{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.849 visninger | Oprettet:

Ansat i Bilka? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. Kender i nogen der er ansat i Bilka på Fyn? Jeg har hørt de får 7% rabat via et rabatkort. Og jeg er lige startet videregående uddannelse og skal derfor bruge mig en pc og som vi alle ved rækker SU ikke langt. smiley så der må spares hvor der spares kan. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansat i Bilka?
  • #1   29. jan 2014 Hvorfor skulle de risikere deres job ved at dele deres personalerabat med dig, hvis de ikke kender dig irl?

Desuden burde du kunne finde en pc til en ordenlig pris uden personalerabat..

• #2   29. jan 2014 Det sku utroligt hvad folk kan finde på og spørge om

• #3   29. jan 2014 ikke på Fyn

• #4   29. jan 2014 det er alle der er ansat i Dansk supermarked der får det.. arbejder selv i Netto ved siden af min skole, jeg får vidst 4 % i netto og 7% i Bilka og føtex..

men ja , rabatten er personlig, eller for personer i ens husstand.

• #5   29. jan 2014 De får det ikke i rabat, men får det ind på en fritvalgskonto smiley
    Det virker både i bilka, Føtex, netto og Irma mener jeg. Procentsatsen er dog forskellig fra kæde til kæde smiley

• #6   29. jan 2014 Nicklossi; Føtes, bilka og netto hører under dansk supermarked... Irma hører til coop familien ^^

• #7   29. jan 2014 Du kan sandsynligvis spare en del mere end 7% ved at købe en bærbar et andet sted end i Bilka...

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #8   29. jan 2014 www.edbpriser.dk

• #9   29. jan 2014 Jakob j
    Det er kæresten der arbejder i netto, så det er bare lige hvad jeg troede jeg kunne huske smiley

• #10   29. jan 2014 Nicklossi; Helt i orden hehe ^^ det var heller ikke for at være irriterende.. men var selv i coop-familien i 4 år...

• #11   29. jan 2014 jeg har et der giver 15% til salling og dansk supermarked - og det kan du ikke låne smiley køb en brugt pc evt?

• #12   29. jan 2014 hvis du køber en pc til 5.000 ville du jó kun spare 350.

der skal virkerligt spares var, måske skulle du finde et arbejde.
    og hvis du har et, så måske lige tage den ekstra lille vagt så tjener man da hurtigt de 350,- kr. haha

• #15   29. jan 2014 Rasmus J
    Havde du fattet pointen i, at spare havde du måske haft råd til et bedre køretøj. smiley

Mads C
    Hvis din intelligens svarede til din alder, så havde du kunne slippe for at bruge din tid på så latterligt opslag.
    Jeg skal handle MacBook air.

Pris 7399*0,07= 517,93,- så det er lidt mere end dit angivne tal.

God dag.

• #16   29. jan 2014 du kan låne min kode,men så deler vi 50/50

• #17   29. jan 2014 Halvandenben.
    - angående SU rabat, har jeg endnu ikke hørt om.

• #18   29. jan 2014 du kan få den brugtt macbook air fra 3000,- på dba? hvis du har knap 7500 så kan du vel hurtigt skaffe de sidste 500 - det jo ik ligefrem dem der gør forskellen?

• #19   29. jan 2014 Haha den smule rabat for man ved at handle med dem om tingen i elgiganten.. smiley Fik 2700kr rabat på en MacBook Pro. så helt umuligt er det ikke smiley

• #20   29. jan 2014 Du må låne mit Bilka personalekort smiley Men tror ikke at den går for jeg er en pige og hedder Anne og du er en fyr så det ville se lidt mærkeligt ud hvis du kommer med mit kort smiley

• #21   29. jan 2014 Mackie, hvis du fik 2200,- udbetalt om mdr, ville du ikke syntes 500,- var meget så?

Anne.
    Det er ikke så meget at jeg skal bruge kortet, det nemmeste ville være at give dig kontanter, så løbes der heller ikke risiko for den ansatte, da ingen kan se om det er til eget brug eller en kammerat/bekendt osv osv. smiley

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #22   29. jan 2014 hvorfor skal det være mac?

Forhåbentlig ikke for styresystemet, da mange er tvunget til at have bootload installeret på deres maskiner i senere forløb, for at kunne køre windows komp. programmer smiley

• #23   29. jan 2014 Søren.
    Mobiliteten og vægten

• #24   29. jan 2014 Forstår godt din tankegang Mads. Nej de kan ikke se hvem varen er til smiley

Vi får forresten den del mere i personalerabat end det du beskriver. Det ligger imellem 10-35% afhængig hvad du er ansat som og hvilken afd du er i.

• #25   29. jan 2014 Spar da de sidste 500kr. op hvis det er der den ligger i stedet for at sidde her og tigge.. omfg ..

Anyway hvis du går ind i en apple store her i danmark kører de vist med rabat til SU studerende.. så prøv det i stedet.

