{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.164 visninger | Oprettet:

Dagens WTF iflg. Egernet vol. 18 {{forumTopicSubject}}

Efter en hård uge, fik jeg den geniale ide, at invitere Fru Egern med en tur i Kino. Under løfte af at jeg denne gang nok skulle passe bedre på, når jeg skulle på tønden, takkede hun "ja" til min invitation. Hun blev især begejstret, da jeg sagde vi ville tage et smut til Århus. Den mere erfarne læser af disse sider vil vide, at jeg ved selvsyn har kontrolleret, at der lige netop i Århus vrimler med kvalitets-patter i Bruuuuuuuuuuns Galleri. Det må jo i den grad siges at være Win/Win for begge parter. Fru Egern får set noget filmz og jeg får set noget pat. Ren gevinst.

Nå - kaffe i thermodunken og afsted mod "Smilets By" endnu en gang. Havde jeg dog bare vist, hvad der ventede mig, havde jeg nok valgt at ræse til Esbjerg i stedet. Ohhhhh ve og skræk for en horribel drejning dagen dog ville tage.

Vi ankom til Århus først på aftenen. Den kvikke astra trillede så lydløs som en traktor nu en gang kan, ind på vogndækket i Bruuuuuuuuuuuuuns Galleri. Med eder og forbandelser over at det der var nogen, der kunne få sig selv til at tage så meget for at parkere, gik vi op i galleriet. Centeret lå øde hen. Nogle af butikkerne var allerede ved at lukke. Koncentrationen af patter var lav, men der var da et par stykker eller tre. Gad vide, om det må være noget de kommer i vandet, hernede, siden de er i så god foderstand, tænkte jeg ved mig selv, og overvejede et kort øjeblik om jeg kunne overtale Fru Egern til at få postvand til sine popcorn i biografen. Den tanke slog jeg dog hurtigt hen - skulle jeg undgå, at få revet min ene arm af, måtte jeg hellere spendere en cola.

Jo tættere vi kom på biografen, jo flere mennesker lod der til at være. Det var jo store forhold, hvor der blev spillet mange film, så de var der alle sammen: De gamle, de unge. De gustne, de pæne. Pigerne med patter og pigerne uden patter. Samt et par unge knøse, også med patter, der skulle ind og se noget Spejdermand (sikkert noget om KFUM).

Vi fik afhentet vores billetter, og vi begav os op ovenpå - nu skulle der provianteres. Det var her, jeg fik dagens første chok. 16,9-fuking5 kroner for 100 gram "bland selv slik"????? De må da ikke være rigtig kloge!!! Det er da sq da ingen ved sine sansers fulde fem, der vil købe og betale for!!! Hvor gammelt er det i bunden af kasserne da ikke lige? Jeg mener - henne på Statoil, da jeg stadig var gode venner med dem, kunne man af og til få "bland selv slik" til 7,95 kr. Det er næsten en 10'er billigere. Der kommer der da af og til nye forsyninger til - det her slik må da være fra før de byggede biografen - det kan da næsten ikke være andet. Fy for den da. Jamen - hvordan kan nogen få sig selv til at forlange så meget for forarbejdet carbon-molekyler. Ja - jeg ved godt, at lader man kul ligge ligge længe nok, så bliver det til diamander - men - nok har det her slik sikkert lagt længe, men der skal altså gå et par dage, førend det bliver til diamander! Det næste bliver vel at Medina også skal i biografen - så bliver det sq ikke ret meget ringere. Det skulle da lige være, hvis hun begynder at synge... nå... det lader ikke til at hun er i nærheden. Godt det samme... Lad mig se hvad de ellers har på bud..

Nå da - popcorn har de - og - det ser ud til at de er frisklavede. Nuvel - tænke, tænke, tænke - jeg køber en stor popcorn og to cola'er... Så kan Fru Egern og jeg dele og jeg fremstår romantisk, samtidlig med jeg er økonomisk. Det her er sq ren win/win. Jeg æder sq nok også de fleste popcorn selv, samt får mig tilnasset halvdelen af Fru Egerns cola.. Det her skal nu nok ende med at blive en god dag alligevel, hehe.

