{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

Nu skal BMW være FWD! ny Pegeout 108.. {{forumTopicSubject}}

I henvisning af den tråd, som jeg oprettede i går. Er dere mere nyt, fra den kommende Pegeout 108. Om den stadig er søster, til den kommende Aygo, tror jeg ikke, men de kommer sikkeret til dele platform alligevel. Nu kan du også for første gang, få den med Open Air. Altså et soltag, som flydere hele taget, og kan køre helt ned . Det som vi kender fra FiatFiat 500c. Som konkuranter som VW UP!, og den kommende Renault Twingo, er nye ideer sat ind. Meget som vi kender fra Opel Adam, er der mulighed, for at selv designet sin egen bil. Altså forskellige stickers rundt omkring...
Motor bliver Pegeout´s egne 1,0 VTi 68Hk, og 1,2 VTI 85Hk.

Billeder

Foran
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-108_2015_800x600_wallpaper_02.jpg

Bagfra
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-108_2015_800x600_wallpaper_05.jpg

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Så skete det, en FWD BMW kom på markedet!

BMW 2-Series Active Tourer, som den hedder, er en ny Familie bil, fra BMW af.Den skal konkurrere med den meget populære Mercedes B-klasse. Dog er der mulighed for, som alle andre BMW´er, at kunne få den med 4x4.

Motor bliver først 225i, 218i og 218d. Senere kommer der, 220i, 220d and 216d, og alle er selveføglig med Turbo!

billeder

Foran
http://img2.netcarshow.com/BMW-2-Series_Active_Tourer_2015_800x600_wallpaper_01.jpg

bagfra
http://img2.netcarshow.com/BMW-2-Series_Active_Tourer_2015_800x600_wallpaper_11.jpg

Kabine
http://img2.netcarshow.com/BMW-2-Series_Active_Tourer_2015_800x600_wallpaper_23.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal BMW være FWD! ny Pegeout 108..
  • #2   14. feb 2014 Nej, det var en 225i, som bliver topmodellen! smiley

  • #3   14. feb 2014 Jeg tror sku den peugeot med 1,2 motor kan køre fra min civic 1.4i S :S

  • #5   14. feb 2014 nå, du snakker om 2 serien Coupe? smiley -Det her er en MPV.

  • #7   14. feb 2014 bmw og så forhjulstræk? Come on...

  • #8   14. feb 2014 Surt med BMW'en. Det da en latterlig bil at ville konkurrere imod. Come om. En bæ-klasse.

    Den nye Peugeot ser ret fin ud og motoren er fine. Men hvor er turboen?
    '


  • #9   14. feb 2014 Har nu svært ved at betragte forhjulstrukne Mercedes'er som rigtige Mercedes'er og BMW bliver da så det samme.

  • #10   14. feb 2014 Syntes der er ved at ske det samme med BMW og Mercedes som der skete for Volvo i gamle dage. De stolte mærker som BMW og Mercedes begynder at konkurrer på et marked de i virkeligheden ikke høre hjemme på.
    Uanset hvad ser jeg ikke en BMW, Mercedes og Volvo som biler der burde have forhjulstræk.
    Og især ikke at BMW med 4 cylindre, eller Mercedes som V6 i stedet for R6.
    Bil mærker er ikke det samme som i gamle dage. Det er virkelig trist...!!!!!!!!!!
    smiley


  • #12   14. feb 2014 Jeg læste en undersøgelse der var foretaget blandt et vist antal personer der ejede en BMW 1-serie. 80% af dem troede at bilen i forvejen var forhjulstrukket, så jeg kan ikke se hvorfor de skulle holde fast i baghjulstrækket når de færreste vælger bilen ud fra hvilke hjul den trækker på.

  • #13   14. feb 2014 Jo, forhåbelig! KIA siger selv, at deres kommende Sportsvogne, skal kun have Manuel gear OG RWD.. Endelig nogle som er på rette spor. Godt nok er det en KIA, men de kan overraske.



  • #14   14. feb 2014 Dog er det de færreste, som vælger en bil med Manuel gear, når andre muligheder er der. Der er mere salg i en bil med, Stepctronic, eller hvad de nu ellers kalder dem.

  • #15   14. feb 2014 Hvad bliver det næste. Porche med en række3 er?

  • #16   14. feb 2014 Det kan være, at det er nu man skal købe en 996 GT3, når priserne er så lave...
    Dog vil jeg sige, at den nye GT3, er sq ikke en dårlig bil! Knap det modsatte. Nok er det ikke manuel gear, men den har stadig sjællen, som de tidligere modeller.

    Husk på, at den nye Renault Twingo, bliver også RWD! smiley


  • #17   14. feb 2014 "Bmw er nu ved at miste sit brand og sine entusiaster."

    Det er alle biler ved, så det går vel lige op..

    bilindustrien toppede i slut 80erne start 90erne.. men lad os håbe at alle de her pis tiltag gør at de gamle biler bliver reddet (i form af at der stadig er benzin at tanke om 50år :-))


  • #18   14. feb 2014 Kedeligt. Den næste "sjove" bil jeg skal have skal klart have baghjuls træk eller permanent 4x4, desværre er udvalget ikke super stort her i lille DK.

  • #22   14. feb 2014 Jeg kan ærligt talt ikke se hvorfor BMW 'burde' holde fast i baghjulstrækket når f.eks. kun 10% (højt sat) af BMW-køberne køber bilen fordi den trækker på baghjulene.