• #26   29. jan 2014 Nej, bilka, føtex og netto tilhører ikk dansk supermarked. Lortet er solgt. Velkommen til 2014

• #27   29. jan 2014 Haha at tigge om penge, og samtidig være flabet.
    Fordi man skal have en Mac smiley

Der er mange andre ultrabooks på markedet, fra anerkendte fabrikanter smiley
    Spar de 500 og køb en anden computer

• #28   29. jan 2014 Du vil spare, men køber en mac ... behøver jeg sige mere? mobilitet og vægt? come on? med mindre du er lavet af ukogt spaghetti så kan de par 100grams forskel sgu da være lige meget.

Du kan få en SÅ meget bedre laptop for mindre penge end sådan en skide æble pc.
    Jeg har INTET til overs for folk der snakker om økonomi og så begynder at købe mærkevare skrammel frem for det bedste til prisen.

Køb en ordentlig PC, der findes tonsvis af rigtig gode laptops. hvis du endelig skal have iOS så emuler det på en virtual box på din laptop.

Det er simpelthen for dumt at investere i en mac for du får IKKE mere for pengene andet end at den er hvid. Og selv det kan du også få en laptop i.

Skal du have hjælp til at være fornuftig (og spare) så køb noget realistisk og brugbart, ikke noget der er 3000 kroner værd, men koster 7500.

smid i stedet, måske 5500 så får du en kanon fed laptop.

• #29   29. jan 2014 Jyllen !: Såvidt jeg kan læse så har Mærsk solgt hoveddelen af aktierne i Dansk supermarked ja, men selvom Dansk Supermarked har fået nye ejere hørere netto, føtex og bilka stadig til, såvidt jeg kan forstå.

Du er velkommen til at komme med links der modbeviser det smiley

http://dansksupermarked.dk/om-os/koncern/

• #30   29. jan 2014 Gør dig selv en tjeneste og køb noget andet end en mac, medmindre de anbefaler det fra skolens side. Der er som regel ingen hjælp at hente ved skolens IT-afdeling og de andre studerende.

Hvis du derimod får dig et studiekort kan du handle dig en fantastisk dejlig Lenovo på www.ok1.de til fornuftige penge. Om ikke andet så køb den brugt, der er til tider nogle gode tilbud på DBA, og der får du computer som kan holde til meget og i mange år.

• #31   29. jan 2014 og din intelligens siger nok til at du prøver at snyde dig til rabat.
    . at du ikke har søgt makredet ordenligt, da mange apple forhandler giver 7 % i rabat i forvejen.

og mine tal var 100 % rigtige da jeg have taget udgangs punkt i en pris klasse på 5000,-

hvis det ville være en hjælp mangler du kun og samle

hvis du have sagt den kostede 7399, så ville jeg nok have renget det på en anden måde smarte.

held og lykke smiley

hvis du have skrevet i teksten, at det var en mac til

• #32   29. jan 2014 Helt seriøst venner, hvad undskyld jeg siger det satan i helvede har jeres kommentare hjulpet mig indtil videre? - i kommer med alle mulige udvendige og fordomme. I stedet for at komme med noget relevant til emnet. Har i intet relevant så igen undskyld jeg siger det, så hold dog kæft..
    Jeg har ikke brug for, argumenter for og imod mit køb. - jeg har spurgt om det jeg ønsker svar på.
    Og kan man ikke det, så la' da vær' og spilde din tid.... smiley

• #33   29. jan 2014 Man kan bare ikke sidde og belære andre om at spare, når man på hjemmeboende SU kun vil handle Apple produkter ...

Find noget andet der er sammen størrelse/vægt, men et billigere mærke og smid det væk efter du er færdig.

• #34   29. jan 2014 Jyllen, du er da helt væk, velkommen til 2014 hvor bilka, Føtex, netto og salling stadig er dansk supermarked gruppen

• #35   29. jan 2014 hvor er det fedt man, troede det ville blive en nederen dag.
    det er total hygge det her !

• #36   29. jan 2014 Hvem ejer Dansk Supermarked? Det gør Salling. Hvis Salling ejer Dansk Supermarked, som "ejer" Bilka, Føtex og Netto - SÅ ejer Salling også Bilka, Føtex og Netto, idet de tydeligvis er majoriteten. Men derfor er de 3 kæder stadig en del af den gruppe ja.

http://www.business.dk/detailhandel/maersk-saelger-dansk-supermarked-til-salling

• #37   29. jan 2014 Så lærte du også noget idag.

• #38   29. jan 2014 Hold kæft hvor er i søde allesammen smiley

Der vil altid være flere meninger end én, så spar jer selv for mudderkastningen, søde BG brugere.

Manden vil have crapple, lad ham om det. Ligesom jeg vil have en sx200 og andre måske hellere vil have en luftballon.... i fandme for meget, jeres meninger er 0 og en skid værd. smiley bum så det sagt.

