{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.181 visninger | Oprettet:

iPhone 5 batteri problem (Pludselig nedsat kapacitet) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har en iPhone 5, som fra den ene dag til den anden pludseligt har fået sindssygt meget dårligere batteri. Fra en 100% opladning, ryger den ned på 16% henover en nat hvor den bare har stået på standby.

Har googlet og set flere videoer fra youtube ang. dette problem, men der er ligeså mange teorier og idéer som der er huller i min ost!

Nogen siger det er IOS 7 systemet der er problemet (men hvorfor er det så kun hos nogen at problemet med batteriet opstår)?

Nogle skriver at man skal gendanne sin iPhone som ny i iTunes i stedet for at bruge indstilingerne fra f.eks, ens tidligere iPhone?

Andre kommer med flere forslag til hvordan du kan "spare" på batteriet ved at slå flere forskellige ting fra i indstillinger, notifikations tjenester, lokalitet osv. osv. (HAR jeg prøvet)..

Og andre siger at man bare skal skifte batteriet??

Er der nogle herinde der har oplevet samme problem med deres 5ér og evt. har fået løst problemet på en eller anden måde??

Mvh. Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 5 batteri problem (Pludselig nedsat kapacitet)
  • #1   11. dec 2013 Har oplevet det på min 4s, efter jeg downloadet ios7 det er slet ik så voldsomt, min kammerat fik skiftet batteriet i hans 5'er og der hjalp lige præcis i en uge

• #2   11. dec 2013 Min brugte sindsyg meget strøm og gik ud ved mellem 20 og 30 %. Afleverede den ved Telia og fik en ny en uges tid smiley

• #3   11. dec 2013 Jeg oplevede det samme, og fik en sprit ny telefon på garantien. (har ikke nogen form for forsikring på den)
    Jeg havde et screenshot af problemet (taget inde under Indstillinger > brug) som jeg brugte som "bevis" på at problemet var slemt.. Min gik fra 100 til 17 på et par timer, UDEN brug.

• #5   11. dec 2013 Har lige snakket med min kollega om det samme. Og min kammerat fortalte om samme problem i går. Begge deres er iphone 5, og går tør i løbet af 5-10 timer uden brug, og i begge tilfælde er det sket mere eller mindre fra den ene dag til den anden... de oplever også at batteriet bliver utrolig varmt når de bruger telefonen, er det noget i også kan genkende?
    Jeg har ikke selv iphone - så jeg har ikke selv erfaringer med dette. Men det virker da til at det er et udbredt problem...

• #6   11. dec 2013 Altså den har ligget til opladning i en times tid nu og er opladt 54%.

Synes umiddelbart når jeg holder den i hånden at den virker ekstrem varm. Mere end den plejer (oss selvom den er sat til strøm)!

• #7   11. dec 2013 Kontakt dem du har købt den af, og få den sendt ind. Du får højst sandsynligt en helt ny telefon.

• #8   11. dec 2013 Min 5'er døjer med den går ud selvom der stadig er 40% strøm på, samme problem som Gerken. Fik du en ny?

• #9   11. dec 2013 Jeg afleverede min, og fik en helt ny telefon inden der var gået en uge. (Telenor)

Kommentér på:
iPhone 5 batteri problem (Pludselig nedsat kapacitet)

Annonce