    Med alle de billige pis-æsker på markedet er de nødt til at være konkurrence-dygtige, og når de laver en lille 'billigere' bil som 1-serien kan jeg ikke se hvorfor den absolut behøver være baghjulstrukket når størstedelen af køberne egentlig bare køber den for at få del i prestigen af at køre i en smart BMW, og ikke for køre-egenskabernes eller baghjulstrækkets skyld.

    Så virker det mere logisk at bibeholde baghjulstrækket på de større modeller


  • #23   15. feb 2014 Jeppe S: Baghjulstrækket er da netop med til at gøre 1 serien til det den er, og med til at give den de fantastiske køreegenskaber den har

  • #25   15. feb 2014 Er BMW i3 englig RWD ?

  • #26   15. feb 2014 BMW i3 er RWD.

  • #28   15. feb 2014 En enkelt bil, så går det nok.. smiley

  • #29   15. feb 2014 En Herbert Diess fra BMW har annonceret, at deres modelprogram (inkl. MINI) fremadrettet vil bestå af 30 baghjulstrukne og 15 forhjulstrukne biler, hvoraf i hvert fald fem af de forhjulstrukne bærer BMW-logoet. Den nye 2-Serie 'Active Tourer' er så den første i dette line-up.

  • #30   15. feb 2014 Problemet med 1-serien er så bare at 80% af ejerne ikke aner hvilke hjul den trækker på. Ja, der er da helt sikkert nogen der har købt 1-serien alene af den grund at den er baghjulstrukket og sikkert kører fantastisk (har desværre ikke selv haft æren), men hvis man kan lave bilen billigere ved at lave bilen forhjulstrukket så er det vist det der bedst kan betale sig, frem for at please et køber-segment på måske 10% højest.

    BMW har altid brandet sig på at lave baghjulstrukne biler, og ja det er da ærgeligt hvis de gik helt bort fra det. Faktum er bare at de biler som de nu producerer med forhjulstræk ikke er rettet mod de køberne der sætter størst pris på køre-egenskaberne, de er rettet mod hans kone smiley Når fatter alligevel står og skal have skiftet 5-serien ud med en ny, så kan lillemor da også lige få en 1 eller 2-serie med. Og jeg tror hun er ret ligeglad med om den er for eller baghjulstrukket, bare der er plads til et eventuelt barnesæde og indkøbsposer og der er lys i make-up spejlet.

    Så derfor synes jeg ikke det er 'sell-out' at de laver forhjulstrukne biler, de er nødt til at følge markedet. Og som markedet er for nye biler lige pt så vejer benzinøkonomi og praktiske egenskaber desværre højere end køreegenskaber og luksus.


  • #32   21. feb 2014 Hvis de 80% troede den trækkene på forhjulene, er de da godt brændte oven i? Nej, min respekt er sku røget for bmw

  • #33   21. feb 2014 Kæft hvor er her mange klaphatte.
    "Min respekt røger for bmw".
    En bil er en bil, og den har den kvalitet og de egenskaber den nu engang har. Bare fordi at de laver nogle forhjulsteukne biler, gør det ikke deres baghjulstrukne biler dårligere.

    Når folk siger at det er ligemeget om den er baghjulatrukken, fordi at kunderne ikke ved det alligevel, så misser de pointen. Mange kunder ved ikke nødvendigvis hvorfor at bmw kører så godt, pointen er bare at når en bil trækker på baghjul fremfor forhjul, så er styreegenskaberne bare så meget bedre.


  • #34   21. feb 2014 Bmw har aldrig lavet en forhjulstrukket bil før nu? Det er noget af det der gør dem specielle. At folk ikke kan mærke forskel er da fuldstændig ligegyldigt. Da ikke nogen grund til at hoppe på forhjulstræk vognen... Men du er nok en af dem der ikke kan mærke forskel af en baghjulstrukket og en forhjulstrukket bil.

  • #35   21. feb 2014 Har skam ikke mistedet respketen! Tror aldrig BMW vil nogensinde lave biler, som vil være skide kedelig.. Hvorfor skulle de downgrade dem selv? smiley

    Kom med de der FWD biler, også kom videre med deres RWD system.


  • #36   21. feb 2014 Folkens, vær nu forhelvede realistiske.. Så længe de laver de baghjulstrukne som vi kender dem er det da fint.

    Men hvis de går helt væk fra RWD, hvilket det nu nok aldrig gør så kan jeg se problemet.. Så længe de FWD'er de laver er i undertal i forhold til RWS syntes jeg ikke der er nogle problemer..

    Man kan jo ikke regne med de kun sælger RWD, det begrænser deres marked rigtig meget nu til dags, da alle jo søger økonomi og små piskasser som AYGOer. Og det er netop det BMW ikke har lavet før nu. De udvider jo bare deres kundegruppe, og det er fint nok....


  • #37   21. feb 2014 Tror også kun, at det bliver de kedelig BMW´er, som få deres FWD system

  • #38   21. feb 2014 Peter M
    nu handler det ikke om mig. Jeg tror nok jeg kan kende forskel. Pointen er bare, at bmw gør hvad de skal for at forblive konkurrencedygtige. Vi ved vidst alle sammeb at det koster mere at lave en baghjulstrukken bil end forhjulstræk.


Kommentér på:
Nu skal BMW være FWD! ny Pegeout 108..

Annonce