{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canon Eos 450d VS Eos 1100d
  • #1   24. okt 2013 ville nok vælge et d600 eller op efter smiley

• #2   24. okt 2013 eehh.. hvorfor sammenligner du lige de to, fuldstædig forskellige prisklasser..

1100d er et rigtig fint kamera, men det billigste af sin slags.

Havde jeg selv til og starte med, men skiftede hurtigt til en 550d.

450d koster umiddelbart 3 gange så meget med en ok linse.

• #3   24. okt 2013 Køb hellere et
    500d ,550d, eller 600d smiley du får lige det sidste uden at smide meget mere.

• #4   24. okt 2013 Det var bare lige de 2 jeg lige faldt over.. smiley

Og kan se at 1100d er en af de nyere der er på markedet.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   24. okt 2013 Vær nu sikker på du vil få det brugt. Jeg købte et 650D men det har bare samlet støv i snart 7-8 måneder nu. Får det aldrig taget med mig ud alligevel.
    Det en stor klods at slæbe rundt på smiley

• #6   24. okt 2013 Casper - Også derfor jeg søger et "billigt" et til at starte med..
    Gider ikke købe et dyrt et til flere tusinde hvis det bare kommer til at samle støv :S

Så faldt over de 2 overstående til 1500 kr,- også ville jeg prøve det. smiley
    Kan godt lide at tage billeder, men det er sku lidt fesent med en Samsug galaxy s3, og mit Samsung smart kamera fik jeg ødelagt pga lidt for lidt tålmodighed smiley

Derfor et godt billigt begynder kamera jeg er på jagt efter..
    Savnede jeg i sommers da jeg skulle tage billeder af min 328i Cabriolet.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#7   24. okt 2013 Jeg troede billederne blev sindsyg gode Hehe. Men fandt ud af det også kræver øvelse og tålmodighed.
    Ejer ikke tålmodighed så synes ikke billederne jeg tog blev meget bedre end med min iPhone ærligt talt.

• #8   24. okt 2013
    Ja øvelse gør mester,, :=)
    Men vil nu gerne prøve sådan en bandit...

Min Audi a4 perlemor, Blå del sol og seat altea i min profil er taget af min fætters spejlrefleks, og de er sku bedre end de andre biler jeg har oprettet smiley
    Så noget kan de da i forhold til min S3..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#9   24. okt 2013 Lidt gør det selvfølgeligt. Har dog også lovet mig selv jeg må børste støvet af engang og til at lære og læse lidt mere på det. Samt øvelse smiley

Men hvis du er helt opsat på det så må du jo bare have et.

Har du evt. prøvet at spørge en af "eksperterne" herinde. Måske de kunne begrunde hvilken du burde vælge.
    Jeg valgte selv bare det nyeste. Tænkte det nok var det bedste Hehe smiley

• #10   24. okt 2013 lol. hvis du ikke kan se forskel på billederne fra en Gayphone, og et Canon spejlrefleks.. såå tror jeg bare du skal opgive den hobby.
    Selv på auto, kan normale mennesker tage super billeder..

• #11   24. okt 2013 Jeg overvejede det osse kraftigt på et tidspunkt men er i dag glad for at jeg aldrig fik købt... Det fylder alt for meget at slæbe rundt på.

• #12   24. okt 2013 Haa ja nemlig..

Nja,, Spørg man de kloge hoveder så får man jo den barske sandhed smidt lige i fjæset med at det er noget billigt pis og det virker ikke osv,, men det jo klart når de har grej for 30 kg smiley

Men ellers må jeg rafle om hvilken det skal være og prøve det, og brænder jeg for det må jeg jo ned og overbevise min bank dame om at få et lån i huset til et kamera smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#13   24. okt 2013 Rasmus

Som skrevet er der nok forskel. Men ikke så stor at jeg slæber et spejlreflekskamera med mig rundt hele tiden.

Stefan mange af de folk der tager gode billeder herinde er faktisk flinke til at hjælpe og svare pænt på hvad de mener og med en begrundelse også. smiley så er da værd at prøve.

• #14   24. okt 2013
    Casper - Ja det må jeg prøve smiley

• #15   24. okt 2013 Ser ud til at der kun er zoomobjektiv med til 450d'eren så af de to ville jeg vælge 1100d... Med mindre der os er et makro med til 450d:)
    Og husk det er et objektiv ikke en linse, linserne er de glas"linser" objektivet er bygget op af, så når man skriver linse er det kun en del af objektivet:)

• #16   24. okt 2013 Du skal først overveje hvilken type du selv er, gider du at bruge tid på at lære indstillingerne på kameraet at kende og bruge dem, eller vil du bare have et "point and shoot" kamera?
    Et spejlrefleks kræver mere af fotografen end et kompakt kamera, men giver til gengæld også meget mere igen.
    Jeg har selv et 450d spejlrefleks, og et ixus 500 kompakt.
    Hvilket kamera jeg tager med og bruger afhænger af situationen.

Kommentér på:
Canon Eos 450d VS Eos 1100d

Annonce