Nå - lad os sætte os og vente på, at vi kan komme ind i salen. Vi satte os på en bænk, langs med vinduet. Et stykke derfra sad der et ungt par med tungen langt nede i halsen på hinanden. Hun var flad som et strygebræt - ikke nok med det, kunne man med lidt god vilje også se, at hun faktisk var lidt hulbrystet. ANTI-PATTER - tænkte jeg ved mig selv, mens jeg åd et par popcorn, mens Fru Egern uden at sanse noget, fortalte lystigt om den film vi skulle ind og se. Hun må godt nok suge som en anden Nielfisk støvsuger, tænkte jeg ved mig selv, mens jeg tog et par popcorn mere. Så flad som hun er, må hun sq da kunne et eller andet, siden hun har fået en fyr på krogen.

Nå - nu begynder filmen vist. Og jeg sad lige så godt. Jeg lader som ingenting - så kan vi vente til sidste øjeblik med at gå ind - så slipper vi også for at skulle rejse os op, når der er en flok der skal forbi. Genial tanke Mr Egern, tænkte jeg ved mig selv, mens jeg åd et par popcorn mere. Gad vide, om man må tage kaffe med ind i biografen. Det kunne være dejligt. Og så lige lidt fra lommelærken i, ahhh. Nej - det går nok ikke. De er efter sigende gruntvigianere her i Århus. Jeg må nok hellere lade være.

Det unge par i nærkontakt lod vist til at tage samme strategi. Et minut førend filmen skulle begynde, slap de endelig hinandens tunger med et højlydt slask. Hun gik roligt hen mod toiletterne for at afrime, og han stormede hen for at få handlet popcorn.

Vi skulle se samme film, viste det sig. En mærk og dyster film om noget vampyr-pis. Fru Egern havde fået lov at bestemme. Nå vi satte os på vores pladser - næsten helt ude for uden, henne ved indgangen. Det unge par skulle tilsyneladende sidde i modsatte side på samme række. Den unge gut fik i hvert tilfælde hele sæderækken til at rejse sig, da han skulle forbi med popcorn. Øv, tænkte jeg, så kommer hende den flade forbi senere. Jeg satte mig med et bump. Fru Egern sad inderst og jeg sad yderst. Ved siden af os var der et tomt sæde. Fru Egern fik sin cola, og jeg tog en skovfuld popcorn med min grab. Reklamerne var så småt ved at være forbi, og da lyset endelig blev slukket, kunne der høres, hvordan folk fiskede medbragte cola op af taskerne og åbnede dem. Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'rt tænkte jeg. De køber en lille cola, men har så selv en billig slave-cola med på flaske eller dåse med hjemmefra, som de så suppliere med efterhånden som de drikker. Det må jeg sq prøve næste gang vi skal afsted. Men - hvor bliver hende den flade af? Filmen begynder da nu??

Det var en 3d film, så vi tog alle de dertil udleverede svejsemasker på. Et par minutter inde i filmen, gik døren op. Det var hende den flade. Hvorfor fanden kunne de ikke have sluppet hinanden noget før - nu skal jeg jo til at rejse mig op, så hun kan møve sig forbi.. Eller - skal jeg nu også det?? hun har jo ingen patter, så hvorfor døje med det?? Der er jo teknisk set ingen grund til det. Hun er flad, hun får næppe overbalance, grundet de ikke-eksisterende patter. Jeg bliver sq siddende - så må hun selv om det, tænkte jeg, mens jeg tog endnu et par popcorn. Så - nu tager hun sine almindelige briller af og tager 3d-svejsebrillerne på. Tænkte det nok. Hun har nok også fået lov at bestemme filmen. Fucking vampyr-pis. Send dem alle en tur til Svalbart og lad dem se noget midnatssol, mens man slår dem med en våd Berlinger - så kan de fucking varmpyrer sq lære det! Skal hun ikke snart forbi??? nu tager hun sin jakke af. da-fuq - nu sætter hun sig sq ned ved siden af mig. Hende om det. Jeg skal sq nok lade hende være. Havde det været Linse Kessler, ville jeg uden tvivl have gramset, men - det her tjener sq ikke rigtigt noget formål...

