'er så blev den synet, men så længe du ikke har fået skrevet hvad motor der er i den på din attest, så er den ikke godkendt med den. Det er dit eget ansvar at fortælle synsmanden det.

  • #81   3. feb 2013 Der sker højest sandsynligt ikke noget ved det, til gengæld er du RIGTIGT på den, hvis du kører galt og evt påfører skade på andre, og de så opdager det......

    Hvis jeg skal have en e36 igen så bliver det en 320, hvor jeg smider en 323 motor i, den er jo på 2,5 liter har næsten samme moment som en 325, og de sidste 22 heste dem mangler man ikke i hverdagen. Og så er det lovligt...... smiley på alle leder og kanter. Så kan man jo evt smide en anden indsugning på (jeg husker ikke præcist hvilken det er), så får den omkring 190 heste, og er fuldstændig på højde med en 325 motor, men stadig en 323 motor på papiret.


  • #82   3. feb 2013 Martin, det er præcis lige så ulovligt da din motor så yder mere end de 20% som er max ved motorskift...

  • #83   3. feb 2013 Det er korrekt, men det er KUN hvis man begynder at tune på 323 motoren, ved at skifte indsugningsmanifolden fx.... chancen for at dét bliver opdaget, er astronomisk lille. Men jeg vil skam også "nøjes" med at smide en standard 323 motor i, med 170 heste, og næsten samme moment som en 325. Det kan man sagtens leve med smiley

  • Jørn W
    Jørn W Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 3
    #84   3. feb 2013 Husk på, at det ikke altid er nok "bare at skifte motoren" der skal måske også ændres i bremse og ophæng(dimensioner og lignende).
    Konstruktionen for en større motor følges gerne med kraftigere ting til at stoppe og styre bilen med.


  • #85   4. feb 2013 en indvandre i en brian BMW det er noget politiet kan bruge. Men tager du derimod en dansker og en BMW så gider de ikke og stop dig. ud af start hullerne og find en 325/328i og så kom afsted. Du skal vel være klar til sommer når træffende kommer smiley

  • #86   4. feb 2013 BMW:

    Jo jo, men har du nogensinde været til dhb? hvis de kan finde noget at knalde dig for, så gør de det. Det hedder "misundelseskontrol / misundelsesafgift"
    Så kan du være nok så ligbleg, det rører dem ikke.

    Har heldigvis intet været at udsætte på mine bimmere de gange jeg var dernede smiley og det skal der heller ikke i år. smiley


  • #87   7. feb 2013 Smid da en 323 motore i den, 170 hk så holder du dig under grænsen så er det lovligt hvis de kigger på motor nummeret, så smider du bare en m52 manifold på den, så har du de 190hk også evt en chip så er du på de 200hk smiley og motor nummeret siger kun 323 smiley

  • #88   8. feb 2013 Hvis man skulle gøre det trick, så koster det også kassen i forhold til smiley

  • #89   9. feb 2013 det koster da kun en manifold og en chip ved siden af ? chippen kan fåes på ebay til under 1000 kr, og manifolden forhandler schmiedmann og koed for 500 kr eller lign :), det er jo bare en std 325 manifold smiley

  • #90   9. feb 2013 ja ok det er self. billigt.

  • #91   14. maj 2013 Punkt 1 ved uheld med for stor motor , så nægter din forsikring at dække skaden da det ikke er den lovlige motor , og dermed ikke den motoreffekt som bilen er opgivet til , taler af erfaring og 125000 kr fattigere. Næste problem er at synshallen skriver hvad de evt dumper din bil på og du vil blive indkaldt til besøg hos skat pga konstruktive ændringer , hvor de vil tjekke om bremser styretøj mm kan klare den motor og derefter vil de udregne en ny afgift du skal betale + en bøde ,

  • #92   15. maj 2013 Sonny, det er ikke korrekt. Det er kun hvis der er tale om uheld som følge af for høj fart

  • lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 107
    #94   18. maj 2013 hvis du skal til syn med for stor motor gør det på prøveplader så kan du ikke blive opkrævet afgift

  • #95   25. jun 2013 De tjekker for nøjagtig det samme.

  • #96   25. jun 2013 Så er synshallerne i randers sku de første der tjekker præcis det samme... Jeg har endnu ikke oplevet at to synsmænd/syns steder har tjekket præcis de samme ting. Selvfølgelig tjekker de nogen af de samme ting men det er langt fra alle tingene de tjekker.

  • #97   25. jun 2013 nogge, prøv lige at læs den en gang til og tænk lige igennem hvad jeg skriver smiley

Kommentér på:
For stor motor i bilen - synshal

Annonce