{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Klage over T-Hansen {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Ville lige dele min erfarring med T-hansens Netshop. samt vise jer min "klage mail" som de har modtaget. gad vide hvordan de takler den smiley

Hej T-Hansen.

Torsdag D. 20/4-05 får jeg en email, hvor blandt andet det her står:

"Kære Jonas,

Vi har med tak modtaget din ordre, den 20/04-06 kl. 12:01.

Din ordre er oprettet med følgende data: Ordrenummer: 10334228
Kundenummer: 20459028
Adresse: Jonas ***** *******
********************** *****
**************************

Du kan afhente ordren fra d. 21/04-06
i vores butik i Nykøbing Falster på adressen:

Guldborgsund Centret, Butik 1E
Kystvejen 13
4800 Nykøbing Falster"

Og jeg får endda en SMS fra nummeret "30820014" hvor der står "kære kunde bla bla bla din varer er klar til afhentning.

Så står jeg på pletten over i T-hansen butikken i Nykøbing Falster kl 08,56 i Lørdages og kommer ind i butikken og trækker et nummmer. og da det så bliver min tur, siger ekspedienten at mine fælge ikke er kommet hjem?!?!?!?!?! og allerede der fatter jeg intet for jeg har jo fået en email samt sms fra jer hvor der står jeg kan afhente mine fælge.

Så viser det sig at min "nabo" ***** ****** har bestilt præcis de samme fælge til afhentning ( OBS hun bor i nummer 6, 3mf jeg bor i nr 2, 3 mf). og at de var hendes fælge der var kommet hjem og ikke MINE.

Men jeg fatter det bare ikke, vi har 2 forskellige adresser og 2 forskellige ordrenumre og 2 forskellige telefonnumre.

Hvordan fanden kan jeres email/sms service så tage så groligt galt??

Det jeg er mest irriteret over er at jeg havde bestilt mekaniker til kl 10:00 til montering og stået tidligt op på en lørdag. brug benzin penge og tid(spild) på at køre til Nykøbing efter ingen ting.

Jeg er sindsyg skuffet over jeres "service" og det vil komme andre for øre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over T-Hansen
  • #1   24. apr 2006 Syns det er i orden det du har skrevet..! og jeg glæder mig til at se hvad de vil svare..!
    Og jeg syns det er fair du fortæller dem at du vil sige det til andre folk ! Fordi det skal de fanme vide, fordi så ved de at det næsten er tvunget til at gøre noget ved det !

    Ja Thansens Service er noget lort !


  • #2   24. apr 2006 Det er da man kalder god service når vi snakker Thansen... Du skal bare være glad for at de overhovedet har registreret din ordre og bestilt de rigtige fælge smiley

    Hvornår lære folk at hvis tingene skal gøres rigtigt første gang skal man ikke handle i Thansen...


  • #3   24. apr 2006 ej hvor skod...

  • #4   24. apr 2006 jaja det er godt med jer.. det er sq ikke kun Thansen det er galt med.. !!!! det er sq stortset alle man handler med... hvor mange gange høre man ikke om en der har bestilt noget og ikke fået det til den tid der er lovet.?!?!.. så bare fordi det er Thansen, Hvorfor skulle det så være bedre end alle andre ?? prøv at brug bare 2min i BG forum og søg efter hvilken somhelst firma. der vil ALTID være en eller flere der ikke har kunne holde hvad de lover...

  • #5   24. apr 2006 Morten S> Jeg tror ikke på der er andre firmaer der sender en Sms og Email ud om at ens varer er kommet hjem og så den ikke er kommet hjem? er vi enige?

  • #6   24. apr 2006 snakkede for nogle uger siden med bilexperten om priser på nogle fælge ...og de sagde at de ville ringe ...har intet hørt?..og ham jeg snakkede med i butikken virkede total ligeglad han anede ikke engang at de solgte det mærke jeg spurgte om

  • #7   24. apr 2006 tror sgu jeg har været heldig.. har kun haft problemer med Bildillen.. ellers ikke noget

  • #8   24. apr 2006 Man har vel dårlige oplevelser de fleste steder nu og da.

    Men klart det er sværere for Thansen - for de har 100 gange så mange kunder som de andre forhandlere, og personalet er ufaglærte, som ikke har en skid begreb om noget som helst, for de FLESTES vedkomne.

    Men selvom man så skulle være mere inde i stoffet kan man jo godt læse forkert når man skal aktivere en SMS notificering når to adresser ligner hinanden så meget som de gør der. Du kan ikke forvente de skal kunne huske hvem du er, det kunne da ikke rage dem mindre. De lever af at få så mange ordrer som muligt gennem på kortest mulig tid, de skal ikke kendes for service, og jeg håber ved gud ikke du havde forventet super service ved Thansen.


  • #9   24. apr 2006 - VolksWagen -.. Nej vi er ikke enig !!! har hørt om en har på BG der havde bestilt noget hjem til bmw ved shnidermann eller hvad det nu hedder.. Han kørte efter sin vare 4-5gange Uden at få noget med hjem.. han ringet til dem om det var kommet hjem og det sagde de ja til..! men da han kom efter det var det der ikke... Tog ham over 3mdr at få sine ting.. Blot for at bare nævne en af de mange indlæg der har været om dårlig service

Kommentér på:
Klage over T-Hansen

Annonce