OG! 500 kroner er fandme mange penge hvis det er hvad du har at gøre med på en hel uge. ligesom 20 kroner os er meget hvis du kun har 2 kroner. Fat det!
    Syntes det var smart tænkt, selvom jeg bare havde pruttet dem i pris selv....
    Haters er der nok af.

• #39   29. jan 2014 Men havde du tigget dig til penge for at få en 200sx, eller havde du købt en anden model du faktisk havde råd til smiley
    Han kan da købe, hvad han vil jeg kunne ikke være mere ligeglad, men det virker imo lidt dumt at købe noget man skal tigge sig til
    Enten så sparer man endnu mere op, ellers vælger man en billigere løsning smiley

• #40   29. jan 2014 Jeg har aldrig modsagt, at de er en del af gruppen, men har modsagt hvem der ejer dem. Så det var vel nærmere dig der lærte noget. Tillykke med det.

• #41   29. jan 2014 Jyllen du skriver i indlæg 26

Nej, bilka, føtex og netto tilhører ikk dansk supermarked. Lortet er solgt. Velkommen til 2014

• #42   29. jan 2014 Da du begyndte at snakke om at man kunne få sig et bedre køretøj hvis man fattede hvad du mente (!?!)

Havde jeg sådan lyst til at give dig et drøn over nakken. dumme knægt. Få dig et køretøj inden du disser andres.

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #43   29. jan 2014 du får 2200 i SU? Bor du hjemme? Du ligner ellers en stor dreng og er 22 år?? Flyt ud af mors trykke hule, skaf din egen leje lejlighed, og lad være med at opfører dig som et arrogant svin når du spørger om tjenester, det er de 2 kloge råd som jeg kan give dig. Angående pc'en... Så meget behøver der vist heller ikke spares.. Hvis du ikke har råd til en luksus vare som en Mac book går indunder at være, skulle du måske spare bedre på dine penge og smutte ned i Netto og købe en Asus smiley .
    Intet ondt, blot råd!

• #44   29. jan 2014 køb hvad du har råd til. med 2200 i indtægt burde du ikke have råd til luksus som mærkevare snobberi. siger ikke appel ikke kan det den skal men siger når du mener 500kr er mange penge så køb værdi for dine kroner ikke design. jeg ville føle mig røvrendt hvis jeg gav min knejt 7000 og han købte en apple frem for noget billigere og brugbart og så brugte pengene tilover til at leve for.

• #45   29. jan 2014 Ærligt så tror jeg heller du skal spørge i din omgangskreds, du finder ikke meget hjælp online desværre.

Men helt fino du prøver at spare penge, at folk så bomber dig forstår jeg ikke.

• #47   29. jan 2014 Synes også du skulle overveje at købe brugt måske?
    Men hold kæft en underholdende tråd smiley

• #48   29. jan 2014 Hvis det er vægt og mobilitet du vægter højest, så køb da en god ultrabook. Billigere og bedre end Macbook Air. Og prøv en med SSD, det er fandme ikke noget jeg vil undvære efter jeg har fået det i min nye PC smiley

Og den bedste pris får du aldrig i et supermarked, køb online eller brugt.

Held og lykke med det.

• #49   30. jan 2014 Ligesom med en bil kan man jo først gøre op hvad den har kostet når den er solgt, og mærkevarer som Apple holder prisen rigtigt godt, så jeres Skoda computere kan ende med at være dyrere at have da de intet er værd efter nogle måneder...

Once you go Mac you'll Never go back...

• #50   30. jan 2014 Pas på med at sammenligne med Skoda

http://www.business.dk/bank/disse-biler-holder-priserne-bedst

• #51   30. jan 2014 Pis!!!!

Det er bare en gammel vane smiley

Så en Dacia.....!!!

• #52   30. jan 2014 Once you go mac, you'll become a fag.

Come at me bro

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #53   30. jan 2014 Thomas F sælger du virkelig din bærbar? Min er nu 6 år og ligsom 95% af alle regner jeg da med at bruge den til den dør.. Dengang kostede den dog også det hvide ud af øjnene, men den kan stadig kører de fleste spil på høj smiley . Vil heller købe et kvalimærke som går op i god ydeevne fremfor design som appel gør, så behøver man ikke hele tiden skifte ud for at følge med, men derimod beholde pc'en til den dør ^^

• #54   30. jan 2014 Nej ikke lige, men det er da med i mine overvejelser når jeg køber noget om lortet er noget værd brugt...

• #55   31. jan 2014 fordi apple er bedst..

• #56   31. jan 2014 HVis du kender nogle med adgang itl http://www.logbuy.dk/ så kan de også få 7-10% rabat på apple.dk

• #57   2. feb 2014 ansatte i bilka betaler fuld pris,"rabatten" kommer ind på en konto som ansatte har i deres navn og ubbetales direkte til dem.mener det er sådan det er,min datter arbejder i bilka aalborg.

• #58   5. feb 2014 "once you go MAC you'll be to broke to go back"

Kommentér på:
Ansat i Bilka?

Annonce