{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falck abb
  • #1   7. jun 2013 nej jeg har selv haft falck på min bil og der stod den ikke i mit navn så det kan lade sig gøre men et godt råd ikke ta falck det kan ikke holde hvad de lover vi havde brug for dem engang og vi havde med garanti på at vi ville få hjælp inden 45 min mener jeg det var men vi ventede i 2 timer og servicen var elendig telefon damen var rent ud sagt en sur k...... i telefonen så det kan helt klart ikke anbefales herfra

• #2   7. jun 2013 Det burde ikke give problemer nej, men ellers er det vel bare og omregistere bilen i dit navn når det højst sandsynlig er din i virkeligheden;)

Martin var det en vinter ? Man kan ikke forvente at de kan være der indenfor 45 min hvis det er om vinteren. Det står vidst os i kontrakten du får:)

Men jeg giver dig ret. Falck er ikke de hurtigste på
    Havnen. Dansk autohjælp kan anbefales herfra

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 170
    #3   7. jun 2013 Vi har Falck på alle firmabiler.. Jeg synes de er rimelig hurtige, uanset om man står i Ålborg, Hamburg eller Milano.. Deres netværk er altså i orden..

• #4   7. jun 2013 De er heller ikke billige.. FDM vejhjælp koster kun det halve smiley

• #5   7. jun 2013 Bruger dansk auto hjælp deres service er satme i top smiley

• #6   7. jun 2013 den bil du registrere dækker det abb. hvis du vælger den dyreste pakke, dækker det dig som føre uanset hvilket køretøj du køre, og den bil du regitrere på kortet.

• #7   7. jun 2013 Om du vælger falck eller dah er lige fedt, begge er super gode, og begge har fejl.

Men vælg nu en af de to her, og ikke et eller andet lille nyt firma, der er altså ikke samme service.

Kommentér på:
Falck abb

Annonce