{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.540 visninger | Oprettet:

Trailer uden papire? {{forumTopicSubject}}

Jeg har set et par trailere på DBA som er uden papire. Er det muligt at indregistrere sådan en trailer igen? Evt ved at fremskaffe dokumentation fra producent, købsbevis fra sælger osv...? Eller kan det ikke svare sig?

Når jeg skriver "uden papire", så skal det ikke læses som stjålet, men som et gammelt løg der skal sættes istand.

Et eksempel:
http://www.dba.dk/trailer-beta--variant/id-1001339391/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer uden papire?
  • #1   21. jun 2013 Jeg kunne forestille mig det var på akkurat samme måde som biler f.eks, altså få fat i sidst registrerede ejer og få ham til enten at underskrive en købskontrakt eller skaffe ny attest. Jeg har selv overvejet det, men det er nærmest umuligt medmindre man har nogle gode 'kontakter' smiley

• #2   21. jun 2013 vis du køber den skal du huske at få en kvittering på at du ejer den for når du skal søge efter papir skal du bevise at det er din trailer nu

• #3   21. jun 2013 Du kan kun få papirene hvis du kender tidligere registrerede ejer.
    Er det ikke sælger, får du et problem.

• #4   21. jun 2013 Lad være, du kan komme rigtig galt af sted ang. indreg.

• #5   21. jun 2013 Tanken var at finde en billig trailer med rådden bund og skæve sider, som kunne laves om til en ATV-trailer (en mini autotrailer som man kan fragte ATV'eren rundt med) og hvis det var "bare lige" at få fremskaffet papire, så ville en trailer som den viste være et udemærket og billigt sted at starte.
    Men kan godt se at det vil betale sig at give det dobbelte for en som er med papire.

Det var bare en lille tanke der strejfede mig. smiley

• #6   21. jun 2013 Så find en med papirer... Der er da trailere nok rundt omkring i 1000kr markedet

• lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 107
    #7   21. jun 2013 køb traileren hvis du kender 1 korupt politi mand eller ved hvem der har haft den indreg så kan du få papirer på den.. 1 anden mulighed er at købe traileren og så bygge den om køre til syn og sige du har lavet din egen trailer hvis den kan synes får du nummer ihugget og kan hente plader.. det er faktisk lovligt at bygge sin egen trailer men ikke aldtid den kan synes som synsfri sammenkobling men kun sammen med bestemt bil..

• #8   21. jun 2013 lasse:
    Så vidt jeg har forstået, så må man (næsten) gøre hvad man vil, så længe man bygger på trailerens originale chassis og at traileren ikke overskrider de originale ydremål. Og så gælder de originale vægtgrænser selvfølgelig også.
    Jeg tror ikke man må ændre i i chassiset, hvor stelnummeret også vil være indhugget?

• lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 107
    #9   21. jun 2013 lille dan du må bygge 1 trailer helt fra bunden af eller ombygge den du har den skal selvfølgelig vejes og have vægttavler der passer til.. vægtgrænser(totalvægt) på 1 trailer er bestemt af aksler og dæk samt kuglebobling

• #10   21. jun 2013 det er nærmeste umuligt og få papir på en trailer

med mindre du kende tidligler registreret ejer,

det sammen med camping vogn, min svigerfar har fået en forholdsvis fin camping vogn, ved noget bytte handel.
    minustet er at der ikke er papir på den, og slå man stel nummeret op, kan man se hvornår den sidst er synet og godkendt, samt den er afmeldt.

og har prøvet lidt af hvert for og finde tidlige ejer eller på anden måde og fremskaffe nogen papir

Kommentér på:
Trailer uden papire?

Annonce