Hvorfor sætter hun sig ikke om til hendes kavaler? Nå - jeg er også ligeglad. Jeg falder alligevel snart i søvn. WTF - hvad laver hun nu??? tog hun ikke lige en af mine popcorn????? Hvor vover hun!! SQUIRREL DOES NOT SHARE FOOD!!! I hvert tilfælde ikke med noget uden patter!!! Så - nu tager Fru Egern lidt - det kan så lige gå an. Men - WTF - nu er hende den falde der igen!! Hun sidder sq og æder af mine popcorn!!! Den sæk. Hvor er den våde Berlinger når man endelig har brug for den!!! Heldigvis står min cola på den anden side, ellers havde hun vel også slubret i den!

Der gik en 10 - 20 minutter, hvor både Fru Egern og hende den flade skiftevis åd af mine popcorn. Jeg begynder at blive lidt underlig ved situationen. Noget er bare helt galt her !!

W T F - nu ligger hende den flade sq sin hånd på mit inderlår !!!! I Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk. I panik, ser jeg over til Fru Egern. Hun stirrer som en konfirmand på stripklub på vampyr-filmen, og har ikke lagt mærke til noget. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk. Nu begynder hende den flade at køre hånden op og ned at mit inderlår. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk. Skal jeg sige noget?? Nej - så får jeg nok bare en lussing af Fru Egern. Skal jeg rejse mig og gå? Nej - så kommer Fru Egern og hende den flade nok op og slås. Det her sker bare ikke Lars Krimi !!!

W T F - nu ligger Fru Egern sq også sin hånd på det modsatte lår.. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk !!!! Heldigvis kører de "modsat af hinanden". Nervøst tager jeg et par popcorn, mens jeg beslutter mig for, at den bedste taktik nok er at lade som ingen ting. Filmen er heldigvis snart halvvejs færdig.

Med et trækker hende den flade sig tætter ind mod mig og begynder at hviske i mit øre: "normalt er jeg altså ikke sådan en pige, der tager med en fyr med hjem fra første blind date - men - du tænder mig bare totalt". Tusind tanker flyver gennem mit hoved, mens vampyren på lærredet bider sit tredie offer. W T F - nu begynder hun sq at slikke mig i øret, samtidig med at Fru Egern stadig har sin hånd på mit lår!! Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck- hvordan kommer jeg levende fra den her, tænker jeg panisk. Med rystende hænder, tager jeg endnu et par popcorn, mens jeg endnu en gang beslutter mig for, at den bedste taktik nok er at lade helt som ingen ting og lade tingene gå sin gang.

Den flade sidder nu noget uroligt på sit sæde - jeg sidder helt stille og lader som om alt er helt normalt. Endnu en gang finder hendes tunge mit tilsavlede øre: du er så stille, siger den flade, det tænder mig lizzom totalt. Jeg synker nervøst en gang, mens hende den flade fortsætter med at hviske mig i øret, hvad hun mener jeg bør gøre ved hendes kropsåbninger, når filmen er færdig. Hvad f****n vil Fru Egern ikke tænke, når hun vil med os hjem!! Havde det så bare været Linse Kessler, så måske - men det her......

Sådan fortsætter det hele filmen igennem. ENDELIG er filmen færdig og de tænder lyset oppe i loftet. Fru Egern og hende den flade tager deres svejserbriller af. F U C K - nu går det galt, tænker jeg, mens jeg dirrende vender mig om mod hende den flade. Hende den flade finder sine almindelige briller frem fra sin håndtaske og tager dem på. Hun ser på mig og et split sekund står verdenen stille. Alt går i ekstrem slowmotion, som var det en scene fra "the matrix": Den flade sætter i et stille hvin, Fru Egern ser på hende med et undrende blik. Den flade går et par skridt baglæns. Ser på mig. Ser på sine hænder. Kikker rundt. Ser på mig igen. Går endnu et skridt baglæns. Vender sig. Går stille og roligt ud af biografen. Kommer med et større hvin ude i forhallen, og væk er hun.

Hvad sker der lige for hende? spørger Fru egern. Æhamhhh - det var jo en uhyggelig vampyr-film. Nååå ja, siger Fru Egern, men - sig mig - hvorfor er dit ene øre vådt?? Det æhmmmm - det - det - det - det er cola ! Ja - det er cola. jeg, jeg, jeg, jeg - jeg kom vist til at klemme lidt for meget på min cola, da filmen var allermest uhyggelig, så det kom til at sprøjte lidt. Nååååå OK. Ja - men - lad os se at finde astra'en.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens WTF iflg. Egernet vol. 18
Kommentér på:
Dagens WTF iflg. Egernet vol. 18

Annonce