{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

svejser fra biltema erfaringer søges {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer at købe dette anlæg , det skal kun bruges til karrosseri og kun på hobbyplan
er der nogen der har erfaringer med det og er der en der kan fortælle mig om der er strøm i tråden hele tiden eller om det først kommer når man trykker på håndtaget

http://biltema.dk/da/Vaerktoj/Svejsning-og-lodning/MIG-svejseanlag/Svejser-Mig-140-17173/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svejser fra biltema erfaringer søges
  • #1   2. okt 2013 Endda til hobby brug er det utilstrækkelig. Du ville få meget mere valuta for pengene hvis du højnede dit budget en smule og købte et brugt, men kvalitets svejseværk. Et ordenlig svejseværk kan holde i mange årtier, og så vil du ikke løbe ind i trælse barriere som manglende gennembrænding, og skal du en dag svejse noget med lidt mere gods, ja så er det også muligt. At købe brugt er absolut nummer ét..

  • #2   2. okt 2013 Den der kan ingengang sætte et hønse net sammen!

  • #3   2. okt 2013 jeg har et 140 og er meget tilfreds med det jeg kører dog ikke med pulvertråd som følger med og som den er klargjort til, men med alm tråd og blandings gas.
    der er først strøm i tråden når du trykker på knappen


  • #4   2. okt 2013 smiley sjovt jeg har svejst en masse med det (pladearbejde) med det eneste problem var at jeg til tider havde skruet alt for meget for styrken så det brændte igennem

  • #5   2. okt 2013 mine erfaringer med de små værker, er at de sagtens kan svejse tyndplade men som sagt ikke andet , og jeg skal heller ikke bruge det til andet
    jeg har tidlige haft et fra jem og fix men der er der strøm i tråden hele tiden og det driver mig til vanvid
    desværre er budgettet ikke meget større end det her , ellers vidste jeg godt hvad jeg ville have


  • #6   3. okt 2013 find en lidt større brugt, evt. kempii, megatronic, esab. dem tror jeg du får mere ud af.

Kommentér på:
svejser fra biltema erfaringer søges

Annonce